Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לך כאן בפורום למכירה :

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?655857-מכירה-מצלמת-דרך-A118C-המוצלחת-חדשה-בקרטון

 

אצלי בדיוק כזאת עושה את העבודה כבר שנה.

מחוברת למצת ונדלקת כל פעם שהרכב מונע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בהזדמנות זו שאלה. כמה עולה להתקין מצלמה כזו (כלומר לחבר לקופסת הנתיכים ולהסתיר את הכבלים)

האם זה משהו שאוכל לעשות בעצמי בילווי וידאו הדרכה או מצריך מתקין?

פורסם

יש לך פה מדריך איך לעשות בעצמך שאני נעזרתי בו:

הוא גם אומר את כל החלקים שצריך לקנות. אני אישית הזמנתי את החלקים מEBAY וחיכיתי עד שיגיעו וגיליתי שהזמנתי חלק לא מתאים. הלכה לי הסבלנות והחלטתי לשלם 150 ש"ח ושיתקינו לי במקום מקצועי.

פורסם
יש לך פה מדריך איך לעשות בעצמך שאני נעזרתי בו:

הוא גם אומר את כל החלקים שצריך לקנות. אני אישית הזמנתי את החלקים מEBAY וחיכיתי עד שיגיעו וגיליתי שהזמנתי חלק לא מתאים. הלכה לי הסבלנות והחלטתי לשלם 150 ש"ח ושיתקינו לי במקום מקצועי.

אם התקנת את זה, שמת את זה במצב חנייה?

אתה משתמש בVICO PLUS או במכשיר דומה?

חדש...

פורסם
אם יש לך שאלה לגבי הvico power plus , שאל, אשמח לענות.

היי אלכס, תודה על הרצון לעזור

 

בגדול קנייה של ויקו פלוס היא יקרה לי.

יש למשפחה עוד שני רכבים שאני רוצה להתקין בהם מצלמות דרך ולכן להתקין בכל אחת מהן בנוסף גם את הויקו פלוס מייקר משמעותית את כל העסקה.

השאלה אם התקנה של מכשיר או קיט יותר פשוט וזול, כזה שיש במוסך, שחותך במתח של 12.4V לא יעשה את אותה עבודה?

 

ובאופן כללי, 12.2V זה כבר יותר מיד מסוכן? כי 12.4V יאפשר לי רק צילום בחנייה של חצי שעה (עם או בלי הויקו

פלוס)

חדש...

פורסם
היי אלכס, תודה על הרצון לעזור

 

בגדול קנייה של ויקו פלוס היא יקרה לי.

יש למשפחה עוד שני רכבים שאני רוצה להתקין בהם מצלמות דרך ולכן להתקין בכל אחת מהן בנוסף גם את הויקו פלוס מייקר משמעותית את כל העסקה.

השאלה אם התקנה של מכשיר או קיט יותר פשוט וזול, כזה שיש במוסך, שחותך במתח של 12.4V לא יעשה את אותה עבודה?

 

ובאופן כללי, 12.2V זה כבר יותר מיד מסוכן? כי 12.4V יאפשר לי רק צילום בחנייה של חצי שעה (עם או בלי הויקו

פלוס)

כאמור, אני ממליץ רק על הויקו פאור פלוס מפני במכשירים אחרים אין בקרת טמפרטורה.

ללא הגנה זו, המצלמה שלך תתחמם על יתר המידה ותתפגר.

 

ניתן לקבוע מתח קטיעה 12.2v, אני מעדיף 12.4 מפני שזה לא תמיד מדוייק ומגיע לפעמים ל12v.

פורסם
כאמור, אני ממליץ רק על הויקו פאור פלוס מפני במכשירים אחרים אין בקרת טמפרטורה.

ללא הגנה זו, המצלמה שלך תתחמם על יתר המידה ותתפגר.

 

ניתן לקבוע מתח קטיעה 12.2v, אני מעדיף 12.4 מפני שזה לא תמיד מדוייק ומגיע לפעמים ל12v.

 

את המצלמה לאיזה פיוז לחבר?

אם מחברים לפיוז של המצת אחרי דימום המנוע הוא יפסיק לעבוד, לא? בעצם שקול לחיבור ישיר למצת, רק שהכבל חבוי

 

ומתח קטיעה של 12.4v כמה זמן צילום הוא מספק בערך מסיום ההתנעה?

חדש...

פורסם
את המצלמה לאיזה פיוז לחבר?

אם מחברים לפיוז של המצת אחרי דימום המנוע הוא יפסיק לעבוד, לא? בעצם שקול לחיבור ישיר למצת, רק שהכבל חבוי

 

ומתח קטיעה של 12.4v כמה זמן צילום הוא מספק בערך מסיום ההתנעה?

תלוי במצב המצבר ועד כמה הוא טעון.

 

המקסימום שמדדתי אחרי נסיעה ארוכה זה 6 שעות עם שתי מצלמות פועלות.

פורסם
תלוי במצב המצבר ועד כמה הוא טעון.

 

 

המקסימום שמדדתי אחרי נסיעה ארוכה זה 6 שעות עם שתי מצלמות פועלות.

 

אם מחברים לפיוז של המצת אחרי דימום המנוע הוא יפסיק לעבוד, לא? בעצם שקול לחיבור ישיר למצת, רק שהכבל חבוי

 

אז שלוש שעות של מצב חנייה הוא יצליח לצלם, נכון? אם המקסימום זה שש

חדש...

פורסם

אני מחפש מצלמת דרך פשוטה שנדלקת כשהרכב נדלק ואיכות הצילום טובה.

הומלץ לי כאן על

xiaomi yi smart car dvr. האם כדאי להזמין אותה באמאזון? מישהו ניסה?

פורסם

אולי הייתי צריך לכתוב.. אני מחפש מצלמה שאפשר יהיה לשלוף בקלות מהתושבת שמודבקת על השמשה, למקרה שאני חונה במקום מפוקפק, שלא יפרצו.

אני לא צריך מצלמה עם wifi ועם צילום פנימי. מחפש משהו בסיסי.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...