Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי קרה לי גם עם המצלמה האחורית שלי, A199S, הקדמית שהיא A199 V2 עובדת תקין.

הקטע שביצעתי עדכון גירסא לשתי המצלמות לפני שהתקנתי אותן.

זה גם לא בעיה בכרטיס כי כששמתי אותו במצלמה הקדמית זה עבד תקין, ובכל מקרה גם אחרי שפירמטתי אותו ליתר ביטחון זה לא עזר.

אז אלא אם יצאה גירסא חדשה אחרי מרץ 18 מה עוד אפשר לעשות?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מוכרים שונים.

רכוש את הדגם ב60$, המוכר הוא אמזון בעצמם.

 

העניין שבכותרת רשום עיוות עדשה או משהו כזה ולא הבנתי , בטוח שזה תקין ושלא חסר לזה משהו או שזה לא מצלמה מחודשת?

פורסם
לצערי קרה לי גם עם המצלמה האחורית שלי, A199S, הקדמית שהיא A199 V2 עובדת תקין.

הקטע שביצעתי עדכון גירסא לשתי המצלמות לפני שהתקנתי אותן.

זה גם לא בעיה בכרטיס כי כששמתי אותו במצלמה הקדמית זה עבד תקין, ובכל מקרה גם אחרי שפירמטתי אותו ליתר ביטחון זה לא עזר.

אז אלא אם יצאה גירסא חדשה אחרי מרץ 18 מה עוד אפשר לעשות?

תעדכן גירסה בשנית, גם אם מדובר באותה הגירסה
העניין שבכותרת רשום עיוות עדשה או משהו כזה ולא הבנתי , בטוח שזה תקין ושלא חסר לזה משהו או שזה לא מצלמה מחודשת?
העדשה בדגם הזה היא עדשה שמעלימה את אפקט עין הדג.

בדגם הקודם ללא האות p יש אפקט עין דג.

 

מדובר באפקט הנותן לתמונה מראה פנוראמי כמו ברוב מצלמות האקסטרים.

פורסם

שבת שלום חברים.

2 דברים:

א) אחרי ששיחזרתי את המצלמה לאיך שהגיע, המסך כמו בתמונה שהלעתי נעלם וחזר לעבוד כמו שצריך.

ב) בכל מקרה רוצה לעדכן את הגרסה, זה לוקח בערך באמת 8 דקות עד שנגמר את העידכון??

 

תודה.

 

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם

סליחה על הדבל פוסט, אבל לא נתן לי לתקן.

1) לקח הרבה זמן כי אנ טמבל והורדתי את הגרסה של המצלמה לא נכונה בהתחלה, חחח, אחרי שהורדתי מה שצריךף היה ממש מהר, העדכון אחרון זה ה2.4 לי היה 2.2

 

אבל חוזר, אחרי שעשיתי RESET להגדרות של המצלמה, הבעיה עם המסך נעלם... ממש מוזר.

פורסם

שלום חברים,

מבקש המלצה למצלמת דרך איכותית, כזאת שמצלמת גם מקדימה וגם מאחורה ברזולוציה טובה (כך שאפשר יהיה לקרוא מס רישוי במידת הצורך). תקציב סביבות 700, אפשר גם 900 וקצת יותר אם יהיה משהו באמת שווה.

פורסם

היי , אחרי שהxiaomiYI שלי התנפחה מחפש להחליף למצלמה בלי סוללה והבנתי שה119 מומלצת,

איזה דגם של הVIOFO 119 הכי מומלץ? תודה !

פורסם
היי , אחרי שהxiaomiYI שלי התנפחה מחפש להחליף למצלמה בלי סוללה והבנתי שה119 מומלצת,

איזה דגם של הVIOFO 119 הכי מומלץ? תודה !

אני מאוד ממליץ על ה ddpai2p, לשיקולך.

אחריות אמיתית לשנה!

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B07414XNVW/ref=sxts_1?ie=UTF8&qid=1526116783&sr=1&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65

פורסם

מכירים את המשפט, אין על אמזון?

זו הסיבה העיקרית, האחריות שלהם.

 

אבל לא רק, יש לי את המצלמות a119 , ddpai2 וddpai2p.

הגעתי למסקנה שלראות עיניי, איכות הצילום בddpai יותר טובה וכמות התקלות שואפת לאפס.

לעומת הa119 שהצריכה התעסקות כמה פעמים וכללה אפילו החלפה של סוללת rtc.

אני לא לגמרי מתעלם שהיא עבדה קשה יותר מהddpai וצילמה גם כשהרכב חונה ולדעתי זו הסיבה העיקרית לבלאי סוללת הrtc.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...