Jump to content

DANIEL_M

  • פרסום הודעות

    20
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות DANIEL_M

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. הבנתי ותודה על המידע. קצת מוזר כי בבדיקה שלי המצבר נראה תקין..
  2. אתה מתכוון שלאחר החלפת מצבר המערכת עובדת בצורה מלאה לשנה וחצי ואז מתחילה לזייף עד להחלפת המצבר ? אתה מחליף מצבר כאשר הוא מת או על בסיס בדיקה של מולטימטר/משהו אחר ?
  3. משתדל 🙂 אמרו לי את זה לפני הפעם הראשונה שעשיתי טיפול/החלפתי ברקסים/פתחתי ראש מנוע/פירוק קרבורטור ועוד ע"י יוטיוב. מאז זרמו הרבה מים... 😃 יש לך כיוון מה לבדוק ומה יכול להיות גורם לתופעה ?
  4. כפי שרשמתי: לא מצאתי קשר להפעלת אורות, מזגן, בקרת שיוט, לחיצה על כפתור ביטול המערכת וכו'.. לא מצאתי קשר לדריכת המערכת ביום קר, חם, יום, לילה. הכוונה, שבזמן שהמערכת עבדה, היא עבדה בכל התנאים הנ"ל ללא יוצא מן הכלל וללא בעיות (חום, קור, מזגן וכו'). וכאשר החליטה לקחת כמה ימי הפסקה היא לא נדלקה בכלל לאורך כל היום/יומיים וגם שבועיים ברצף כאשר התקיימו בדיוק אותם תנאים. מבין ומכיר את ההתנגדות למערכת כמערכת, אך מעוניין שכל מערכת ברכב תהיה תקינה. וכרגע נשמע לי שהיא לא... אם תוכל לתת לי קצה חוט למה יכולה להיות הסיבה אוכל לשקלל את העלות מול התועלת. אולי מדובר על פתרון
  5. היי, ברשותי מיצובישי אאוטלנדר 2016 כחודש וחצי. לרכב יש מערכת עצור וסע - START STOP. מבלי להתייחס לשאלת היעילות של המערכת כמערכת, מבחינתי אם מערכת כלשהי לא נדלקת מרצונה החופשי ולא מבחירתי (ע"י ביטול ע"י הכפתור) זוהי תקלה. לקח לי זמן לשים לב שיש ימים שלמים שבה המערכת לא נדלקת ולו פעם אחת (בד"כ יום שלם כן ויום שלם לא). לאחר כשבועיים שהיא נדלקת לפי החלטתה, שבועיים שלמים המערכת לא נדלקה כלל. בשבועיים האחרונים - יומיים פעלה, יומיים לא, יום כן ויום לא. כל הזמן הזה לא הופיעה תקלה או התראה אלא האייקון הירוק של המערכת פשוט לא מופיע והיא לא נדרכת. לא מצאתי קשר ל
  6. אז אני מבין שהאשם המרכזי בסיפור שלי זה הציריות.. כמה אמור לעלות 2 ציריות חדשות וכמה העבודה? והאם יש הבדל משמעותי בין סיני למקורי(אם יש מקורי...)?
  7. מוסך הציר זה כיוון פרונט, במה אתה חושד שאתה שולח אותי לשם? הייתי כבר בכיוון פרונט שלא חיבר את הרכב למכשירים אלא נסע עם הרכב רבע שעה, חזר ואמר שזה בוודאות לא קשור לכיוון פרונט ושחרר אותי...
  8. להגיע לחברה קצת בעייתי בשבילי יש המלצה על מישהו אמין בפתח תקווה? ובלי קשר אם הציריות לא החשודות הבלעדיות, אלו חשודים נוספים יש?
  9. כאן הבעיה. כאשר ניסיתי לוודא האם הוא מתחייב למציאת הפתרון הוא לא היה מוכן להתחייבות מלאה אעפ שהצעתי לו שאם זה לא יפתור את הבעיה אתן לו 300 ש"ח על העבודה והוא יצטרך להחזיר לי את הציריות המקוריות.. האם יש כיוונים אחרים שלא נבדקו שיכולים להוות פתרון אמיתי לתקלה? אילו עוד אפשרויות/בדיקות יש לבצע לפני שריפת כסף נוסף על הימורים? מציין שאני גר בפתח תקווה כך שאם ישנה המלצה למומחה בתחום קרוב לביתי אשמח ללכת אליו לבדיקה מעמיקה וטיפול אצלו במידה והוא מתחייב על הפתרון...
  10. בבדיקה של מוסכניק אחר (לא זה שביצע את הבדיקה האחרונה שציינתי) על הליפט לדעתו המקצועית אין בכלל חופש בצירייה. האחרון גם לא טען את זה, אלא טענתו היא שיש כנראה עיקום איפהשהו בציריות וכאשר אני על ליפט במהירות 80-90 רואים מלמטה רעד בציריות.
  11. בנוסף אשמח לייעוץ במידה ואכן יש צורך להחליף ציריות. המוסכניק אמר שמדובר בציריות תואמות סיניות. ולכן האם זה צעד חכם או עדיף מקורי? ומה ההפרש הכספי בין 2 החלופות?
  12. שלום לחברי הפורום, ברשותי סוזוקי ספלאש 2011 אוטומט מנוע 1250 סמ"ק, 95 כ"ס. תיאור התקלה: מזמן רכישת הרכב (לפני כ-4 חודשים) יש רעד ברכב החל ממהירות 75 ועד ל 90 קמ"ש. כאשר השיא של הרעד החזק ב-80 קמ"ש בדיוק. הדבר קורה בכל סוגי הנהיגה (האצה, שיוט, בלימה) רק במהירות הזו בלבד. גם אם אני שם על N וגם על D. הרעש מורגש במרכב עצמו ולא בהגה. מה נעשה: (ע"פ המלצות של מספר מקומות/מוסכים/פנצריות) 1. איזון גלגלים x 3 פעמים לכל הגלגלים. 2. החלפת צמיגים קדמיים לחדשים+החלפת האחוריים לשם הנסיון בלבד (לא פתר את הבעיה אז המקוריים הוחזרו). 2. החלפת כריות בולמים(גומיות עליונות מעל בולמים קדמיים)
  13. תודה לכל העונים. אני אכן מתחיל מיד בנסיעה איטית ולא מאומצת. לפחות נרגעתי שהאוטו תקין.
  14. מה הקשר בין הסל"ד לפילטר שמן? כן. פילטר מקורי. שמן מקורי. ומצתים יפניים (לא ראיתי עליהם את הסמל של טויוטה).
×
×
  • תוכן חדש...