Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי I10 / סיאט Mii / פיז'ו 108?


sus
 שיתוף
עוקבים 14

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני רק יכול להוסיף לגבי הMii, שלא מזמן רכשנו כזאת לאבי כרכב "לעבודה ובחזרה", שהציפיות ממנה היו מאוד נמוכות. הרכב מאוד הפתיע אותי בהרגשה שהוא נותן. ממש לא מרגיש פחית שימורים, נוח גם בנסיעות ארוכות

רכב מעולה לצעירים ואוהבי נהיגה. מי שמחפש משהו יותר סולידי ומפנק באותה נישה צריך לפנות לקוראניות. פיקנטו ואיי-10 יקרות היום מוואגיות של אותם השנים אך כרכב יותר שימושיות. 

באופן כללי לדעתי תא הנוסעים של הפיקנטו וה-i10 מרגיש יותר כמו של רכב "אמיתי", פחות תחושה שחסכו עליך. אמנם איכות החומרים לא מבריקה, אבל לא מרגיש שחסכו עליך בכל פינה.   זה כמובן לא קשור בש

בתאריך 3.10.2020 בשעה 12:59, menir1 כתב:

אם ידני, אז סיאט מיי/סקודה סיטיגו הן המומלצות ביותר בסגמנט הזה.

יכול לבסס את הדאה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הן פשוט הכי מלוטשות מבחינת איכות הנסיעה, תחושת האיכות וכד'. 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, menir1 כתב:

הן פשוט הכי מלוטשות מבחינת איכות הנסיעה, תחושת האיכות וכד'. 

איכות נסיעה אולי כן. אפילו הייתי מגדיר את זה עוד יותר פרטני: "התנהגות כביש". מבחינת ה"איכות" אני חושב שטענה שלך מוגזמת. אני לפני 6.5 שנים רכשתי איי-10 החדשה (2014) והתלבטתי רבות בקשר לסיטיגו (גם בגלל שהייתה לי פאביה בבית). בסופו של דבר החלטתי לקנות איי-10. דבקה בגלל ה"איכות". לגבי תא נוסעים אין מה להשוות, כך גם לגבי אבזור, איכות החומרים, אפילו מספר מושבים ברכב. סיטיגו/מיי/אפ יותר טובות בתצרוכת דלק אך כנראה לא בהרבה 10 עד 15%. לנהוג בוואגיות בטוח יותר כייף. שאר הפרמטרים, כמו שכתבתי לטובת איי-10.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי אומר בכלל שהן מלוטשות מבחינת איכות נסיעה ותחושת איכות, בכלל.

היתרון שלהן לדעתי הוא בעיקר בנושא של הפרקטיות, ביחס למתחרות הן מרווחות אפילו מאוד מבחינת מקום לראש גם במושב האחורי וגם בבגאז יחסית גדול- שזה מגיע בעיקר בגלל הצורה הקופסתית שלהן, לטוב ולרע(פחות יפות לטעמי מבחינת עיצוב)

למשל נסיעה ב90-100 קמש כבר לא תרגיש מאוד נחמדה ברכב הזה- בשלב הזה הוא כבר דיי סוחט את הנשמה שלו. איזור הנוחות של הרכב הזה זה בתוך העיר.

אציין שנסעתי על הסיטיגו ולא על הUP והMII אבל אני מאמין שההבדלים לא יהיו משמעותיים- אולי קצת בגלל התוספת כוח.

 

מה שכן ראיתי שיצאה גרסה חשמלית לרכב הזה(כמובן לא בארץ) ושם אכן התנהגות הכביש השתפרה משמעותית לפי הביקורות בגלל המרכז כובד הנמוך

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 דקות, ik3 כתב:

לא הייתי אומר בכלל שהן מלוטשות מבחינת איכות נסיעה ותחושת איכות, בכלל.

היתרון שלהן לדעתי הוא בעיקר בנושא של הפרקטיות, ביחס למתחרות הן מרווחות אפילו מאוד מבחינת מקום לראש גם במושב האחורי וגם בבגאז יחסית גדול- שזה מגיע בעיקר בגלל הצורה הקופסתית שלהן, לטוב ולרע(פחות יפות לטעמי מבחינת עיצוב)

למשל נסיעה ב90-100 קמש כבר לא תרגיש מאוד נחמדה ברכב הזה- בשלב הזה הוא כבר דיי סוחט את הנשמה שלו. איזור הנוחות של הרכב הזה זה בתוך העיר.

אציין שנסעתי על הסיטיגו ולא על הUP והMII אבל אני מאמין שההבדלים לא יהיו משמעותיים- אולי קצת בגלל התוספת כוח.

 

מה שכן ראיתי שיצאה גרסה חשמלית לרכב הזה(כמובן לא בארץ) ושם אכן התנהגות הכביש השתפרה משמעותית לפי הביקורות בגלל המרכז כובד הנמוך

התנהגות כביש יותר אהבתי בסיטיגו. לגבי בגז' - זה לגמרי כמו איי-10 מבחינת הנפח, רק שלאיי-10 שפת הטענה יותר נמוכה - יותר קל להעמיס. אני כבר לא מדבר על נראה בגז' של סיטיגו ביחס לאי-10... במושב אחורי באיי-10 יש לא פחות מקום בכל כיוון מסיטיגו אך עם יתרון של אפשרות ולו נומינלית בלבד של 3 מושבים. מבחינת נסיעה בין עירונית דווקה חושב שסיטיגו די בסדר. השקטה יחסית (אם כי איי-10 טובה לדעתי גם בהבט הזה), היא משייטת ב-2500-3000 סל"ד במהירויות 90-110 שזה בסדר גמור. ההבדלים בין 60 ו-75 כ"ס בוואגות קשה להרגיש לפני שאתה מגיע לאיזור 5000 סל"ד ובעיקר 75 יותר זריזות עקב יחס העברה סופי קצר יותר.

עריכה אחרונה על ידי Baz698
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להגיד לך שה-C1 רובוטית שלי, עלתה לירושלים וירדה לים המלח ועלתה לפסגת המירון ועוד(רק לאילת טסתי) ועשתה הכל כמו גדולה. נכון, לא הכי מהירה על הכביש, מנוע קצת רועש, אבל נסעה יפה. מכל הקטנות, לדעתי הכי נוחה, בייחוד לאדם גדול. למיטב הבנתי הידנית בעלת מנוע חזק יותר, ככה שנראית הכי טובה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק הפיגו ידנית הגיעה עם מהנוע החזק 1.2

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין כי חשבתי  C1=108=AYGO. מבחינת המרכב עצמו אותו דבר. אם רק לפיג'ו יש 1.2 אז שילך עליו, למרות שכאמור הרובוטית עשתה עבודה מצויינת ברחבי הארץ.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק יכול להוסיף לגבי הMii, שלא מזמן רכשנו כזאת לאבי כרכב "לעבודה ובחזרה", שהציפיות ממנה היו מאוד נמוכות.

הרכב מאוד הפתיע אותי בהרגשה שהוא נותן. ממש לא מרגיש פחית שימורים, נוח גם בנסיעות ארוכות, שקט בניגוד לרושם הויזואלי שמתקבל ממשטחי הפח החשופים והרכב הקטנטן. המזגן מעולה, שוב בניגוד לחששות ממיקום פתח המיזוג המרכזי, וההרגשה הכללית שהוא נותן היא של רכב אמיתי ולא צעצוע. מדובר על גירסאת ה75 כ"ס ידנית שמאפשרת אחלה קצב נסיעה וללא מאמץ. גם במהירות של 120++ בכביש 6 הרכב מרגיש מעולה, משרה ביטחון ולא מתאמץ. 

כן בסרק מורגש שזה 3 צילנדר ויש מעט ויברציות, האיבזור לא קיים מעבר למינימום הנדרש (מתג חלון לנוסע רק בצד הנוסע?!), תא המטען גדול אבל סף הטעינה גבוה גם כן, אין תאורה בתא המטען, על המושבים האחוריים לא הייתי בונה לנסיעות ארוכות ולא כי צפוף, פשוט הזוויות שלהם לא נוחות לאורך זמן.

החלפתי איתו לכמה ימים את המגאן שלי ואני התניידתי בסיאט עד לסיום יישור הקו הראשוני שלה וממש נהנתי ממנה! הגיר הידני כייפי ומשתף פעולה (הצרפתים צריכים ללמוד מהם דחוף), המנוע לא מיצר מחץ בשום שלב אבל זריז ושמח מאוד לעלות בסל"ד, והאוטו בכללי קצת הזכיר לי את ה106 ראלי שהיתה לי (לא מאמין שהזכרתי אותן באותו משפט יסלח לי אלוהי המוטוריקה), בצורה מאוד מאוד מעודנת, ופשוט נהנתי לנהוג בה! הפשטות וההתנהגות הכייפית גרמו לי להתעכב עם ההחלפה בחזרה על המגאן 😂

 

לא מאמין שרשמתי פיסקה שלמה על סיאט Mii, ושלא יצטייר פה שזה איזה רכב מושלם. פשוט ביחס למחירו הוא הפתיע אותי גם באיכות וגם בכייף שהוא מספק מנהיגה והזכיר לי נשכחות.

עריכה אחרונה על ידי deltaHF
  • אהבתי 1
התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, deltaHF כתב:

אני רק יכול להוסיף לגבי הMii, שלא מזמן רכשנו כזאת לאבי כרכב "לעבודה ובחזרה", שהציפיות ממנה היו מאוד נמוכות.

הרכב מאוד הפתיע אותי בהרגשה שהוא נותן. ממש לא מרגיש פחית שימורים, נוח גם בנסיעות ארוכות, שקט בניגוד לרושם הויזואלי שמתקבל ממשטחי הפח החשופים והרכב הקטנטן. המזגן מעולה, שוב בניגוד לחששות ממיקום פתח המיזוג המרכזי, וההרגשה הכללית שהוא נותן היא של רכב אמיתי ולא צעצוע. מדובר על גירסאת ה75 כ"ס ידנית שמאפשרת אחלה קצב נסיעה וללא מאמץ. גם במהירות של 120++ בכביש 6 הרכב מרגיש מעולה, משרה ביטחון ולא מתאמץ. 

כן בסרק מורגש שזה 3 צילנדר ויש מעט ויברציות, האיבזור לא קיים מעבר למינימום הנדרש (מתג חלון לנוסע רק בצד הנוסע?!), תא המטען גדול אבל סף הטעינה גבוה גם כן, אין תאורה בתא המטען, על המושבים האחוריים לא הייתי בונה לנסיעות ארוכות ולא כי צפוף, פשוט הזוויות שלהם לא נוחות לאורך זמן.

החלפתי איתו לכמה ימים את המגאן שלי ואני התניידתי בסיאט עד לסיום יישור הקו הראשוני שלה וממש נהנתי ממנה! הגיר הידני כייפי ומשתף פעולה (הצרפתים צריכים ללמוד מהם דחוף), המנוע לא מיצר מחץ בשום שלב אבל זריז ושמח מאוד לעלות בסל"ד, והאוטו בכללי קצת הזכיר לי את ה106 ראלי שהיתה לי (לא מאמין שהזכרתי אותן באותו משפט יסלח לי אלוהי המוטוריקה), בצורה מאוד מאוד מעודנת, ופשוט נהנתי לנהוג בה! הפשטות וההתנהגות הכייפית גרמו לי להתעכב עם ההחלפה בחזרה על המגאן 😂

 

לא מאמין שרשמתי פיסקה שלמה על סיאט Mii, ושלא יצטייר פה שזה איזה רכב מושלם. פשוט ביחס למחירו הוא הפתיע אותי גם באיכות וגם בכייף שהוא מספק מנהיגה והזכיר לי נשכחות.

רכב מעולה לצעירים ואוהבי נהיגה. מי שמחפש משהו יותר סולידי ומפנק באותה נישה צריך לפנות לקוראניות. פיקנטו ואיי-10 יקרות היום מוואגיות של אותם השנים אך כרכב יותר שימושיות. 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה הם שימושיות יותר?

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למשל 3 מושבים מאחור לעומת שני מושבים ברוב מכוניות המיני.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, אך קשה להאמין שמישהו רוכש כזה רכב לשימוש של 5 אנשים באופן קבוע, די צפוף שם מאחור.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...