Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

מידי פעם יש קופונים שמורידים את המחיר מתחת ל- $70. אם היא שווה את ההפרש, אני אישית לא בטוח. אולי מישהו שניסה את שתיהן יכול לומר (לי יש את ה- YI כבר יותר משנה באוטו, מתפקדת מעולה).

Finger's gonna kill me.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עשיתי מחקר . גם על A119s v2

וגם על מצלמות דרך יקרות פי כמה. אין היום מצלמת דרך שעובדת כמו שצריך בנושא התראת התנגשות. זה יותר גימיק שיווקי שכולם מכבים בנסיעה.

פורסם

כיום- מה המצלמה הטובה ביותר שניתן לרכוש? אני מאוד אוהב את האיכות של ה- A119 אך האמינות שלה הורגת אותי.

עומר :-)

פורסם
1) אני קצת לא בטוח בנוגע לבורג שכדאי לי לחבר אליו אני מצרף תמונה תוכל להגיד אם לדעתך זה בורג מתאים ? אולי כדאי לבדוק עם טסטר או מכשיר דומה ? ( אני לא מבין בזה :\ )

 

[ATTACH=CONFIG]500374[/ATTACH]

תודה ושבוע טוב לכולם

 

חוזר עם שאלה בנוגע לחיבור המינוסים של המצלמות : בתמונה יש בורג מתחת לבורג שמסומן עם חץ אדום שמוברג דרך חתיכת פלסטיק בדשבורד לחתיכת ברזל שרואים בתמונה - לדעתכם בטוח לחבר את המינוסים לבורג הזה בלי לחבר אותו דרך הדשבורד ?

זה הגיוני שמחובר כבלי מינוס של חשמל וגם חתיכת פלסטיק מהדשבורד לאותה חתיכת מתכת של השלדה ?

פורסם
חוזר עם שאלה בנוגע לחיבור המינוסים של המצלמות : בתמונה יש בורג מתחת לבורג שמסומן עם חץ אדום שמוברג דרך חתיכת פלסטיק בדשבורד לחתיכת ברזל שרואים בתמונה - לדעתכם בטוח לחבר את המינוסים לבורג הזה בלי לחבר אותו דרך הדשבורד ?

זה הגיוני שמחובר כבלי מינוס של חשמל וגם חתיכת פלסטיק מהדשבורד לאותה חתיכת מתכת של השלדה ?

במידה ואתה לא מעוניין לחבר לשם, תחפש את הסרטון של אלכס מתקין Vico Power Plus.

הוא התחבר לנקודת מינוס שקיימת אצלי, אצלו, ואני מאמין שבעוד הרבה רכבים בחלק השמאלי של הדשבורד,

ובדר"כ היצרן מחבר אליה כבר הארקה של משהו.

פורסם (נערך)

לא בדיוק הבנתי את השאלה וגם לא הבנתי את הבעיה.

 

הרי זיהית את הבורג, אתה רואה שמחוברים אליו עוד מינוסים של צרכנים.

מה הבעיה להוסיף לשם את המינוס של שקע המצת?

 

**נערך תוקנה טעות

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
כיום- מה המצלמה הטובה ביותר שניתן לרכוש? אני מאוד אוהב את האיכות של ה- A119 אך האמינות שלה הורגת אותי.

 

?????

עומר :-)

פורסם
מעולה, היא אמינה?

ראיתי שניתן להוסיף אחריות ל3 שנים

יש לי את הדגם הקודם כבר כשנה, אמינה מאוד ואיכות צילום מעולה!

לגבי הדגם הזה, עוד לא התקנתי אותו ברכב, יש לי שתי יחידות זרוקות בבית.

 

הרחבת האחריות לא תקפה ללקוחות מחוץ לארה''ב.

פורסם
יש לי את הדגם הקודם כבר כשנה, אמינה מאוד ואיכות צילום מעולה!

לגבי הדגם הזה, עוד לא התקנתי אותו ברכב, יש לי שתי יחידות זרוקות בבית.

 

הרחבת האחריות לא תקפה ללקוחות מחוץ לארה''ב.

הבנתי.

ראיתי יצא דגם חדש (3).

לא שווה?

עומר :-)

פורסם
לא בדיוק הבנתי את השאלה וגם לא הבנתי את הבעיה.

 

הרי זיהית את הבורג, אתה רואה שמחוברים אליו עוד מינוסים של צרכנים.

מה הבעיה להוסיף לשם את המינוס של שקע המצת?

 

**נערך תוקנה טעות

 

הבורג שרואים בתמונה מולחם ואני לא יכול לשחרר אותו כדי לחבר עוד כבלים לכן שאלתי על הבורג מתחתיו

הבורג מתחתיו אומנם מתחבר לאותה חתיכת ברזל כמו הבורג עם הכבלים אבל הוא מתחבר דרך חתיכת פלסטיק בדאשבורד

השאלה שלי אם זה תקין שאני מחבר כבל הארקה לחתיכת ברזל שיש לה מגע עם חתיכת פלסטיק מהדאשבורד ?

אני יכול לחבר את הבורג בלי לחבר לדאשבורד אבל זה הגיוני שמלתחילה הארקה של האוטו מחוברת לחתיכת ברזל שמחוברת לפלסטיק ?

פורסם (נערך)

אתה מתכוון לבורג הקודח שלידו?

הוא לא מתאים למשימה, החיבור יהיה רופף.

 

לגבי הבורג המסומן בחץ, לא נשמע הגיוני שמישהו הלחים אותו, אפילו החאפר הכי גדול לא יעשה את זה.

אני לא רואה את זה בתמונה, אתה בטוח במה שאתה אומר?

 

אם הוא מולחם, תצטרך לשבור את ההלחמה ולהחליף בורג או לחילופין לקדוח חור בחתיכת המתכת לבורג חדש.

 

תוספת עריכה,

אין לך הארקה ברכב.

כל חלק מתכתי המחובר לשלדת הרכב מוליך את המינוס למצבר.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
יש לי את הדגם הקודם כבר כשנה, אמינה מאוד ואיכות צילום מעולה!

לגבי הדגם הזה, עוד לא התקנתי אותו ברכב, יש לי שתי יחידות זרוקות בבית.

 

הרחבת האחריות לא תקפה ללקוחות מחוץ לארה''ב.

 

האם אפשר לכבות בה את הwi-fi אם רוצים?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...