אני אישית רכשתי את XIAOMI YI 2.7 עם זווית 165 מעלות, ממש מרוצה ממנה
הבעיה היחידה זה הנודניק שמדמה כאילו זה מוביליי, קלה להפעלה, איכות יחסית דיי טובה, שמתי לב שיש אותה באליאקספרס באזור 170 ש"ח
אני בזמנו קניתי באזור 220 שח
http://s.click.aliexpress.com/e/cnHhLedE
בדיעבד ראיתי שיש דגמים חדשים שלהם אבל באזור 150$ וזה ממש יקר לדעתי