Jump to content

zohar gor

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של zohar gor

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני אישית רכשתי את XIAOMI YI 2.7 עם זווית 165 מעלות, ממש מרוצה ממנה הבעיה היחידה זה הנודניק שמדמה כאילו זה מוביליי, קלה להפעלה, איכות יחסית דיי טובה, שמתי לב שיש אותה באליאקספרס באזור 170 ש"ח אני בזמנו קניתי באזור 220 שח http://s.click.aliexpress.com/e/cnHhLedE בדיעבד ראיתי שיש דגמים חדשים שלהם אבל באזור 150$ וזה ממש יקר לדעתי
×
×
  • תוכן חדש...