Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, flytomars כתב:

על מה הביקורת פה? על זה שעם ישראל מטומטם? זה החומר ועם זה צריך לעבוד.

אני לא חושב שהוא עד כדי כך מטומטם. אם כל מי שלא היה מתחסן היה מת - אז לא היו לא מחוסנים.

פורסם

@David32 נהפוך הוא - הנתונים מישראל מראים יעילות גבוהה מאד, דעיכה ויעילות גבוהה מאד לאחר הבוסטר סדר גודל של 95-97% בהשוואה למנה השניה, לפחות מעל גיל 40 .

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 דקות, David32 כתב:

עכשיו? ישראל הניסוי והממצאים שהוא לא מאוד מועיל.

נראה לי התרגלנו לטוב מידי. הוא כנראה לא סופר מועיל, אבל (שוב, כנראה) כן מועיל במידה מסויימת. אז אפשר לחכות עד שיהיה דאטה יותר טוב (ציינתי את זה בתגובה שלי). אבל כשאתה מנהל מדינה, צריך לפעמים להחליט גם בסביבה של חוסר וודאות.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, Gosser1860 כתב:

אפשר לרדד את זה עד לרמה הזו, אבל זה נראה לי קצת מצחיק.

 

אני ארחיב - התמריץ הוא שמירה על הכלכלה, על *מערכת* הבריאות, פתיחת תיירות, הסרת הגבלות התקהלות, החזרת אירועים ומופעי תרבות.

הבעיה היא, לפי דעתי כמובן, שנטילת תרופות צריכה להיות רק לצורך בריאות וממש לא כל הנ"ל - ועל זה הביקורת.

מי שחושש באמת להתחסן - יוותר על כל התמריצים הנ"ל בלי למצמץ.

עריכה אחרונה על ידי snoop90
פורסם
לפני 5 דקות, snoop90 כתב:

אני לא חושב שהוא עד כדי כך מטומטם. אם כל מי שלא היה מתחסן היה מת - אז לא היו לא מחוסנים.

I beg to differ 😂

פורסם

זה understatement. אני מעריך שרוב ההחלטות בממשלה נעשות בסביבה של חוסר ודאות. זה נכון גם בדברים יותר קטנים - אפילו החנווני שצריך להחליט כמה חלב להזמין לקראת החג הקרוב.

@snoop90 כל מה שאתה מונה בהודעה עובר דרך בריאות. כת מי שצועק על "בריאות הנפש של התלמידים" צריך להבין שהיא לא תתקיים בלי בריאות פיזית. ולמנוע קורונה חשוב לא פחות מלמנוע פוליו, נכון להיום הקורונה היא איום גדול בסדרי גודל, ואחרי 600 מיליון מנות של חיסון פייזר (וגם של המתחרים*) אנחנו יכולים להיות בטוחים ביעילותו ובטיחותו.

 

בסופו של דבר הגל הנוכחי של הקורונה הוא גל של לא מחוסנים. בכל מדד, באופן מובהק, מחוסני 3 מנות סובלים משמעותית פחות ממחוסני שתי מנות, שסובלים פחות מלא מחוסנים.

 

*אני לא מתייחס לחיסונים הסיניים, ההודיים והרוסיים, שלגביהם המידע לא ברור ויש חשד גם לבעיות בייצור.

 

ואגלה לך משהו: 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

@sperial

אין לי ספק שהוא בטוח ויעיל.

גם אקמול בטוח ויעיל, אבל יש כאלה שמעדיפים לסבול ולא יקחו חצי מזה וזה לגיטימי.

יש אוכלוסיה שחוששת לחלות - אז למה בכוח רוצים לחסן דווקא את האוכלוסיה שלא חוששת לחלות?

אז נכון, יש כאלה שמגיעים במצב קשה לבית חולים אבל הרוב עוברים את המחלה הזאת.

פורסם

כי החיסון נועד להגן לא רק עח המתחסן אלא גם על סביבתו. יש מבוגרים שלמרות החיסון ההגנה שלהם לא מספקת, יש ילדים שמנועים מלהתחסן, ויש אנשים שסתם לא רוצים לשבת לבד בחדר שבועיים ואז,לסבול מ-brain fog. נכון להיום אין טיפול יעיל נגד נגיף הקורונה (וניסיון העבר מראה שפיתוח תרופות נגד נגיפים ממושך, מסובך ויקר), אז להסתמך על פיתוח כזה זה הימור מוחלט.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

שיחסנו את ספריאל וכול האוכלוסיות בסיכון ומי שרוצה שיקבל. גם אם אתה בן 18 ופשוט בא לך. אבל למה לבטל לי תו ירוק אם אני לא בסיכון, מחוסן 2 מנות, סתם לא בא לי לקבל עכשיו עוד מנה, וכול הדאטא מראה שאני בסדר?

כבר כתבנו ארוכות על אחוזי יעילות של החיסון, ואיך הם מושפעים מהמצב הסביבתי.

 

בגדול מה שאתה אומר במילים פשוטות זה: אני חושב שאני מוגן, ועל הז*ן שלי מי שפחות מוגן ממני. יש לי אפשרות להגן על מי שבסיכון, אבל זה יגרום לי לאי נוחות של יום יומיים, אז שידאג לעצמו ויעזוב אותי בשקט.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

@פינדר @sperialיש כ"כ הרבה דרכים להגן על מי שבסיכון

1. עטיית מסיכה.

2. שמירת מרחק.

3. בדיקות PCR.

4. בדיקות מהירות.

5. מפגשים במקומות מאווררים \ באוויר פתוח.

6. שמירה על היגיינה.

עריכה אחרונה על ידי snoop90
פורסם (נערך)

ויש עוד שכבת הגהה, יעילה במיוחד. חיסון. ובניגוד לשאר האמצעים היא אינה כרוכה בשמירה מתמשכת על משמעת.

 

אני לא יודע מה ניסיונך - אבל לפעמים במפגש בודד של 10-15 דקות אני צריך להעיר למי שמולי 5-10 פעמים כי הוא מסיר אותה, לפחות מהאף.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, Pika007 כתב:

בינתיים אני לא רואה שהכפילו את תקציב משרד הבריאות, או שיש כוונה לעשות זאת בתקציב המדינה. 

לא הכפילו אבל נתנו כמה מליארדים ועוד תקנים שלא היו.

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, sperial כתב:

ויש עוד שכבת הגהה, יעילה במיוחד. חיסון. ובניגוד לשאר האמצעים היא אינה כרוכה בשמירה מתמשכת על משמעת.

 

spacer.png

עריכה אחרונה על ידי snoop90
  • אהבתי 4
פורסם
לפני שעתיים, Gosser1860 כתב:

אף אחד לא מבטיח כלום. מה החלופה בעינייך? כי כרגע אין עדיין תרופה

זה לא מה שפרופסור רהב אומרת.

לפני שעתיים, Gosser1860 כתב:

גם באישור החיסון הראשון לא הכל היה חד משמעי, לא הבטיחות לטווח ארוך (כי לא היה טווח ארוך), אוכלוסיות רגישות יותר (ילדים ונשים בהריון) ועדיין אנשים הלכו להתחסן, כי החלופה גרועה יותר. אחרי שעשו עוד מחקרים, עוד תצפיות התוצאות הראשוניות אוששו ופתחו את החיסון עוד ועוד

לומר שהתחסנתי בלב שלם ? לא. אבל קיוותי שיעזבו אותי לשנה. אחרי חמישה חודשים אומרים שלא תקף יותר. מצטער אבל אני לא מתכוון להתחסן כל 5 חודשים.

תמצאו משהו יעיל יותר.

לפני שעתיים, sperial כתב:

התו הירוק נועד למנוע הדבקות. למה לתת אותו למי שבסיכון מוגבר להפיץ את המחלה?

כבר הוכח והוקלט שהוא לא נועד למנוע הדבקות. תפסיק לספר לכולם את הסיפורי מעשיות האלה.

התו הירוק נועד לגרום לאנשים להתחסן.

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, snoop90 כתב:

spacer.png

למה לי לשנות את כל החיים שלי במקום לקחת זריקה אחת שתשחרר אותי ממסיכות והגבלות?
אם נשווה את זה לכיוון של תזונה - יבוא בן אדם יגיד לך קח זריקה שתאפשר לך להישאר שרירי וחטוב גם אם כל התזונה שלך תהיה מורכבת ממקדונלדס ופיצה האט 6 פעמים ביום וללא פעילות גופנית, אתה תגיד לו "לא אני מעדיף לחיות על אורז, חזה עוף, וספירת ערכים ו-5 פעמים בשבוע חדר כושר"?

עריכה:
3 אנשים בסביבה שלי לא הספיקו להתחסן חיסון שלישי ונדבקו ממש כמה ימים לפני - אחד סובל ממיגרנות פסיכיות, אחד לא מריח עדיין ואחת עם עייפות מטורפת שלא הייתה לה. תאמינו לי עדיף לכם לקחת מחט כל חצי שנה.

עריכה אחרונה על ידי יובל .מ.
×
×
  • תוכן חדש...