Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מעדכן לגבי הפרוייקט הקטן שלי. כאמור התקנתי את הויקו פלוס חיברתי אליו מפצל מצת. לזרוע אחת של המפצל חיברתי את המצלמה הקידמית, לזרוע השניה חיברתי מאריך מצת שהעברתי לחלק האחורי של האוטו, שם התקנתי את המצלמה האחורית. כרגע נראה ששתי המצלמות עובדות בזמן חניה, כלומר הויקו פלוס מספק כוח לשתיהן בלי בעיה. בגדול עבודה לקחה לי כמה שעות טובות, עשיתי את זה ב-2 ימים שונים כל פעם לקח לי בערך 3 שעות לידיים הלא מקצועיות שלי. אבל חסכתי 400 שקל על ההתקנה אז אני די מרוצה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היו לי 2 קשיים עיקריים, בחיבור של הויקו פלאס הייתי צריך לחבר את הכבל ההארקה לשלדה והעדפתי כמובן לחבר לבורג אליו מחוברים שאר המכשירים ברכב, רק שהבורג הזה ברכב שלי נמצא מאחורי לוח השעונים. באופן כללי גם הגישה ברכב שלי לכל המתחם שמתחת להגה והתיבת פיוזים לא נוחה בעליל (לא ניתן להוריד את הפלסטיק שמתחת להגה באזור הרגליים כי הוא לא יחידה נפרדת אלא מחובר לכל המרכב התחתון כולל בצד של הנוסע שליד הנהג, קצת יותר בפנים קרוב יותר לדוושות יש פתח שמכוסה עם ניילון קשיח כזה שאפשר להוריד, אבל כדי לראות מה קורה שם צריך להוריד גם את החלק התחתון של כיסוי ההגה). אני מניח שברכבים אחרים נורמלים זה כן אפשרי ושגם הבורג אליו מחובר ההארקה נמצא קרוב יותר לתיבת הפיוזים ולא מאחורי הפאקינג לוח שעונים!! חח.

אחרי התקנת הויקו פלאס שאר החיווט היה יחסית פשוט. את הכבל של המצלמה הקדמית העברתי דרך הגג לכיוון צד הנהג ומשם דרך הזרוע השמאלית למטה נכנס ישר לאזור של החיבורים ותיבת הפיוזים. את כל החיבורים שביצעתי בין השקע מצת של הויקו פלאס למפצל מצת ומהמפצל לשאר החיבורים הדבקתי לפלסטיק התחתון מבפנים. משם המאריך מצת הלך מהצד של הנהג אחורה עד ליציאה צדדית בתא המטען דרך רצפת הרכב (לפני תא המטען עלה קצת למעלה), לא היו יותר מדי בעיות שם. האתגר האמיתי היה עם המצלמה האחורית, כי רציתי להתקין אותה בצורה יפה ונקיה. על החלון האחורי למעלה יש נורת ברקס, פירקתי אותו ורציתי להביא את הכבל של המצלמה מהתא מטען שיצא מאותו חור שהחיווט של הנורת ברקס. הרכב שלי נחשב 5 דלתות אז דלת תא המטען נפתח עם השמשה האחורית. שם אחרי שמפרקים את הנורת ברקס יש חור שדרכו החוטים הולכים לרוחב הדלת לכיוון שמאל, ואז עוברים דרך צינור גומי מתקפל כזה ויורדים למטה לכיוון התא מטען (כמובן מאחורי הפלסטיקה). לא היה לי כל כך את הציוד המתאים, בתאכלס כל מה שצריך זה חוט תיל :-D אבל אילתרתי איזה משהו בעזרת חיבור של כמה אזיקונים. העברתי את הכבל של המצלמה מהתא מטען למעלה (כי אין מצב שהחיבור SUB הגדול היה עובר בגומי), להעביר בתוך הגומי הזה היה ממש קשה, אחרי זה בתוך הדלת של התא מטען עד לחור באמצע איפה שהנורת ברקס היה קצת יותר פשוט. פשוט השחלתי לשם את השרשרת אזיקונים שהכנתי עד שהצלחתי להגיע לחור בצד השני. וזהו. עכשיו רק להדביק את המצלמות, את הקדמית הדבקתי במרכז השמשה הקדמית למעלה. את האחורית הדבקתי כרגע על על החלק התחתון של המכסה של הנורת ברקס שבשמשה האחורית. נראה איך יחזיק. אם לא יחזיק נדביק על השמשה עצמה.

את החיבור בין המצלמה האחורית למאריך מצת הדבקתי בתוך הפלסטיקה שבתא המטען, מבפנים אבל ככה שעדיין תהיה לי גישה מבחוץ מבלי לפרק משהו (היה שם פתח כזה).אגב גם את כל החיבורים בין הכבל של המצלמה האחורית למאריך מצת ואת החיבורים למפצל מצת הכל מודבק עם סרט חבלה שבטעות אחד מהם לא יצא החוצה, חוטים שהיו ארוכים מדי לופפתי וקשרתי באזיקון וחלק גם הדבקתי לפלסטיקה מבפנים.

פורסם
היו לי 2 קשיים עיקריים, בחיבור של הויקו פלאס הייתי צריך לחבר את הכבל ההארקה לשלדה והעדפתי כמובן לחבר לבורג אליו מחוברים שאר המכשירים ברכב, רק שהבורג הזה ברכב שלי נמצא מאחורי לוח השעונים. באופן כללי גם הגישה ברכב שלי לכל המתחם שמתחת להגה והתיבת פיוזים לא נוחה בעליל (לא ניתן להוריד את הפלסטיק שמתחת להגה באזור הרגליים כי הוא לא יחידה נפרדת אלא מחובר לכל המרכב התחתון כולל בצד של הנוסע שליד הנהג, קצת יותר בפנים קרוב יותר לדוושות יש פתח שמכוסה עם ניילון קשיח כזה שאפשר להוריד, אבל כדי לראות מה קורה שם צריך להוריד גם את החלק התחתון של כיסוי ההגה). אני מניח שברכבים אחרים נורמלים זה כן אפשרי ושגם הבורג אליו מחובר ההארקה נמצא קרוב יותר לתיבת הפיוזים ולא מאחורי הפאקינג לוח שעונים!! חח.

אחרי התקנת הויקו פלאס שאר החיווט היה יחסית פשוט. את הכבל של המצלמה הקדמית העברתי דרך הגג לכיוון צד הנהג ומשם דרך הזרוע השמאלית למטה נכנס ישר לאזור של החיבורים ותיבת הפיוזים. את כל החיבורים שביצעתי בין השקע מצת של הויקו פלאס למפצל מצת ומהמפצל לשאר החיבורים הדבקתי לפלסטיק התחתון מבפנים. משם המאריך מצת הלך מהצד של הנהג אחורה עד ליציאה צדדית בתא המטען דרך רצפת הרכב (לפני תא המטען עלה קצת למעלה), לא היו יותר מדי בעיות שם. האתגר האמיתי היה עם המצלמה האחורית, כי רציתי להתקין אותה בצורה יפה ונקיה. על החלון האחורי למעלה יש נורת ברקס, פירקתי אותו ורציתי להביא את הכבל של המצלמה מהתא מטען שיצא מאותו חור שהחיווט של הנורת ברקס. הרכב שלי נחשב 5 דלתות אז דלת תא המטען נפתח עם השמשה האחורית. שם אחרי שמפרקים את הנורת ברקס יש חור שדרכו החוטים הולכים לרוחב הדלת לכיוון שמאל, ואז עוברים דרך צינור גומי מתקפל כזה ויורדים למטה לכיוון התא מטען (כמובן מאחורי הפלסטיקה). לא היה לי כל כך את הציוד המתאים, בתאכלס כל מה שצריך זה חוט תיל :-D אבל אילתרתי איזה משהו בעזרת חיבור של כמה אזיקונים. העברתי את הכבל של המצלמה מהתא מטען למעלה (כי אין מצב שהחיבור SUB הגדול היה עובר בגומי), להעביר בתוך הגומי הזה היה ממש קשה, אחרי זה בתוך הדלת של התא מטען עד לחור באמצע איפה שהנורת ברקס היה קצת יותר פשוט. פשוט השחלתי לשם את השרשרת אזיקונים שהכנתי עד שהצלחתי להגיע לחור בצד השני. וזהו. עכשיו רק להדביק את המצלמות, את הקדמית הדבקתי במרכז השמשה הקדמית למעלה. את האחורית הדבקתי כרגע על על החלק התחתון של המכסה של הנורת ברקס שבשמשה האחורית. נראה איך יחזיק. אם לא יחזיק נדביק על השמשה עצמה.

את החיבור בין המצלמה האחורית למאריך מצת הדבקתי בתוך הפלסטיקה שבתא המטען, מבפנים אבל ככה שעדיין תהיה לי גישה מבחוץ מבלי לפרק משהו (היה שם פתח כזה).אגב גם את כל החיבורים בין הכבל של המצלמה האחורית למאריך מצת ואת החיבורים למפצל מצת הכל מודבק עם סרט חבלה שבטעות אחד מהם לא יצא החוצה, חוטים שהיו ארוכים מדי לופפתי וקשרתי באזיקון וחלק גם הדבקתי לפלסטיקה מבפנים.

תיקון: USB

פורסם

אני מעוניין במצלמת רכב שתדע לצלם גם לפנים וגם לאחור (על מנת לקבל תמונה שמתעדת את המצב הכולל של התנועה מסביבי).

מצאתי לא מעט המלצות על מצלמות שמצלמות לפנים אך לא מצאתי כמעט המלצות על מצלמות שבנויות משני חלקים, אחד על השמשה הקדמית וחלק שני על השמשה האחורית ולכן אבקש לקבל את חוות הדעת של מי שכבר בחן את הנושא ויודע לתת המלצות / דיס המלצות על מצלמות כאלו.

פורסם
איזה פיוזים שמת? קיבלתי את המפצל פיוזים עם פיוזים. אני לא יודע אם אני צריך פיוז ספציפי או לא.
אתה צריך להשתמש בפיוז שהוצאת מהרכב ובפיוז נוסף 3-2 אמפר שהייתה אמור לרכוש בנפרד.

 

הפיוז שמגיע עם המפצלים הוא בדרך כלל בערך גבוהה מהערך שדרוש למצלמה ולכן הוא לא בטוח ישרף אם תהיה צריכת זרם יתר מהמצלמה.

 

חפש את סרטון ההתקנה ביוטיוב, ההסבר שם מפורט מאוד, אם אתה לא מסתדר לאחר צפייה בסרטון, כדאי לך ללכת לבעל מקצוע שיעשה את העבודה בשבילך.

רק תדאג לרכוש את כל הרכיבים להתקנה.

פורסם

הטוב ביותר - שתי מצלמות.

יש גרסה של ה-A118 עם מצלמה נוספת שניתן להצמיד מאחור, ושתי המצלמות מקליטות על אותו כרטיס זכרון.

בכל מקרה - יש שרשור ייעודי שאותו קישר יוסי, התעמק בו (וזה יקח ל מעט זמן, זה שרשור שרץ כבר איזה 8 שנים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הטוב ביותר - שתי מצלמות.

יש גרסה של ה-A118 עם מצלמה נוספת שניתן להצמיד מאחור, ושתי המצלמות מקליטות על אותו כרטיס זכרון.

בכל מקרה - יש שרשור ייעודי שאותו קישר יוסי, התעמק בו (וזה יקח ל מעט זמן, זה שרשור שרץ כבר איזה 8 שנים).

עשיתי סקירה למצלמה הזאת (קישור לרכישה קיים

בתיאור סרטון הסקירה):

 

המצלמה מגלה אמינות מופתית, עדיין בשימוש אצלי ברכב.

פורסם
עשיתי סקירה למצלמה הזאת (קישור לרכישה קיים

בתיאור סרטון הסקירה):

 

המצלמה מגלה אמינות מופתית, עדיין בשימוש אצלי ברכב.

 

לפי הסירטון האיכות מעולה ויחסית למצלמות שחיפשתי ותכננתי לקנות המחיר גם מאוד זול השאלה אילו תכונות יש למצלמה הזאת?

האם יש לה חיישני תזוזה להגנה של 24 שעות על הרכב גם כשהוא לא מונע?

האם במידה ויש התנגשות המצלמה נועלת את הסירטון?

האם היא מקליטה בלופ ככה שהיא מוחקת אוטומטית סירטונים ישנים?

 

בנוסף האם מישהו מכיר את המצלמות:

Junsun H7

HP F860

 

האם כדי לקנות אחת מהן מישהו יודע עליהן משהו?

פורסם

הי, אשמח להבין אם במקום שימוש בויקו פלאס וחיבור לתיבת הפיוזים ניתן לחבר את המצלמה הקדמית והאחורית לסוללה חיצונית למשל עם הספק של 20000-26800 mAh, יציאה 5V. תודה.

פורסם
חברים - איזה כלים אני צריך לפני שאני מתקין מצלמה קדמית? מבחינת פיוזים וכו. אפשר לינקים? אני רוצה להגדיל ראש ולבוא מוכן להתקנה.
כנס לסרטון התקנה של הa119, יש שם הסבר מפורט ולינקים, לא בטוח עדכניים**.

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

פורסם
כנס לסרטון התקנה של הa119, יש שם הסבר מפורט ולינקים, לא בטוח עדכניים**.

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

 

אין שם לינקים על כלים נוספים. בגדול אני לא יודע מה אני צריך אבל ראיתי מפצלי פיוזים שאמרו שהם חובה\עוזרים ממש להתקנה וזה נותן התקנה "hardwired"

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...