Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיקת הדם מאבחנת (ברמת דיוק לא ידועה) האם חלית בקורונה בעבר.

 

משמעות תוצאות הבדיקה עדיין לא ידועות, אם כי מי שבדמו נמצאו נוגדנים בכמות מתאימה נכנס לקטגוריית מחלים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 56 דקות, sperial כתב:

אני סקרן כיצד תנהג מערכת הבריאות כלפי עובדים שלה המקבלים קהל ומסרבים להתחסן, ויש כאלה, גם אם לא רבים.

 

יקנו בשבילם דרכון ירוק בטלגראס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 58 דקות, sperial כתב:

לגבי תשלום תמורת בדיקות - כאשר החלה האפשרות לנסוע לחו"ל בתלות בבדיקה שלילית נגבה תשלום תמורת הבדיקות, כמה מאות ש"ח (דומני שתעריפון משרד הבריאות היה סביב 300 ש"ח לבדיקה, אבל כל בית חולים או מעבדה יכלו לגבות לפי התחשיב שלהם). גבית התשלום הופסקה מהר מאד. כמובן שאפשר להחליט שבדיקה ללא תשלום תעשה רק לפי הפניית רופא, אבל זה יעמיס עוד על הרופאים שקורסים גם בלי להדרש לתת את השירות הזה.

 

 

הכל היה טוב ויפה עד שהגיע החיסון.

היום צריך לחייב בבדיקה כל מי שלא חיובי (ואולי גם מי שחיובי)

בסופו של דבר הם בוחרים לא להתחסן ובגלל זה מגיעים למצב שצריכים להבדק ויום אחד אולי גם לחלות ולהעמיס על המערכת

המדינה לא צריכה לממן את זה

 

לפני 59 דקות, sperial כתב:

 

אני סקרן כיצד תנהג מערכת הבריאות כלפי עובדים שלה המקבלים קהל ומסרבים להתחסן, ויש כאלה, גם אם לא רבים.

 

אם אתה גרפיקאי עצמאי שעובד מהסטודיו שלך ולא מקבל קהל - אל תתחסן

פשוט לא תוכל להכנס לכל מיני מקומות כמו חדר כושר, קולנוע וכו'

 

נקווה שאחרי הבחירות יתחילו לחוקק יותר סנקציות נגד כאלה שלא התחסנו

 

פורסם

טרנספורטר - אני לא מדבר על גרפיקאי שעובד מהבית. אני מדבר על רופא או אחות שמקבלים חולים, שלא כולם בדיוק בני 35 עם מערכת חיסונית בריאה, ועלול להדביק אותם. דרך אגב, זה נכון גם לגבי נותני שירות אחד על אחד אחרים. אולי רצוי שגם ספר יצטרך להציג את תעודת המתחסן שלו במספרה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 16 דקות, sperial כתב:

טרנספורטר - אני לא מדבר על גרפיקאי שעובד מהבית. אני מדבר על רופא או אחות שמקבלים חולים, שלא כולם בדיוק בני 35 עם מערכת חיסונית בריאה, ועלול להדביק אותם. דרך אגב, זה נכון גם לגבי נותני שירות אחד על אחד אחרים. אולי רצוי שגם ספר יצטרך להציג את תעודת המתחסן שלו במספרה.

 

מי שמקבל קהל צריך להתחסן

זה לא משנה אם אתה ספר או קצב או רופא

באחד העסקים שלי כבר שלחו לנו וביקשו להודיע לכל העובדים שהחל מעוד שבוע מי שלא מציג  תעודת מתחסן יצטרך להציג בדיקה שלילית כל 48 שעות
 

ושיהיו ביקורות פתע

 

כל הכבוד

פורסם
לפני 56 דקות, Transporter כתב:

נקווה שאחרי הבחירות יתחילו לחוקק יותר סנקציות נגד כאלה שלא התחסנו

 

אני די בטוח שיבטלו גם את הסנקציות הקיימות, כדי לא לעצבן מגזרים מסויימים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעה, Transporter כתב:

לא יודע אם בדיקת דם מתאימה לאבחן חולי קורונה

בכל מקרה 40 שקל זה ממש לא מחיר שמרתיע מישהו

 

אם זה בדיקות דם כמו שעושים ברגיל-לצום 12 שעות לפני,ללכת לקופת חולים ב8 בבוקר.

חתיכת קאדר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 25 דקות, vadim6385 כתב:

 

אני די בטוח שיבטלו גם את הסנקציות הקיימות, כדי לא לעצבן מגזרים מסויימים.

 

אל תדאג

על המגזרים המסוימים לא חל שום דבר

פורסם
לפני 32 דקות, Potato כתב:

אם זה בדיקות דם כמו שעושים ברגיל-לצום 12 שעות לפני,ללכת לקופת חולים ב8 בבוקר.

חתיכת קאדר.

 

אז תחליט מה עדיף - לקבל פעם אחת שתי זריקות בהפרש של 3 שבועות, או כל כמה ימים להיות בצום 12 שעות וללכת ב7 בבוקר לבדיקת דם + לחכות יומיים לתוצאות, וכל פעם לפחד שתצא חיובי.

 

ד"א, ביום שיש עשיתי את החיסון השני. בינתיים, חוץ מזה שקצת כאבה לי היד במקום של הזריקה אתמול והיום בבוקר, לא מרגיש כלום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בדיקת הדם בלי צום.

 

בדיקת הדם אינה רלוונטית לתו ירוק אלא אם נמצאים נוגדנים ואז מקבלים תעודת מחלים. הנוגדנים מופיעים רק מספר שבועות אחרי ההחלמה, כך שהעדר נוגדנים לא מעיד על העדר מחלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

בדיקת הדם בלי צום.

אז נסגור על בדיקת קורונה אנאלית כמו בסין?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אם באמת אלו המספרים האמיתיים,  99% ולא 95% כמו שפייזר שיחררו .

אז ממש אפשר לשחרר הכל.. 

הרי מי שמחוסן ממש לא צריך לפחד מאנשים לא מחוסנים.

רק הלא מחוסנים צריכים לפחד מעצמם..  

 

נכון, יש גם את הילדים , אבל זה ממש לא קשור לכניסה או לא כניסה של לא מחוסנים לחדרי כושר. 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...