Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 54 דקות, Transporter כתב:

@korola @sperial

מוזמן  לבוא לצילומים

מוכן לתת לך גם שעון יפה שישב יפה בתמונה

לצערי עדיין לא C63 ולא אס קלאס אבל תסתפקי ב GLE

 

המנכל של החברה שאני עובד בה נוסע על יונדאי אקסנט והאמת אני מתחבר לצניעות הזו.

נשאר עם המאזדה בינתיים 😅

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא צניעות, הוא קנה בכל הכסף שלו רולקסים ולא נשאר כסף לאוטו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

חליל טוען פה כבר חצי שנה שזה עונתי בגלים כמו שפעת.

 

מקדם ההדבקה של שפעת נע .. בחורף לאיזור 1.3 בהתנהגות חופשית (אנשים עם נזלת מגיעים לעבודה, אין מסיכות, הופעות, חתונות והכל)

מגיעים למרץ מקדם ההדבקה של השפעת יורד ל 0.7.. חופשי בלי מסיכות וריחוק חברתי.

זה עונתי.

מקדם ההדבקה של הקורונה.. משתולל...  אולי זה עונתי אבל עונתי קטלני. 

ראינו גם בקיץ שבלי ריחוק חברתי המקדם עולה ל 1.5 ומעלה במקומות מסויימים.

 

גם אני טענתי רבות לאורך השירשור, שאם ישחררו ונגיע לקטסטרופה אז אנשים יסתגרו לבד בבית ,

זה טבע האדם, איש איש לנפשו. 

אני מאמין שבכל המקומות שחטפו קטסטרופות בינואר (הודו, ברזיל, ארה"ב ) אנשים אימצו לעצמם חוקים נוקשים יותר.

ולכן השפיעו על המקדם ועזרו לו לרדת.

האם זה יעזור להם ? לא .. כי בלי חיסון , הם יראו שהמספרים ירדו והם שוב יצאו לרחוב. 

 

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, Potato כתב:

 

המנכל של החברה שאני עובד בה נוסע על יונדאי אקסנט והאמת אני מתחבר לצניעות הזו.

נשאר עם המאזדה בינתיים 😅

 

אני לא בא לחנך אף אחד לא אותו ולא אנשים שאין להם מה לאכול וקונים X6

לבריאות לכולם

לפני 1 דקה, SlowRide כתב:

זה לא צניעות, הוא קנה בכל הכסף שלו רולקסים ולא נשאר כסף לאוטו.

 

כסף ברוך השם יש

לא מצליח לשים את היד על רכב כזה

פורסם
לפני 20 דקות, Transporter כתב:

עזוב חולים קשים

רואים ירידה בגרפים גם של אלה שלא התחילו לחסן מנה שניה

גם אחרי שהכל פתוח ועובד

למה?

 

כי חיסוניות לא עובדת בינארית, אם תיקח 1000 איש, תחסן אותם ביחד, ואחרי 21 יום תחסן את כולם שוב ביחד.

זה לא ש-0 מהם מחוסנים עד היום ה-28 ואז פתאום באורח פלא הם עולים ל-1000 מחוסנים מתוך 1000.

 

כרגע ההערכות הן שאנשים מתחילים לפתח חיסוניות החל משבועיים לאחר המנה הראשונה.

המנה השנייה עוזרת להרים את המספרים למעלה ולחסן כאלה שהמנה הראשונה לא עבדה עליהם מספיק.

 

ככה שזה יוצא בערך שבועיים וקצת אחרי שפתחו חיסונים לכלל האוכלוסיה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 16 דקות, Transporter כתב:

 

כסף ברוך השם יש

לא מצליח לשים את היד על רכב כזה

אני אשאל אותו אם הוא מוכר,

לא חשבתי שכל כך קשה לקנות אקסנט.

  • מצחיק 3
  • מעניין 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 42 דקות, korola כתב:

 

מקדם ההדבקה של שפעת נע .. בחורף לאיזור 1.3 בהתנהגות חופשית (אנשים עם נזלת מגיעים לעבודה, אין מסיכות, הופעות, חתונות והכל)

מגיעים למרץ מקדם ההדבקה של השפעת יורד ל 0.7.. חופשי בלי מסיכות וריחוק חברתי.

זה עונתי.

מקדם ההדבקה של הקורונה.. משתולל...  אולי זה עונתי אבל עונתי קטלני. 

ראינו גם בקיץ שבלי ריחוק חברתי המקדם עולה ל 1.5 ומעלה במקומות מסויימים.

 

גם אני טענתי רבות לאורך השירשור, שאם ישחררו ונגיע לקטסטרופה אז אנשים יסתגרו לבד בבית ,

זה טבע האדם, איש איש לנפשו. 

אני מאמין שבכל המקומות שחטפו קטסטרופות בינואר (הודו, ברזיל, ארה"ב ) אנשים אימצו לעצמם חוקים נוקשים יותר.

ולכן השפיעו על המקדם ועזרו לו לרדת.

האם זה יעזור להם ? לא .. כי בלי חיסון , הם יראו שהמספרים ירדו והם שוב יצאו לרחוב. 

 

 

 

 

יש המון מדינות שלא סגרו בחורף והיה חורף קשה, אבל ממש לא קטלני, שבדיה, פינלנד, בילארוס ועוד הרבה מדינות, דוקקא מדניה שסגרה וחטפה גל ראשון סופר-קשה, חוותה גל שני קשה מאוד (ספרד).

עריכה אחרונה על ידי khalil
פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

כי חיסוניות לא עובדת בינארית, אם תיקח 1000 איש, תחסן אותם ביחד, ואחרי 21 יום תחסן את כולם שוב ביחד.

זה לא ש-0 מהם מחוסנים עד היום ה-28 ואז פתאום באורח פלא הם עולים ל-1000 מחוסנים מתוך 1000.

 

כרגע ההערכות הן שאנשים מתחילים לפתח חיסוניות החל משבועיים לאחר המנה הראשונה.

המנה השנייה עוזרת להרים את המספרים למעלה ולחסן כאלה שהמנה הראשונה לא עבדה עליהם מספיק.

 

ככה שזה יוצא בערך שבועיים וקצת אחרי שפתחו חיסונים לכלל האוכלוסיה

 

יש קבוצות גיל שלא התחסנו בכלל

או התחסנו ממש מעט

ובכל מקרה לא הגיעו למנה השניה אפילו

ורואים שם ירידה תלולה שמתחילה בדיוק איפה שמתחילה אצל שאר האוכלוסיה

השאלה מה גורם לזה

אולי המוטציה נחלשת או משהו בסגנון

אין שום סיבה שדווקא כשהכל פתוח פתאום נראה ירידה בקרב אנשים שבכלל לא התחסנו

 

לפני 27 דקות, Potato כתב:

אני אשאל אותו אם הוא מוכר,

לא חשבתי שכל כך קשה לקנות אקסנט.

 

ד"א לא כל בעל תפקיד יכול להרשות לעצמו כל רכב שהוא רוצה

לך תדע איך הוא מתנהל ואיזה התחייבויות יש לו וכמה בכלל הוא מרוויח

מקיף לאס קלאס עולה יותר מפי 4 ממקיף לאקסנט

טיפול גדול ל GLE עולה לי 5000

בינוני בערך 3000

לא לכל אחד זה מתאים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

קיצור חליל אתה נותן לי אישור להגיע לקבל חיסון וזה אבל בלי מלונית ובלי השטויות של הדרכון הירוק?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 56 דקות, Transporter כתב:

 

עזוב חולים קשים

רואים ירידה בגרפים גם של אלה שלא התחילו לחסן מנה שניה

גם אחרי שהכל פתוח ועובד

למה?

כי יש חורף רציני עם סופות שלג בארה"ב, מין תופעה טבעית שמקטינה התקהלויות. כל כך פשוט.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 12 דקות, Transporter כתב:

ד"א לא כל בעל תפקיד יכול להרשות לעצמו כל רכב שהוא רוצה

לך תדע איך הוא מתנהל ואיזה התחייבויות יש לו וכמה בכלל הוא מרוויח

מקיף לאס קלאס עולה יותר מפי 4 ממקיף לאקסנט

טיפול גדול ל GLE עולה לי 5000

בינוני בערך 3000

לא לכל אחד זה מתאים

שאלתי אותו מסתבר שזה ליסינג תפעולי.

תצטרך לחכות שנתיים ואז תקנה 😂

 

מבחינת כסף מאמין שביחס אליו אתה מקרה קשה של ביטוח לאומי.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

14-07-56-cover2.jpg

אתה רוצה שרשור קורונה או שרשור על מוצרי יוקרה בזמן הקורונה?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 25 דקות, David32 כתב:

קיצור חליל אתה נותן לי אישור להגיע לקבל חיסון וזה אבל בלי מלונית ובלי השטויות של הדרכון הירוק?

עלי, לך על זה.

פורסם (נערך)

https://www.ynet.co.il/news/article/HJsLyAiZO#autoplay

זאת אומת ההייטק? להראות שיש לי אנימציה רצה על המסך?

פאק מי אלוהים ישמור.

 

עריכה: גם 3 דקות אחרי הטענה ש "זה שיש אנימציה מונע זיופים בגלל שאי אפשר לצלם מסך"... מפוצצת לי את המוח

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...