Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בוקר טוב חברים, שאלה בגלל משהו שקלעטתי עכשיו רק.

לקחתי את הכרטיסים של המצלמות היום, וראיתי שבVIOFO A119S V2, יש לי 2 תיקיות MOVIE וPHOTO, בתוך התיקיה של MOVIE יש לי תיקיה של RO רוצה להאמין שזאת התיקיה ששומרת את המקרים של כמעט תאונה או דברים כאלה, אבל עכשיו שמתי לב שבגלל ששומר אותם שם, לא שומר אותם גם בתיקיה הרגילה, זה אמור להיות ככה? כי עם הA118C לא היה שומר ככה...

וגם קלטתי שמשום מקום, הפסיקה להקלית... שמתי לב שנגיד אם אני עובג מהר מידי על בור או משהו כזה ולאקרה כלום, אבל המצלמה הבכינה שזה "מצב מסוכן" ואני רואה במשץ 2 דקות בערך סימן "!" בתוך משולש צהוב, יכול להיות שהמצלמה שומרת את הסרטון הזה, אבל לא ממשיכה להקלית תוך כדי?? כי לפי הקפיצה של הסרטונים, זה נראה שזה מה שקורה... מישה יודע? יכול לעזור לי בזה?

 

תודה מראש לכולם :)

 

RO

תקייה שמכילה את כל מה שהמכשיר הרגיש זעזוע, שנה את הG סנסור למינימום או בטל אותו

פורסם
אצלי בגולף דור6, חיברתי לפיוז מס'42 של המצת וזה עובד כצפוי - נדלק רק כאשר הסוויץ דולק (עשוי כמובן להשתנות בין רכב לרכב).

תוכל לנסות להתעלק על הפיוז של המגבים שבד"כ מקבלים מתח רק כאשר הסוויץ דלוק.

 

במקום לחפש אחר פיוז נוסף, ממליץ לך לרכוש סט של מתאמים שמתעלקים על החוט של העלוקה עצמה :)

יחסוך לך חיפושים אחר פיוז רלוונטי והתקנה של מתאם-פיוז נוסף..

 

T-Tap/Male Female Insulated Wire Quick Splice Terminal Connectors Set Kits

 

 

61KZHGU4z%2BL._SY355_.jpg

 

איזה יופי, לא ידעתי שקיים, אני קניתי סט כזה אני צריך להתעלק על המפצל פיוז :-)

פורסם (נערך)

מאיפה כדאי לרכוש A119 V2? יש איזה קופון שרץ?

הלכתי מספר עמודים אחורה ולא מצאתי.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אלכס אז קודם כל תודה רבה על העזרה , אבל התכוונתי למצלמה שמצלמת גם את החלק הקדמי וגם את החלק האחורי (לא פנים הרכב).

מכיוון וכמו שראיתי אתה בעל הניסיון הכי גבוהה אשמח אם תוכל לעזור לי למצוא מצלמה כזאת.

לגבי הa118 b40d אני מבין שהיא לא כל כך אמינה והמצלמה האחורית לא איכותית בכלל

chupad d512

 

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

פורסם

אני מתבייש להגיד, אבל הצלחתי להרוס את השנאי של המצלמה שלי. משכתי אותו בטעות כשניסיתי להחליף מטען לסלולארי, והחוט נקרע.

אין אופצייה לפתוח אותו ולתקן. הגוף מולחם הרמטית.

 

אז.

אבקש המלצה למצלמה קדימה+אחורית ...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אני מתבייש להגיד, אבל הצלחתי להרוס את השנאי של המצלמה שלי. משכתי אותו בטעות כשניסיתי להחליף מטען לסלולארי, והחוט נקרע.

אין אופצייה לפתוח אותו ולתקן. הגוף מולחם הרמטית.

 

אז.

אבקש המלצה למצלמה קדימה+אחורית ...

נשמע מאוד מוזר.

האם כוונתך שרק הכבל של ספק הכוח נקרע?

הרי מוכרים כאלו גם לךא מצלמה, בדוק באתרים הסיניים.

 

בכל מקרה, קישור למצלמה:

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B07414XNVW/ref=mp_s_a_1_4?ie=UTF8&qid=1523158198&sr=8-4&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=ddpai&dpPl=1&dpID=3159uQiNnDL&ref=plSrch

פורסם
חברים, יש לי למסירה (באזור רחובות בלבד):

Car Dashcam Hardwire Power Adapter + Mini Blade Fuse Kit

באריזה חדשה ואטומה.

לא מותג. מוצר (כנראה סיני) שהוזמן מאיביי.

אמור להתאים למצלמות מבית Viofo (כדוגמת ה-A118/9).

אם יש מעוניינים, מוזמנים לשלוח הודעה פרטית.

למי שמעוניין, עדיין רלוונטי.

תמונה להמחשה:

81vcgKvR41L._SL1500_.jpg

פורסם (נערך)
מה ההבדל בין המצלה בלינק שצירפת לבין המצלמה הזאת?

https://www.amazon.com/mini2-Supercapacitor-G-Sensor-Snapshot-Recording/dp/B071YB6VBW/ref=pd_sbs_107_2?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B071YB6VBW&pd_rd_r=V926AH9KGTBX22MARYDC&pd_rd_w=CrafE&pd_rd_wg=Bp3Vw&psc=1&refRID=V926AH9KGTBX22MARYDC

 

האם זווית של 140 מעלות מספיקה?

בתודה

ארז

מדובר בדגם חדש יותר מהמצלמה בקישור שלך, ההבדל הוא בעדשה שמונעת את אפקט עין הדג.

כמו כן, המוכר הוא אמזון והמחיר יותר אטרקטיבי :)

 

 

140 מעלות זה מצויין, מה שכן, הנתון הזה אף פעם לא נותן אינדיקציה אמיתית לגבי זווית הצילום.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

תודה אלכס.

בתחום של 70-80 דולר אני מעוניין לרכוש מצלמה איכותית ככל שניתן.

אני מבין שהמצלמה שהמלצת ב 60 דולר עדיפה גם על זו ש PaulSason המליץ ?

אגב, בכל המקרים הרכישה היא דרך אמזון...

תודה

ארז

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...