Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
יודע, אבל אם הוא כתב שאחרי שעדכן את הגרסה חזרה הבעיה, אז שינסה לפחות, כמו שכתבתי, reset כל כמה חודשים זה ממש מעצבן, אבל אם זה הפטרון היחיד בנתיים, מה לעשות :-(

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

 

כבר עשיתי RESET בפעם הקודמת שזה קרה. וגם אז זה לא עזר.

אני אבצע עדכון גירסא מחדש אבל השאלה באמת למי אני פונה במידה וזה חוזר על עצמו. לאתר או ליצרן?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה זמן עבר מאז העדכון עד שחזר המסך הלבן?

אני הייתי פונה ל2 המקומות (למוכר תלוי לפני כמה זמן קנית את המצלמה) וליצרן בכל מקרה.

אבל בגלל שזה בעיה ידוע וכבר "תקנו" אותה עם העדכון, לא יודע מה יצא מזה, אבל הייתי פונה בכל מקרה.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם
כמה זמן עבר מאז העדכון עד שחזר המסך הלבן?

אני הייתי פונה ל2 המקומות (למוכר תלוי לפני כמה זמן קנית את המצלמה) וליצרן בכל מקרה.

אבל בגלל שזה בעיה ידוע וכבר "תקנו" אותה עם העדכון, לא יודע מה יצא מזה, אבל הייתי פונה בכל מקרה.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

עברו איזה שבועיים. עשיתי עכשיו שוב עדכון גירסא מחדש, בינתיים עובד. קניתי את המצלמה בסוף נובמבר שנה שעברה.

אם זה יחזור פעם שלישית נתחיל לשלוח מיילים

פורסם
עברו איזה שבועיים. עשיתי עכשיו שוב עדכון גירסא מחדש, בינתיים עובד. קניתי את המצלמה בסוף נובמבר שנה שעברה.

אם זה יחזור פעם שלישית נתחיל לשלוח מיילים

אצלי קרה פעם ראשונה אחרי 3 חודשים בדיוק מאז שהתחלתי להשתמש במצלמה, כרגע 17 יום בערך מאז העדכון ולא קרה יותר, נראה מה קורה.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם
אצלי קרה פעם ראשונה אחרי 3 חודשים בדיוק מאז שהתחלתי להשתמש במצלמה, כרגע 17 יום בערך מאז העדכון ולא קרה יותר, נראה מה קורה.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

 

טוב הפעם זה אפילו לא החזיק מעמד יממה. כבר זה קרה שוב. בקיצור צריך להתחיל להתלונן

פורסם

טוב, מעדכן שהאתר ממנו נרכשה המצלמה (lightinthebox.com) התנערו מאחריות מאחר ולפי התקנון שלהם עברו יותר מחודשיים מיום המכירה. אז פניתי לVIOFO והם הציעו שאני אשלח להם את המצלמה והתקן הGPS הם יחליפו לי את זה אז לפחות זה.

פורסם

שלום.



נמאס לי כבר בפעם ה-3 תוך חצי שנה שהרכב אצלי , מגרדים לי את הטמבון ברכב אנשים שלא ממש יודעים לנהוג.

אף פעם לא משאירים פרטים, וכך כל פעם



אני אחד ששומר על הרכב שלו וכל שריטה זה דבר שמציק בעין.

מקפיד לחנות במקומות בטוחים ומורשים , אבל מה נעשה כמה שנזהר גם כשנחנה את הרכב לכמה דקות יבוא הטיפש שלא רואה וידפוק לך את האוטו וחמור מכך פשוט לא ישאיר פרטים.

אז ככה

אני מעוניין להתקין ברכב שלי מצלמת דרך קבועה שתסריט 24 שעות.

יש לי ברכב מצלמת רוורס וקדימה לחניות

ברור לי שניתן לחבר את המצלמה ישירות להזנה מהרכב

חשבתי על מצלמת דרך שיש בפנים גיבוי יעודי שיכולה להחזיק לפחות 24 שעות.

נפח הזיכרון המרבי הנתמך וכמובן את סוג כרטיס הזיכרון.

 

מצלמה שמותקנת ברכב ונדלקת רק כאשר היא מזהה תנועה ברכב , כך שאם הרכב היה בחניה ומישהו פגע בי והמצלמה הרגישה תזוזה של הרכב היא תדלק ותסריט ותקלוט את הפוגע.

האם יש קיים ודבר כזה ?

המצלמה צריכה להיות איכותית

ברזולוציה 1920x1080) Full HD)

,

מהירות הצילום עומדת על מעל 30fps



אפשרות צילום
צילום סטילס:

בעלת יכולת איחסון וצמצםF1.6 ומטה ויכולת צילום לילה ובעל חישן G ו

תיעוד מסלול הנסיעה

 

זיהוי תנועה:

חיישן ברכב שמתחיל את פעולת המצלמה ברגע שהרכב מתחיל בנסיעתו ובכך מבטיח תיעוד מלא של הנסיעה גם אם שכחתם להפעיל את המצלמה



,עמידה בחום ישראלי ,זוית רחבה ,זיהוי מיקום,מצלמה בעלת שתי עדשות

אפשרות צילום נוספת היא ב

מצב חניה

ההקלטה מתבצעת בצורה מחזורית

אשמח לשמוע ולקבל הצעות מאנשים שמכירים סוג כזה של מצלמה.





תודה!

פורסם (נערך)

שלום.



נמאס לי כבר בפעם ה-3 תוך חצי שנה שהרכב אצלי , מגרדים לי את הטמבון ברכב אנשים שלא ממש יודעים לנהוג.

אף פעם לא משאירים פרטים, וכך כל פעם

 

אני אחד ששומר על הרכב שלו וכל שריטה זה דבר שמציק בעין.

מקפיד לחנות במקומות בטוחים ומורשים , אבל מה נעשה כמה שנזהר גם כשנחנה את הרכב לכמה דקות יבוא הטיפש שלא רואה וידפוק לך את האוטו וחמור מכך פשוט לא ישאיר פרטים.

אז ככה

אני מעוניין להתקין ברכב שלי מצלמת דרך קבועה שתסריט 24 שעות.

יש לי ברכב מצלמת רוורס וקדימה לחניות

ברור לי שניתן לחבר את המצלמה ישירות להזנה מהרכב

חשבתי על מצלמת דרך שיש בפנים גיבוי יעודי שיכולה להחזיק לפחות 24 שעות.

נפח הזיכרון המרבי הנתמך וכמובן את סוג כרטיס הזיכרון.

 

מצלמה שמותקנת ברכב ונדלקת רק כאשר היא מזהה תנועה ברכב , כך שאם הרכב היה בחניה ומישהו פגע בי והמצלמה הרגישה תזוזה של הרכב היא תדלק ותסריט ותקלוט את הפוגע.

האם יש קיים ודבר כזה ?

המצלמה צריכה להיות איכותית

ברזולוציה 1920x1080) Full HD)

,

מהירות הצילום עומדת על מעל 30fps



אפשרות צילום

צילום סטילס:

בעלת יכולת איחסון וצמצםF1.6 ומטה ויכולת צילום לילה ובעל חישן G ו

תיעוד מסלול הנסיעה

 

זיהוי תנועה:



חיישן ברכב שמתחיל את פעולת המצלמה ברגע שהרכב מתחיל בנסיעתו ובכך מבטיח תיעוד מלא של הנסיעה גם אם שכחתם להפעיל את המצלמה



,עמידה בחום ישראלי ,זוית רחבה ,זיהוי מיקום,מצלמה בעלת שתי עדשות

אפשרות צילום נוספת היא ב

מצב חניה

ההקלטה מתבצעת בצורה מחזורית



אשמח לשמוע ולקבל הצעות מאנשים שמכירים סוג כזה של מצלמה.



 

תודה!

 

מניסיון יכול להגיד לך, אני התקנתי VIOFO A199 V2 מקדימה וVIOFO A119S מאחורה, ואת שתיהן התקנתי עם מכשיר VICO POWER PLUS. המצלמה האחורית עושה לי קצת בעיות כרגע אבל אני מאמין שזה כי נפלתי על דפקט, בכל מקרה חברת VIOFO הסכימה להחליף לי את המצלמה במצלמה חדשה. מבחינת הSPECS נראה לי ששתי המצלמות עונות על הדרישות שלך.

בכל מקרה, העיקר פה הוא מכשיר הVICO POWER PLUS שאתה מחבר לתיבת הפיוזים לשני פיוזים, אחד שנותן מתח קבוע גם כשהרכב כבוי ואחד שנותן מתח רק שהרכב מונוע. בעזרת המכשיר אתה יכול להקליט כל הזמן גם בזמן חניה מבלי שהמצלמות יכבו. יש גם אופציה של איתחול המצלמות בכל פעם שתניע את האוטו (אני אישית ביטלתי את האופציה הזאת כי עם 2 מצלמות היא עובדת פחות טוב כנראה ולא תמיד שתיהן נדלקו מחדש אלא רק אחת מהן). המכשיר נועד בין השאר להיות קוטע מתח ברגע שמזהה שהמתח של המצבר יורד מתחת לרף נמוך מדי (שאתה קובע) בזמן שהמצלמות עובדות כשהרכב לא מונע. בנוסף יש אופציה של טיימר שאתה יכול לקבוע אם בא לך שהמצלמות יכבו אחרי זמן מסויים שהן עומדות בחניה וכמובן אחד הדברים החשובים - חיישן טמפ' שאתה יכול לקבוע האם בטמפ' מסויימת המצלמות יכבו כדי לא לפגוע בהן (בכל זאת המעלות ברכב שעומד בחניה בקיץ הישראלי מגיעות למספרים מאוד גבוהים).

אתה מוזמן לראות

שהכין אחד המשתמשים פה alex notexist (יש שם גם סקירות של מצלמות כולל הVIOFO).

כמובן אתה מוזמן לבחור כל מצלמה שתרצה, אבל מכשיר הVICO POWER PLUS הוא מה שיעשה לך את העבודה.

אישית קניתי כרטיסי זיכרון של 128GB של חברת LEXAR שנחשבים להכי טובים (וגם די יקרים) אבל יש אופציות יותר זולות גם. ברזולוציה של 1080P ו60FPS זה ייתן לך טווח צילום של משהו שמו שבוע וחצי-שבועיים

עריכה אחרונה על ידי Krishi
פורסם

אני אישית רכשתי את XIAOMI YI 2.7 עם זווית 165 מעלות, ממש מרוצה ממנה

הבעיה היחידה זה הנודניק שמדמה כאילו זה מוביליי, קלה להפעלה, איכות יחסית דיי טובה, שמתי לב שיש אותה באליאקספרס באזור 170 ש"ח

אני בזמנו קניתי באזור 220 שח

http://s.click.aliexpress.com/e/cnHhLedE

 

בדיעבד ראיתי שיש דגמים חדשים שלהם אבל באזור 150$ וזה ממש יקר לדעתי

פורסם

דפדפתי כמה דפים אחורה וממה שהבנתי עדיף את הMINIP2 על פני הviofo למיניהן בגלל שלל בעיות שקורות בדרך, לצערי אמזון הפסיקו לשלוח אותן לארץ.

מישהו מכיר מקום אחר, בעל אמינות כמו של אמזון ממנו אפשר לקנות את המצלמה הנ"ל, או בכלל עדיף לחכות לראות אם יחזרו לשלוח?

פורסם

חכה שבוע שבועיים, שמתי לב שמדי פעם הם שולחים לארץ.

בדוק מעת לעת.

 

אפילו תגדיל ראש ופנה לאמזון בשאלה, למה הפיסקו לשלוח, לך תדע, אולי יתנו לך איזה giftcard. :)

דפדפתי כמה דפים אחורה וממה שהבנתי עדיף את הMINIP2 על פני הviofo למיניהן בגלל שלל בעיות שקורות בדרך, לצערי אמזון הפסיקו לשלוח אותן לארץ.

מישהו מכיר מקום אחר, בעל אמינות כמו של אמזון ממנו אפשר לקנות את המצלמה הנ"ל, או בכלל עדיף לחכות לראות אם יחזרו לשלוח?

פורסם
חכה שבוע שבועיים, שמתי לב שמדי פעם הם שולחים לארץ.

בדוק מעת לעת.

 

אפילו תגדיל ראש ופנה לאמזון בשאלה, למה הפיסקו לשלוח, לך תדע, אולי יתנו לך איזה giftcard. :)

מעולה, תודה רבה על התגובה המהירה, אשלח להם הודעה לך תדע אולי באמת הם יעשו זאת.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...