Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 18 דקות, David32 כתב:

זאת אומת ההייטק? להראות שיש לי אנימציה רצה על המסך?

בתור חבוב שעובד בתחום ה"סייבר" (מילה מעצבנת), אני צובט את עצמי לוודא שאני לא חולם כשאני רואה את החלם הזה.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

חסר לי באבטחה פה את המימד הביומטרי . לקחו לי טביעת עין ואצבע למה אי אפשר לסרוק את זה ולקבל וי ירוק פשוט ?
כל היתר נתון לזיופים.
סופסוף יש למדינה תמריץ לת.ז. ביומטרית והם פיספסו את המומנטום

פורסם
לפני שעה, Transporter כתב:

יש קבוצות גיל שלא התחסנו בכלל

או התחסנו ממש מעט

ובכל מקרה לא הגיעו למנה השניה אפילו

ורואים שם ירידה תלולה שמתחילה בדיוק איפה שמתחילה אצל שאר האוכלוסיה

השאלה מה גורם לזה

אולי המוטציה נחלשת או משהו בסגנון

אין שום סיבה שדווקא כשהכל פתוח פתאום נראה ירידה בקרב אנשים שבכלל לא התחסנו

 

אולי נגמר לה הכוח למוטציה, גם ככה היא עלתה את כל העלייה הזו...

 

לפני 49 דקות, David32 כתב:

זאת אומת ההייטק? להראות שיש לי אנימציה רצה על המסך?

 

אמרו הרבה ולא אמרו כלום, לפחות לא מבחינה טכנית.

הדבר היחיד שכן ברור הוא שהאימות רק דרך אפליקציית הרמזור, מה שמאפשר תיאורטית את ההצפנה מאחורי הקלעים בקלות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

הדבר היחיד שכן ברור הוא שהאימות רק דרך אפליקציית הרמזור, מה שמאפשר תיאורטית את ההצפנה מאחורי הקלעים בקלות.

נשמה, אתה חושב יותר מדי.

בפרזנטציה הראו - אתה מציג את המסך וזהו.

image.thumb.png.6d4b2b43145863534d2954cb7002b34b.png

 

לא ברקוד, לא שמרקוד.

מה תגיד, שזה דורש גם BT/WIFI עובדים וברקע זה עושה אימות? 

אני בספק.

והקטע הכי מצחיק? יש כבר מערכת מוכנה עם סריקת ברקוד...

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה זה הבולשיט הזה מלונות לא כולל חדרי אוכל? 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה כמו מלוניות הקורונה - מביאים ארוחות לחדר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 59 דקות, David32 כתב:

נשמה, אתה חושב יותר מדי.

בפרזנטציה הראו - אתה מציג את המסך וזהו.

image.thumb.png.6d4b2b43145863534d2954cb7002b34b.png

 

לא ברקוד, לא שמרקוד.

מה תגיד, שזה דורש גם BT/WIFI עובדים וברקע זה עושה אימות? 

אני בספק.

והקטע הכי מצחיק? יש כבר מערכת מוכנה עם סריקת ברקוד...

 

לא יודע ראיתי את זה:

SJ8RV0o11u_0_0_640_360_0_x-large.jpg

בצד השמאלי מראים סריקת ברקוד

 

או באתר:

ציטוט

לאחר אישור הפרטים יופיע מסמך התו הירוק, ועליו קוד QR לסריקה, שניתן יהיה להדפיס כדי להציג בבתי העסק והמוסדות שידרשו זאת. האפשרות להנפיק תו ירוק באתר תיפתח בימים הקרובים.

 

אולי זה סריקה רק של המודפס? אם כן למה? מה הטימטום בזה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, vladclar כתב:

זה כמו מלוניות הקורונה - מביאים ארוחות לחדר.

אבל כל הקטע בבית מלון זה שיש בופה אכול כפי יכולתך. אם אי אפשר להתפוצץ כמו בהמה ואחרי שעתיים להזמין שירות חדרים כי האסלה נסתמה זה לא בית מלון.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אל תחפשו היגיון במשהו זמני,  אין שום תוחלת לדרכון הירוק.

הוא לא יחזיק כלום, זה רק אמצעי לעודד חיסונים בשלב הזה. 

או שיצאו למכרז והחברה שנתנה את המחיר הזול ביותר קיבלה את הפרוייקט ,

או שקבוצת מיחשוב עובדי מדינה פיתחו משהו תוך זמן קצר. 

 

האמת לא מבין מה המשמעות ארוכת הטווח,  יהיו הדבקות ויהיו נדבקים.

אם יהיו יותר מידי הדבקות , יותר ירוצו להתחסן  וההדבקות ירדו.

ככה או ככה שאת תישאר מחלה שמתפרצת בקטן באיזורים או באוכלוסיות שאין בהם חיסוניות עדר. 

רוב הציבור יחייה באיזורים נקיים , תחת חסינות עדר. 

 

 

פורסם
לפני 47 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אולי זה סריקה רק של המודפס? אם כן למה? מה הטימטום בזה?

לא הקשבת לפרזנטציה...

זה בסדר, רבים עשו את אותה הטעות.

במצגת היא אומרת שיש 2 אפשרויות:

1. אתה מציג את האפליקציה עם הגיף ותעודה מזהה.

2. אתה מציג דף מודפס עם QR קוד, ובעל העסק סורק.

 

 

 

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

התחילה לי עייפות בעבודה באיזור 1-2,חשבתי שתעבור אבל היא התגברה.

הגעתי הביתה וכרגע אני מת על המיטה,כיף עם החיסון.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 14 דקות, David32 כתב:

לא הקשבת לפרזנטציה...

זה בסדר, רבים עשו את אותה הטעות.

במצגת היא אומרת שיש 2 אפשרויות:

1. אתה מציג את האפליקציה עם הגיף ותעודה מזהה.

2. אתה מציג דף מודפס עם QR קוד, ובעל העסק סורק.

 

לא הקשבתי לפרזנטציה, לא עד כדי כך משעמם לי וגם האוזניים עסוקות בכמה ישיבות היום

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

לא עד כדי כך משעמם

לא קימפלת מספיק אם ככה.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

×
×
  • תוכן חדש...