Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, Potato כתב:

התשובות שלך השרשור הפוליטי טוענות אחרת...

 

מהתשובות בשרשור הפוליטי ועד להקשבה להשקה של משרד הבריאות יש עוד מרחק

 

לפני 1 דקה, Gosser1860 כתב:

לא קימפלת מספיק אם ככה.

 

ממש לא, אפילו לא קרוב לזה

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 שעות, Gosser1860 כתב:

בתור חבוב שעובד בתחום ה"סייבר" (מילה מעצבנת), אני צובט את עצמי לוודא שאני לא חולם כשאני רואה את החלם הזה.

 

חבוב, למה אתה מופתע? לא שמעת על שימוש בכלי הפריצה "דפדפן" כדי לבדוק אתרים בארץ?

 

  • מבאס 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 43 דקות, Potato כתב:

התחילה לי עייפות בעבודה באיזור 1-2,חשבתי שתעבור אבל היא התגברה.

הגעתי הביתה וכרגע אני מת על המיטה,כיף עם החיסון.

 

עכשיו מכינים את המנה השלישית לכל המוטציות המוזרות,

מספרים שזאת הולכת להיות מנה מנה.. משהו חזק שהמנה השנייה תראה כמו משחק ילדים.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

ואני כמו מטומטם קבעתי את החיסון ביום שישי... איזה כיף להיות חולה בסוף השבוע כשבעבודה צברתי איזה 200 ימי מחלה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 16 דקות, korola כתב:

 

עכשיו מכינים את המנה השלישית לכל המוטציות המוזרות,

מספרים שזאת הולכת להיות מנה מנה.. משהו חזק שהמנה השנייה תראה כמו משחק ילדים.

 

מגניב,מזמן לא גססתי זה משנה אווירה מידי פעם 

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 5 שעות, korola כתב:

 

 

האמת לא מבין מה המשמעות ארוכת הטווח,  יהיו הדבקות ויהיו נדבקים.

אם יהיו יותר מידי הדבקות , יותר ירוצו להתחסן  וההדבקות ירדו.

ככה או ככה שאת תישאר מחלה שמתפרצת בקטן באיזורים או באוכלוסיות שאין בהם חיסוניות עדר. 

רוב הציבור יחייה באיזורים נקיים , תחת חסינות עדר. 

 

 

 

הלוואי אבל זה יקח זמן

פורסם
לפני 5 שעות, David32 כתב:

לא הקשבת לפרזנטציה...

זה בסדר, רבים עשו את אותה הטעות.

במצגת היא אומרת שיש 2 אפשרויות:

1. אתה מציג את האפליקציה עם הגיף ותעודה מזהה.

2. אתה מציג דף מודפס עם QR קוד, ובעל העסק סורק.

 

שתי האפשרויות ניתנות לזיוף כל כך בקלות שזה מעליב. אולי באותה הזדמנות יאפשרו לשלם בבתי העסק בשטרות של מונופול?

פורסם
לפני 16 דקות, Potato כתב:

עדכון חם:

אני עדיין גוסס ולא נראה שיש שיפור כלשהו,

יהיה לילה כיף :(

מתי התחסנת?

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

בושה האדלשטיין הזה

אחרי שעשה רעש פתאום מצהיר שלא יהיו סנקציות על מתנגדי חיסונים

עכשיו באמת אין במי לבחור

בשני גמורים האלה שלא מסוגלים אפילו לעמוד באיומים שלהם

בטח לא בגדעון שלוקח איתו את סעסע ביטון שמסוכנת לבריאות המדינה

 

רק יאיר נשאר

 

פורסם (נערך)

יאיר נתניהו עדיין לא הגיש מועמדות לכנסת.. 

אתה קצת מקדים את המאוחר. 

 

ולגבי הסנקציות, אתה צריך לשמוע את בעלי חדרי הכושר ובעלי בתי המלון,

הם לא רוצים סנקציות על הלקוחות שלהם.

וגם אתה רוצה אירועים וחתונות של 1000 איש.. מה יעזור לך ש 500 לא מחוסנים לא יוכלו להשתתף בחתונה

עריכה אחרונה על ידי korola
×
×
  • תוכן חדש...