Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מנסה את המזל שלי שנית,

מחפש עבור רכב גדול (בגודל של פורד טרנזיט/מונית שירות) מצלמת דרך + פנים + אחורה.

ראיתי את זו - https://www.ebay.com/itm/NEW-4-HD-1080P-3-Lens-Car-DVR-Dash-Cam-Vehicle-Video-Recorder-Rearview-Camera/222167710463?epid=548303230&hash=item33ba3a3aff:g:Ot4AAOSwCkFaq1lP&vxp=mtr

אך עושה רושם שהיא זבל סיני.

אשמח להמלצות למצלמות / פתרון אחר.

תודה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היי מחפש המלצה למצלמה שתצלם גם מקדימה וגם מאחורה עד 500 שקל
במחיר כזה עדיף 2 נפרדות עלות כל אחת 65 עד 70 דולר.

האיכות צילום במצלמה כפולה בדכ מאוד מאוד גרועה בצילום האחורי.

פורסם
במחיר כזה עדיף 2 נפרדות עלות כל אחת 65 עד 70 דולר.

האיכות צילום במצלמה כפולה בדכ מאוד מאוד גרועה בצילום האחורי.

מה אתה חושב על yi ultra dash?

פורסם

ערב טוב, חברים. היום בדקתי את ההקלטות של VIOFO A119 S2 וזה מה שראיתי:

https://clip2net.com/s/3TDreQo - מצאתי שנייה של הקלטה נורמלית (ישנן כמה "שניות" כאלה).

https://clip2net.com/s/3TDrhGZ - כל הזמן

 

המצלמה, כמו גם כרטיס זיכרון (EVO GB32) - בני בערך חצי שנה.

ישנו GPS והחיבור הוא דרכו.

הכרטיס דפוק, או שלא?

פורסם
בצע עידכון גירסה לגירסה הכי עדכנית.

תן מתח למצלמה דרך המצלמה עצמה ולא דרך הgps

 

גרסה אחרונה עודכנה כבר לפני. מחר אחבר את המתח דרך המצלמה. נראה.

(טעיתי באות, מדובר ב viofo a119 v2)

פורסם

מה שכן אחרי כמה שבועות שאני בשירשור הזה מסתכל על תגובות של משתמשים אני מבין שלמרות כל התשבחות שנותנים לVIOFO A119 V2 יש רק בעיות איתה והיא לא מחזיקה יותר מחצי שנה.

פורסם
מה שכן אחרי כמה שבועות שאני בשירשור הזה מסתכל על תגובות של משתמשים אני מבין שלמרות כל התשבחות שנותנים לVIOFO A119 V2 יש רק בעיות איתה והיא לא מחזיקה יותר מחצי שנה.
יש לי אותה שנה ו4 חודשים, לא יודע על אילו תקלות מדובר.. עובדת פיקס. (נסעתי 50 אלף קמ בזמן הזה אם זה רלוונטי)
פורסם
מה שכן אחרי כמה שבועות שאני בשירשור הזה מסתכל על תגובות של משתמשים אני מבין שלמרות כל התשבחות שנותנים לVIOFO A119 V2 יש רק בעיות איתה והיא לא מחזיקה יותר מחצי שנה.

 

הייתי עם ה A119S במשך כשנה, כשהרכב חונה תחת שמש קופחת מעל למחצית מהזמן וכיום היא עברה לרכב אחר ועדיין נותנת בראש. הבעיה היחידה היא שלאחר השהות בשמש העדשה היתה מאבדת במקצת מהחדות שלה, אך לא משהו שמחרבש את כל הוידאו או מונע את היכולת להבחין בלוחיות רישוי.

כעת עם A119 שגם מתבררת כחדה יותר ומוצלחת לא פחות בלילה ; משער שתשרוד בקלות כמו אחותה המזדקנת.

פורסם

מי היתרון של ה GPS חוץ מלדעת מה המהירות שלך?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...