Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אשמח לייעוץ.

אני מתעניין ברכישת מצלמת דרך לרכב.

אני רוצה לקנות פעם אחד כמו שצריך, ולא להחליף כול יומיים.

 

שמתי לב למצלמה DOD LS475W + תומכת בזיכרון עד 128GB.

מה אתם אומרים עליה? שווה את המחיר שמסתכם בסביבות 1000 ש"ח?

 

בטווח המחיר הזה של עד 1000 ש"ח, יש משהו יותר טוב מ-DOD LS475W?

 

תודה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה בדיוק מה שחשבתי לעשות, קניתי מפצל שקע מצת, לאחד מהם אני אחבר את המצלמה הקדמית, לשני אני אחבר מאריך מצת שילך עד החלק האחורי של הרכב שם אחבר את המצלמה השניה.

אעדכן ברגע שאסיים בתקווה שהכל יעבוד כמו שצריך

עדכן אותנו בתוצאות כשתסיים את הפרוייקט.

 

גם אני עם A119 בשמשה קדמית, vico power plus עם מפצל וכבל מאריך שהורכב לאורך הרכב. מחפש רק מצלמה דו כיוונית, מעוניין שהיא תצלם לאחור והמצלמה הקטנה שלה תשב על השמשה הקדמית לכיוון הנהג למניעת דוחות מיותרים.

אנחנו גם נשמח לעדכון כשתסיים את הפרוייקט.

 

באותו נושא, היכן ניתן למצוא מצלמה חיצונית (חשוב להדגיש את ה"חיצונית" כי היא תעבוד בסביבה קשה יותר) איכותית המורכבת משני חלקים: הראשון הוא המצלמה עצמה שתותקן בפגוש והשני הוא מנגנון ההקלטה שיוסלק ברכב. אני מניח כי התקשורת/הזנת מתח תתבצע דרך חיבור בניהם.

 

מהחיפושים שלי באיביי יצאו רק מצלמות סיניות באיכות נמוכה.

 

השאיפה שלי היא לבנות מערכת מרובת אופציות עם המאפיינים הבאים:

-4 מצלמות חיצוניות איכותיות (HD לפחות וקיטוב למניעת סינוור) המותקנות בפגוש קדימה אחורה ובמראות.

-יחידת הקלטה המחוברת אליהן ומקליטה בו זמנית את כל הערוצים (מה שמצאתי עד היום הוא הקטנת התמונות לרבע מהגודל המקורי, שילוב ארבעת הערוצים והקלטה כערוץ יחיד)

-הקלטת GPS ונתוני רכב דרך ה CAN BUS (איתותים, אורות, הילוך, מהירות וכו')

-הפעלת טיימר להקלטה כשיוצאים מהרכב.

-הפעלה אוטומטית בניסיון פריצה.

-הגנת מצבר (Battery Discharge Prevention)

 

יש לי מערכת אנדרואויד ברכב עם כניסת ווידאו שעם מרבב (חיצוני) של 1*4 אוכל לראות את הערוצים במקרה הצורך.

 

בכל מקרה מה שקריטי לי כרגע הוא מצלמה חיצונית עם מנגנון הקלטה נפרד.

למה לא לבנות משהו על בסיס פלטפורמה קיימת (מצלמת 360)?

פורסם

מעדכן - רכשתי לאחרונה את המצלמה החדשה של שיומי המכונה Xiaomi 70 Minutes בעלות של 34 דולרים כולל משלוח (באמצעות קופון בגירבסט)

המצלמה הגיע אתמול ואחרי כמה נסיעות, משחק באפליקציה וצפיה בוידאו על מסך גדול - חייב לשבח את האיכות.

 

קודם כל המצלמה עצמה מאוד קלילה, קומפקטית וקלה להתקנה - מגיע פלים כזה שמדביקים לשמשה ועליו מדביקים את המצלמה כך שקל מאוד להתקין אותה ולקבע אותה במקומה ובעתיד גם יהיה קל מאוד להסירה, היא מגיעה עם כבל USB ארוך ומטען USB סטנדרטי כך שאפשר למעשה להחליף את השנאי בכזה עם USB כפול ולהנות גם מטעינה לטלפון למי שצריך ולא עושה התקנה קבועה.

הוידאו באיכות מאוד גבוהה גם בלילה, אפשר בקלות לקרוא כמעט כל לוחית רישוי שנצפתה בדרך וזווית הצילום מעולה ואפשר לראות בשלמות את הנתיב מימין והנתיב משמאל.

האפליקציה - זמינה באנגלית וקלה לתפעול, מתחברים לWIFI וניתן לצפות בשידור ישיר מהמצלמה, לצפות ולהוריד את כל הוידאו/תמונות שנשמרו, לשנות את הגדרות המצלמה, לעדכן קושחה והכל ממש בקלות.

אגב, דווקא העובדה שאין לה מסך מובנה לדעתי יתרון - היא קומפקטית יותר ופחות יכולה להסיח את הדעת בזמן הנהיגה.

 

החסרון היחיד ששמתי לב אליו כרגע זה שהיא מדברת רק בסינית כך שלהשתמש בפקודות הקוליות לא ממש רלוונטי עד שלא תצא גרסא שתומכת אנגלית.

 

בקיצור - ממליץ בחום למי שמחפש פתרון זול ונוח, אעדכן בקיץ איך הסוללה שורדת :)

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

dalet11 - הצלחת להגדיר במצלמה שכשהמצלמה נדלקת היא לא מדליקה את ה Wifi ?

משום מה אצלי בכל מקרה ה Wifi נפתח כשהמצלמה נדלקת למרות שהגדרתי שלא

ועוד שאלה - עדכנת את המערכת של המצלמה ?

פורסם

אצלי הברירת מחדל היה שהוא לא ידלק לבד ולא שיניתי את זה, אנסה לבדוק מאוחר יותר מה קורה אם אני מפעיל את האפשרות הזו ומכבה ואם זה עובד או לא ואעדכן.

הדבר הראשון שעשיתי לפני שהתקנתי אותה זה לעדכן את הגרסא לגרסא האחרונה 1.03 דרך האפליקציה, עבד חלק ובקלות.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

עד עתה כל המערכות 360 מעלות שראיתי סובלות משתי בעיות עיקריות:

-המצלמות הן מצלמות PAL זולות עם רזולוציה נמוכה

-האיכות הסופית גרועה בגלל הקטנת התמונות לרבע מהגודל המקורי, שילוב ארבעת הערוצים והקלטה כערוץ יחיד.

 

חיפשתי קצת היום ומצאתי מספר מערכות שעונות על חלק מהדרישות. למשל ה CH full hd 1080p car camera mini 3G/mobile dvr video recorder שעל פניו מציג מפרט מתקדם:

 

https://www.alibaba.com/product-detail/4CH-full-hd-1080p-car-camera_60290501519.html?spm=a2700.details.maylikehoz.9.7d534181pm7Ycm



 


    [*=left]Support each channel 1080p / 720p video recording, totally 4ch 1080p / 720p High Definition.
    [*=left]Unique CMOS 1080P Digital Camera (with built-in Audio Pickup, IR LED, Waterproof), which can capture
    [*=left]Recognize Car Plate Number. and people face clearly.
    [*=left]Mini Size, DVR:115x92x20mm, CMOS Camera: 24x27x42mm
    [*=left]4 Channels Video & Audio Input
    [*=left]Storage: SD card, support max 256GB
    [*=left]Setting, Display & Download Videos wirelessly in Brower (IE/Safari/Chrome/Firefox/) of
    [*=left]PC or mobile terminal (iPad/Android Pad)
    [*=left]Pre-record & Post-record function.
    [*=left]Power supply: DC 8~36V
    [*=left]The recorder provides each camera with stable +12V DC power; DVR can detect the short cut on power circuit.
    [*=left]Support 3 sensors, can record brake, return, right turn, left turn light status into the record file.
    [*=left] Use AVI format for record file. Compatible with different player software.

מה שקצת מטריד אותי הוא איכות המצלמות, אני מעדיף להוסיף כמה דולרים ולקבל איכות שתצדיק את יכולות ההקלטה.

פורסם
המחליפה שלה היא הa119.

 

יש תמיד קופונים וכו׳ למצלמות האלו אם יש לך קצת סבלנות.

 

אבל ביננו? הכי הגיוני לקנות מצלמת מותג (dod או vico). זה פעם אחת ולתמיד.

 

כל עוד קונים את הa119 של מותג כמו Viofo אתה מסודר במצלמה טובה במחיר משתלם...

 

להגיד a119 זה סופר כללי

פורסם
dalet11 - הצלחת להגדיר במצלמה שכשהמצלמה נדלקת היא לא מדליקה את ה Wifi ?

בדקתי את נושא הWIFI, כנראה התרגום לאנגלית הפוך כי כשאני מפעיל את הWIFI שידלק אוטמטי הוא לא נדלק וכאשר אני מכבה הוא כן נדלק.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

אפשר המלצה בבקשה למצלמה איכותית וכמה שיותר קטנה? עדיפות לאחת שמתחברת לפלאפון, ושיש לה כפתור מצוקה נוח ששומר את הסרטון במקרה וקורה משהו. עדיפות ממש גבוהה למצלמה שתומכת בPARKING MODE (או שחייב לקנות בטרייה בשביל זה?) אשמח להמלצה. תקציב כ 500 ש"ח, אפשר לחרוג קצת.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...