Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
למה כל הכאב ראש הזה?

רכוש אותה מארה''ב, ככה תהיה לך אפשרות להחזיר אם לא תהיה מרוצה ותהיה לך אחריות לשנה כולל החזרת דמי משלוח אם המצלמה מתפגרת, בדרך כלל הם לא מבקשים שתחזיר מוצר ישן ותקול, אבל ליתר ביטחון.

 

 

תשקול גם את זאת, אחלה מצלמה.

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B07414XNVW/ref=sxts_1?ie=UTF8&qid=1525591200&sr=1&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65

 

אלכס הלוואי ויכולתי

לצערי לא נשלחת לארץ גם לא באמזון ארה"ב ולכן קניה שחבר מביא.

המצלמה מגיעה עם 24 חודשי אחריות ולא שנה כפי שכתבת

 

איך היא בהשוואה ל 119? (GPS לא חשוב לי כי גם בקודמת היה לי וכיביתי אחרי שראיתי מה הוא מתעד :lol: )

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אלכס הלוואי ויכולתי

לצערי לא נשלחת לארץ גם לא באמזון ארה"ב ולכן קניה שחבר מביא.

המצלמה מגיעה עם 24 חודשי אחריות ולא שנה כפי שכתבת

 

איך היא בהשוואה ל 119? (GPS לא חשוב לי כי גם בקודמת היה לי וכיביתי אחרי שראיתי מה הוא מתעד [emoji38] )

לפני כחודשיים רכשתי אותה באמזון ארה''ב ומייד ביטלתי כשראיתי שמוכרים את הddpai 2p כך שאני לא יודע לענות לך.

כנראה הפסיקו לשלוח לישראל.

בכל מקרה, האחריות באמזון ארה''ב ספציפית היא לשנה ובשאר האמזונים שנתיים.

פורסם
לפני כחודשיים רכשתי אותה באמזון ארה''ב ומייד ביטלתי כשראיתי שמוכרים את הddpai 2p כך שאני לא יודע לענות לך.

כנראה הפסיקו לשלוח לישראל.

בכל מקרה, האחריות באמזון ארה''ב ספציפית היא לשנה ובשאר האמזונים שנתיים.

תודה :)

הוזמנה ואעלה חוות דעת אחרי שאקבל (בשישי)

קובי

:-)

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

אתמול התקנתי את המצלמה החדשה שקיבלתי-DDPAI MINI2P.

מהשימוש הקצר שלי איתה עד עכשיו, היא עושה רושם של מצלמה בהחלט איכותית,בטח ביחס למחירה

אז קודם כל,תודה רבה על ההמלצה עליה כאן בפורום.

שנית, יש לי מספר שאלות שאשמח לקבל עליהן תשובה(וסליחה על הבורות...)

 

1. מהו תפקידו של הלחצן העגול שאני אמור להדביק על הדשבורד?

 

2. לא מצאתי הגדרה לקביעת משך ההקלטה של כל סרטון.האם קיימת הגדרה כזו?

עושה רושם שבינתיים, אורך כל סרטון הוא 30 שניות.

 

3.מהי ההגדרה "VIDEO WITH SNAPSHOT? ועל כמה שניות כדאי להגדירה?

 

4. האם מומלץ שה G SENSOR יהיה פעיל? במידה וכן, על איזו רגישות?

 

תודה רבה לכולם על העזרה.בעוד מספר ימים, אחרי שיהיו לי עם המצלמה מספר ימי שימוש,

אתן חוו"ד עמוקה יותר עליה כאן בפורום.

עריכה אחרונה על ידי ליצן צהוב
פורסם

מה הדרך הטובה ביותר להוריד את הבסיס של המצלמה מהשמשה?

אין לי לצערי את החוט שהגיע עם המצלמה וניסיתי עם חוט דנטלי מה שרק קורע את האצבעות אבל למדבקה לא מזיז

קובי

:-)

פורסם (נערך)
שלום לכולם,

אתמול התקנתי את המצלמה החדשה שקיבלתי-DDPAI MINI2P.

מהשימוש הקצר שלי איתה עד עכשיו, היא עושה רושם של מצלמה בהחלט איכותית,בטח ביחס למחירה

אז קודם כל,תודה רבה על ההמלצה עליה כאן בפורום.

שנית, יש לי מספר שאלות שאשמח לקבל עליהן תשובה(וסליחה על הבורות...)

 

1. מהו תפקידו של הלחצן העגול שאני אמור להדביק על הדשבורד?

 

2. לא מצאתי הגדרה לקביעת משך ההקלטה של כל סרטון.האם קיימת הגדרה כזו?

עושה רושם שבינתיים, אורך כל סרטון הוא 30 שניות.

 

3.מהי ההגדרה "VIDEO WITH SNAPSHOT? ועל כמה שניות כדאי להגדירה?

 

4. האם מומלץ שה G SENSOR יהיה פעיל? במידה וכן, על איזו רגישות?

 

תודה רבה לכולם על העזרה.בעוד מספר ימים, אחרי שיהיו לי עם המצלמה מספר ימי שימוש,

אתן חוו"ד עמוקה יותר עליה כאן בפורום.

 

1)תפקיד הלחצן הוא לשמור סרטון קצר+תמונה מפני מחיקה.

צריך לעשות pairing בכדי שהמצלמה תזהה אותו, חפש בהגדרות.

 

2)משך ההקלטה הכי נמוך שאני זוכר זה 2 דקות.

אם זיכרוני אינו מטעה אותי, ניתן לשנות עד 10 דקות.

 

3) זה אורך הוידאו שנשמר בעת לחיצה על הלחצן, בחר 30 שניות.

 

4) בחר ברגישות low או middle.

 

 

 

 

מה הדרך הטובה ביותר להוריד את הבסיס של המצלמה מהשמשה?

אין לי לצערי את החוט שהגיע עם המצלמה וניסיתי עם חוט דנטלי מה שרק קורע את האצבעות אבל למדבקה לא מזיז

 

נתקלתי במה שאתה מתאר לפני כחודש, ניסיתי גם חוט דייג וגם וחוט דנטלי, הצלחתי לנסר טיפה אבל התושבת לא ירדה.

 

כנראה הדבק 3M חזק מידי, בהזדמנות כנראה ארכוש חומר כלשהו להסרה/ אקפוץ לזגג.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
1)

 

נתקלתי במה שאתה מתאר לפני כחודש, ניסיתי גם חוט דייג וגם וחוט דנטלי, הצלחתי לנסר טיפה אבל התושבת לא ירדה.

 

כנראה הדבק 3M חזק מידי, בהזדמנות כנראה ארכוש חומר כלשהו להסרה/ אקפוץ לזגג.

 

כן אתה צודק

קובי

:-)

פורסם
1)תפקיד הלחצן הוא לשמור סרטון קצר+תמונה מפני מחיקה.

צריך לעשות pairing בכדי שהמצלמה תזהה אותו, חפש בהגדרות.

 

2)משך ההקלטה הכי נמוך שאני זוכר זה 2 דקות.

אם זיכרוני אינו מטעה אותי, ניתן לשנות עד 10 דקות.

 

3) זה אורך הוידאו שנשמר בעת לחיצה על הלחצן, בחר 30 שניות.

 

4) בחר ברגישות low או middle.

 

 

תודה רבה על המענה המהיר!

לגבי שאלה 2-אני לא מוצא הגדרה כזו משום מה ואני לא יכול לשנות את משך ההקלטות.

פורסם

חברים שואל שוב. מחפש עוד מצלמה לפנים הרכב.

משהו שיהיה אפשר להדביק לדש בורד ולצלם את עצמי נוהג כדי שיהיה לי הוכחות במידה ואקבל דוח טלפון לא מוצדק כלשהו.

פורסם
חברים שואל שוב. מחפש עוד מצלמה לפנים הרכב.

משהו שיהיה אפשר להדביק לדש בורד ולצלם את עצמי נוהג כדי שיהיה לי הוכחות במידה ואקבל דוח טלפון לא מוצדק כלשהו.

את הddpai ניתן לסובב לכיוון הנהג.
פורסם

כשהייתי צריך לפרק את התושבת אצלי הוצאתי להב חדש של יפני עברתי על הדבק צמוד צמוד לתושבת. אחרי שירדה גירדתי בעדינות את הדבק שנשאר על השמשה , לא נשאר סימן( גם לא של הסכין). :wink:

 

הזמנתי לפני כמה ימיםBlueskysea mini 0906, אחבר אותה לvico power. מצלמה ראשית שלה תשב בחלון אחורי והמצלמה השנייה שלה תהיה מכוונת על הנהג למנוע דוחות לא צודקים. בשמשה הקדמית תישאר A119.

 

פורסם
כשהייתי צריך לפרק את התושבת אצלי הוצאתי להב חדש של יפני עברתי על הדבק צמוד צמוד לתושבת. אחרי שירדה גירדתי בעדינות את הדבק שנשאר על השמשה , לא נשאר סימן( גם לא של הסכין). :wink:

 

הזמנתי לפני כמה ימיםBlueskysea mini 0906, אחבר אותה לvico power. מצלמה ראשית שלה תשב בחלון אחורי והמצלמה השנייה שלה תהיה מכוונת על הנהג למנוע דוחות לא צודקים. בשמשה הקדמית תישאר A119.

 

אנסה היום עם להב כפי שהצעת :)

קובי

:-)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...