Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש המלצה למצלמה כזו, שקל לעבור אתה מרכב לרכב...

לא צריך תכונות בשמיים, אבל איכותית ןאמינה.

יש דבר כזה?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רק מעדכן שנראה שניתן כעת להזמין מאמזון את ה ddpai mini3.

מבחינת איכות תמונה, נראה שנמצאת בטופ5. מבחינת המחיר (140$), well... כל אחד והשיקולים שלו.

לדעתי כדאי לחכות עד שאמזון עצמם יתחילו למכור, על הddpai 2p יש מחיר מאוד אטרקטיבי, רכשתי שתי יחידות.

 

למי שמעוניין:

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B07414XNVW/ref=sxts_1?ie=UTF8&qid=1520405365&sr=1&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65

פורסם

מצלמה מעולה, מחזיקה יופי בכל מזג אויר למרות שהיא מבוססת סוללה. בדוק גם את ה- VIOFO A119SV2 מבוססת קבל (עמיד למזג אויר חם כמו בישראל).

Finger's gonna kill me.

פורסם

צריך לשים לב שddpai mini 3 עם כרטיס זכרון emmc מובנה.

ובחלק מהמקומות רשום שהיא עם סוללה חלק עם קבל וחלק או זה או זה.

פורסם
צריך לשים לב שddpai mini 3 עם כרטיס זכרון emmc מובנה.

ובחלק מהמקומות רשום שהיא עם סוללה חלק עם קבל וחלק או זה או זה.

הסוללה המדוברת, היא הסוללה שיש בשלט (כפתור) שבא עם המצלמה.
פורסם
התחילו לשלוח אותה לארץ , 176$ עד הבית.

 

אכן, נתקלתי בזה מוקדם יותר היום גם ; מבאס שאין GPS מובנה ואפשרות ל CPL (לא מאולתר). מדגימות שראיתי ברשת, ההשתקפויות ממש בולטות.

פורסם

אכן משונה. מצד שני מדובר על סוללה של 260ma שבספק ותוכל להריץ את המצלמה ליותר מכמה דקות (בשעונים חכמים יש סוללות עם קיבולת גבוהה יותר).

פורסם (נערך)

צודק, אבל מדובר באותו כיתוב בדיוק כמו בדגם 3

 

יש לי את הדגם 2p ומדובר בקבלים.

וגם על האריזה של הדגם2 הישן יותר כתוב 225 מיליאמפר שעה.

 

לכן כאמור, אני מסיק שמדובר בסוללה של השלט.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
מצלמה מעולה, מחזיקה יופי בכל מזג אויר למרות שהיא מבוססת סוללה. בדוק גם את ה- VIOFO A119SV2 מבוססת קבל (עמיד למזג אויר חם כמו בישראל).

 

הדגם הזה?

https://www.ebay.com/itm/VIOFO-A119S-V2-2-0-Capacitor-Novatek-96660-HD1080p-60fps-Car-Dashcam-Camera-DVR-/282307858302?_ul=IL

 

שווה להשקיע פי 2 מאשר הyi dash cam ?

פורסם (נערך)

אפרופו Yi ,A119S : מישהו התנסה פה ביכולות שלהם לתפקד כמו מובילאיי? התראת התנגשות וכו ? הביקורות דיי קוטלות. מלא התראות שוא גם אחרי כיול.

האם יש מתחרה מובילאיי שמגיע ההתקנה פשוטה של dashcam ?

עריכה אחרונה על ידי save

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...