Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אשמח לוודא נקודה לפני רכישת כרטיס...

גם אני הזמנתי ddpai mini2p מ-אמזון אך המצלמה טרם הגיעה ולכן אינני יכול לבדוק זאת פיסית.

 

לפי ה-spec במצלמה זו יש כרטיס micro sd ולא כרטיס sd.

אני צודק?

 

תודה

אלי

זה סוג הכרטיס הדרוש.

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B06XX2GL1L/ref=mp_s_a_1_sc_6?ie=UTF8&qid=1523424795&sr=8-6-spell&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=samsung%2Bmicroo%2Bsd&th=1&psc=1

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לכולם, אני מעוניין למצוא ספק או חנות בארץ שמוכרת מצלמת bird view.

(ארבעה מצלמות סביב הרכב פלוס מערכת המשלבת את המצלמות לתצוגת מעוף ציפור)

בסגנון הנ"ל.

1.

2.

 

העניין שאני צריך את המצלמה בשבועיים הקרובים, אם יש המלצות למצלמות ספציפיות מהסוג הנ"ל שיוכלו להגיע בטווח הנ"ל זה גם יהיה אפשרי אך לא נראה שיהיה.

פורסם
נשמע מאוד מוזר.

האם כוונתך שרק הכבל של ספק הכוח נקרע?

הרי מוכרים כאלו גם לךא מצלמה, בדוק באתרים הסיניים.

 

בכל מקרה, קישור למצלמה:

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B07414XNVW/ref=mp_s_a_1_4?ie=UTF8&qid=1523158198&sr=8-4&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=ddpai&dpPl=1&dpID=3159uQiNnDL&ref=plSrch

 

תודה.

כן, הכבל פשוט נתלש מהתקע, ממש מבסיס התקע (אחרת הייתי מחבר את החוט מחדש- זה ממש לא בעייה לביצוע).

אבל אם זה כבר קרה, הגיע הזמן להתחדש באחת טובה יותר.

זו שהמלצת עליה היא עם קבל, שזה מצויין, אבל דבר אחד לא הבנתי- מהו העיגול הקטן בתמונה? האם זו האנטנה של ה-WIFI?

ואיך בדיוק ניתן לגשת אליה מהטלפון דרך ה-WIFI כשהרכב לא מונע (קרי אין לה מקור כח)? לא כל כך הבנתי את הפואנטה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
תודה.

כן, הכבל פשוט נתלש מהתקע, ממש מבסיס התקע (אחרת הייתי מחבר את החוט מחדש- זה ממש לא בעייה לביצוע).

אבל אם זה כבר קרה, הגיע הזמן להתחדש באחת טובה יותר.

זו שהמלצת עליה היא עם קבל, שזה מצויין, אבל דבר אחד לא הבנתי- מהו העיגול הקטן בתמונה? האם זו האנטנה של ה-WIFI?

ואיך בדיוק ניתן לגשת אליה מהטלפון דרך ה-WIFI כשהרכב לא מונע (קרי אין לה מקור כח)? לא כל כך הבנתי את הפואנטה.

 

העיגול הקטן זה שלט "מצוקה" שבעצם שומר לך סרטון של 10-15 שניות.

 

רעיון גאוני מצד DDPAI, אבל הוא קצת counter-productive שאפשר לשמור רק 15 שניות. אם זה היה 60 זה היה מושלם... כי לא צריך ללחוץ על הכפתור מצוקה על המצלמה עצמה, שלפעמים תהיה ממוקמת במקומות בעייתים.

פורסם

שיפרו את זה ל30 שניות.

15 לפני הלחיצה ו15 אחרי.

בכל מקרה, אני לא מוצא את זה שימושי.

 

לגבי הויפיי, זה בכדי לראות את הסרטונים/ להוריד אותם למכשיר הפלאפון ולשנות הגדרות מצלמה.

פורסם
chupad d512

 

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

 

לא מצאתי מקומות שמוכרים אותה למעט אמזון שלא עושים שם משלוח לארץ.

יש לך ידע עליה כי לא מצאתי שום סירטון סיקור עליה אשמח לעוד מידע אם אפשר.

תודה!

פורסם
לא מצאתי מקומות שמוכרים אותה למעט אמזון שלא עושים שם משלוח לארץ.

יש לך ידע עליה כי לא מצאתי שום סירטון סיקור עליה אשמח לעוד מידע אם אפשר.

תודה!

נמכרת באיביי ואליאקספרס תריץ חיפוש. קדמית 1080p, אחורית 720p, יש לה gps מובנה, הקדמית לא גדולה מדי וע"כ לא מושכת תשומת לב ולדעתי ניתן למצוא מתחת לרף המכס בארץ. בעיניי זה מספיק כדי לבחור בה.

 

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

פורסם

אבל על פי מה אתה ממליץ עליה , מצלמות עם תכונות כאלו אני יכול למצוא לך עשרות השאלה מה האיכות שלהן ועד כמה הן עמידות , יש לך ניסיון איתה?

פורסם

מצאתי מקור מתח אחר עבור המצלמה הקיימת. כנראה שבכל זאת רק אתקן כרגע, אבל המצלמה עם הכפתור המוזר הזה מצאה חן בעיניי וכנראה אחליף בעתיד (היחסית קרוב) אותה לזו שאלכס לא קיים המליץ עליה.

תודה רבה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
הזמנתי את ה ddpai mini2 אמורה להגיע השבוע. גם לי יש gw1c ששורדת יופי באקלים הישראלי. אדווח לך מאוחר יותר. המצלמה כרגע במכס. עולה באמזון כ 70$ כולל משלוח ומיסים

שבוע טוב,

האם קיבלת המצלמה? רשמים ראשונים?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...