Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע מה הוא פרסם

אומרים לנו שאם נצא מהסגר תהיה עליה

אומרים שאם נפתח יהיה פה בכלל כאוס

 

אבל אם נשאר בסגר מה יהיה? עוד מלחמות עם שוטרים שבסוף מביאות אותנו לעליה במקדם הדבקה?

 

במקום להלחם על הסגר שילחמו על החיסונים

וילחמו בכל מי שמפיץ פייק ניוז נגד

לפני 4 דקות, korola כתב:

 

 

 

לא יפה..  מאחורי המשפט הזה חוברו המון רסיסי מידע  שהצטברו בחודשים האחרונים. 

א. כבר אחרי הסגר הראשון , היו רבנים שעודדו הגעה לחיסון עדר בציבור החרדי  

ב. בסגר השני הם כבר כיכבו בכותרות שבבני ברק התחלואה נמוכה יותר משאר הארץ

ג. יאיר שריקי עשה כתבה, הסתובב בבני ברק  וטען שכל ילד שלישי כבר עבר קורונה

ד. בנובמבר כולם הופתעו שהתמונה התהפכה ותחום המגזר החרדי עולה במספרים 

ה. גילו את המוטציה הבריטית בעיקר במגזר החרדי . 

ו. אחרי 5 שבועות שהם מככבים מבחינת מקדם ההדבקה פתאום הם הכי נמוכים.

 

והכי חשוב.. חפש את פרופ' ערן סגל , הראיון איתו היום ב 19:30בערך..

ותשמע מה הוא חושב על המגזר החרדי לפי הנתונים שלו:

בסגר השני המגזר החרדי הגיע ל 33% תחלואה ולכם פיתח חיסנות חלקית לזן הסיני המקורי

המוטציה הבריטית טרפה את הקלפים, ולכן התחלואה שם עלתה 

אבל אחרי 5 שבועות של גיהנום .. הם הגיעו ל איזור ה 50% חסינות (ה-33% המקוריים + חיסונים + תחלואה חדשה).

ולכן ה -R שלהם הכי נמוך.. כי הם הצליחו להשיג את כולם מבחינת אחוזי חסינות . 

 

וחוץ מזה אני לא צריך לשכנע אף אחד, אני סתם פורק פה על המקלדת .. 

 

 

 

 

 

 

 

 

או שהם יורדים במימדי ההדבקה כי הם לא מצהירים על נדבקים ומטפלים בהם בחניונים  \ מוסכים

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

לא יודע מה הוא פרסם

אומרים לנו שאם נצא מהסגר תהיה עליה

אומרים שאם נפתח יהיה פה בכלל כאוס

 

אבל אם נשאר בסגר מה יהיה? עוד מלחמות עם שוטרים שבסוף מביאות אותנו לעליה במקדם הדבקה?

 

במקום להלחם על הסגר שילחמו על החיסונים

וילחמו בכל מי שמפיץ פייק ניוז נגד

שב תקרא, 5 דקות קריאה של הפוסטים שלו

 

 

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, DareDevil כתב:

שב תקרא, 5 דקות קריאה של הפוסטים שלו

https://twitter.com/RanBalicer/status/1355541119308881922

 

סבבה הוא מספר שהצעדים היו מעולים (כי הוא הציע אותם)

ובעצם הפתרון היחיד והכי טוב זה לעשות סגר ועוד סגר ועוד סגר

שמעתי אותו כמה פעמים מתראיין והוא לא באמת נותן פתרון ממשי

אף אחד לא ייישם כאן את הרמזור כי לא מסוגלים פה אפילו לתת דוח לתלמוד תורה אז על מי אנחנו עובדים?

 

לפני יומיים "הפרוייקטור" אמר ששבוע נוסף של סגר לא יועיל בצורה משמעותית

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
בתאריך 24.2.2020 בשעה 14:03, korola כתב:

אני רואה שדווקא אתה משליך את מה שאתה רואה בסרטים על המציאות,

בסרטים מריצים שבועות בכמה דקות , אז חושב שמהר במציאות זה שאתה הולך לישון בלילה וקם בבוקר עם 50,000 הרוגים.

 

אתה באמת מזכיר את יונית לוי מהחדשות לפני 10 ימים , היא אמרה משהו כמו:

זה עדיין לא הגיע לישראל אחרי שבועיים , עיקר המקרים בסין ויש רק כמה בודדים בעולם עם 3 מתים בעולם,

אז סביר להניח שזה לא יגיע לארץ.

 

במציאות זה לא רץ ככה, תתעלם מסין ותסתכל רק על העולם.

לפני שבועיים היו 457 מקרים , את רובם היה אפשר לקשר למפגשים סינים.

לפני שבוע הגענו בעולם ל 897 מקרים , עדיין ניתן היה לייחס אותם למפגשים אם נגועים אחרים שקיבלו את המחלה מסין

היום יש בעולם מעל 2000 מקרים , אולי אפילו 2400 לפי הדיווח האחרון,

עכשיו כבר את רוב המקרים כבר לא ניתן לקשר לאירוע מסין , אפילו לא הדבקה של הדבקה , אלא הדבקה מקומית כבר.

אתה יכול להיצמד לעובדה ש97% מהמקרים הם בסין, ולהתעלם מהעובדה שהעולם צועד בהכפלה כל שבוע.

 

אתה יכול כמו יונית להגיד- שאם שבועיים שבעולם היו רק 497 זה לא הגיע לישראל אז כנראה לא יגיע.

אבל עכשיו יש מעל 2000 בעולם

בעוד שבוע 4000

בעוד שבועיים 8000

בעוד חודש 32,000

 

מבחינתי זה מתפשט מהר, הלוואי וזה יעצור.

אני מנסה לחפש תקווה שמשהו יעצור את הדבר הזה, בהתחלה חשבתי שאולי הקיץ והחום יעצרו אותו.

אבל "סולל הדרך" מסינגפור מדווח שגם חום לא עוצר את החרא הזה.

אבל אני מבין שלך וליונית יש הרגשה שמשהו כן הולך לעצור את זה?

 

אני יכול לגלות לך עוד משהו (מקווה שרותם לא מגיע לכן).

הוירוס הזה רץ כמו אש בשדה קוצים בעיקר בקהילות דתיות (לא רק יהודים).

 

אם אתה מכיר את סדר היום של חרדי מאלעד/בני ברק/קרית ספר אז זה עובד ככה.

 

קמים בבוקר - תפילת שחרית כחצי שעה (שני וחמישי קצת יותר) בבית הכנסת השכונתי

צהריים - מנחה - במקום התפילה בכולל/בישיבה/בבית הספר עם התלמידים וכדומה

בערב - קופצים לבית הכנסת הקרוב וממתינים ל 10 להתחיל ערבית - וכל פעם מתפללים אם 10 אחרים

שבת - תפילה בקהילה - בדר"כ צפופים בבית הכנסת.

 

עכשיו - נכון הם לא נוסעים לסין , אבל ברגע שהוירוס יגיע למישהו מהם,

זה יתפשט שם בקצב שלא תוכל לעצור אותו.

ואני לא רואה את הרבנים מבינים את המצב וקוראים להם לא להגיע ?

ההיפך אני רואה תפילות המוניות לעצירת הקורונה.

 

איך זה משפיע עלינו ? קריסת מערכת הבריאות שלנו ואי יכולת לטפל

 

בתאריך 24.2.2020 בשעה 13:20, korola כתב:

לטווח ארוך ההשפעה על הכלכלה אפסית עד לא קיימת.

לא מדובר במלחמה או אסון טבע כמו שריפה או הצפות.

אין נזק לאמצעי הייצור, אין צריכה מוגברת של חומרי גלם, אף אחד בעולם לא יכנס לנעלים של סין,

לא יפתחו מפעלים חדשים לצמיגים/רפידות/צלחות מסביב לעולם.

 

הוירוס מתפשט חזק ומהר , לכן ההתפרצות העולמית תהיה מהירה ובאותה מהירות היא תיעצר.

נניח במקרה הקשה ביותר מדובר על שנה של הקפאת הפעילות הכלל עולמית.

אבל !! אחרי כמה חודשים יהיו מאות אלפים שהבריאו מהמחלה והם יחזרו לפעילות,

העולם כבר ימצא דרך לטיפול (פלסמה של הדם ממבריאים ) ויפחיתו את יחס המתים.

 

נניח במקרה הגרוע ביותר (שאני לא מקווה לו , וחושב שהמקרה הראלי יהיה הרבה פחות חמור),

שנה של הקפאת העולם.. 50% חולים מהעולם.

מתוכם 5% מתים , שזה 2.5% מהאוכלוסייה - שימו לב שבכל שנה מתים בכל מקרה 1% מהאוכלוסיה.

רוב המתים יהיו מעל גיל 60 - רובם פנסיונרים - קשה להגיד את זה כי אלו ההורים שלו , הסבאים והסבתות שלנו.

אבל הם בעיקר צרכנים ולא יצרניים , כלומר הכלכלה לא תיפגע מזה שהם יעזבו אותנו 5 שנים קודם מהתאריך הצפוי.

 

אבל, כן תהיה פאניקה והמדדים עלולים לרדת 20% או 50% אפילו , אבל בתום השנה שהמערכת תתהפך המדדים יקפצו לשמים בחזרה,

כי המפעלים קיימים , אמצעי הייצור קיימים ויהיה צורך למלא את המלאים מחדש.

אם להאמין לסין אז הם בתהליך התאוששות, אבל נניח שלא מאמינים להם , אז עדיין כל המודלים מראים שתוך כמה חודשים הם יעברו את הפאזה של ההגברות ויעברו להתאוששת.

והעולם בפיגור של חודשיים אחריהם.

 

למי שמאמין לחדשות בתקשורת שלנו:

תבדקו כמה מתים כל שבוע מדלקת ריאות בתקופה הזאת של השנה אצלנו:

https://www.health.gov.il/UnitsOffice/ICDC/Infectious_diseases/Flu/Pages/FWR.aspx

 

לפי מה שאני מבין :

בתקופה זאת של השנה יש בערך 12 פטירות לכל 100,000 תושבים

ומתוכם כ-16 אחוז מדלקת ריאות. חדי העין ישימו לב לקפיצה החדה בגרף הירוק , זאת קפיצה עקבית כבר שבוע שני (עכשיו אנחנו בשבוע השלישי)

נניח 8 מיליון תושבים - אז 960 פטירות בשבוע

153 נפטרו שבוע שעבר מדלקת ריאות בארץ , אולי 10 מהם מקורונה?

או רק 5 ?

מישהו בדק את כל ה153 נפטרים מדלקת ריאות?

אני יודע שלא, כי מנהל חדרי המיון טענו שהם בודקים רק את מי שמשתעל והגיע מהמזרח , והם בדקו רק 453 בחודש האחרון.

דלקת ריאות בשבוע.JPG

 

 

אז למה אתם חושבים שניתן יהיה לזהות קורונות בארץ כל עוד הם מתחת לסף של השפעת הרגילה,

ובודקים רק את מי שהיה בסין או במזרח.

שיתחילו לבדוק את כל מי שיש לו תסמיני שפעת, אז פתאום הגרפים יתחילו לעלות גם אצלנו.

 

 

 

יש הרבה שטויות שכתבתי בפברואר שנה שעברה .. אבל  חלק יצא קרוב למציאות. 

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

 

סבבה הוא מספר שהצעדים היו מעולים (כי הוא הציע אותם)

ובעצם הפתרון היחיד והכי טוב זה לעשות סגר ועוד סגר ועוד סגר

לפני יומיים "הפרוייקטור" אמר ששבוע נוסף של סגר לא יועיל בצורה משמעותית

 

 

 

זה ממש לא מה שהוא כותב שם.

לדעתי הוא תומך בספיגה .. כלומר לאחר שמסיימים לחסן את מי שרוצה (עוד 3 חודשים  שבועות  ) לאמץ את המודל השוודי 

ולהיכנס לחודש של גיהנום.. 


 

ציטוט

 

1. ׳ספיגה׳- עם השלמת הגעת אוכ׳ הסיכון להגנה מירבית מהחיסון (תוך 3 שב׳ לערך)- פתיחת המשק. התחלואה תתגבר. גם (ואף בעיקר) צעירים ומי שבחרו לא להתחסן יגיעו לטיפול נמרץ. די הרבה לוויות. אבל בתוך כחודש של גיהנום בבתיה״ח הרוב יגמר, תווצר חסינות נרחבת, R ירד. המשק יפתח, במחיר כבד.

 

 

 

 

לפני 11 דקות, Transporter כתב:

 

מי שקורא כל מה שכתבת שם צריך להדליק משואה

 

אז תדליק .. כי בעבר אתה בעיקר קראת את כל השטויות האלה.  וגם כימאגי  אבל זה נושא אחר

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

לדעתי הוא תומך בספיגה .. כלומר לאחר שמסיימים לחסן את מי שרוצה (עוד 3 חודשים) לאמץ את המודל השוודי 

מה עוד 3 חודשים? חשבתי בעוד חודש ככה יפתחו לקראת הבחירות. מבאס טילים..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, korola כתב:

כלומר לאחר שמסיימים לחסן את מי שרוצה (עוד 3 חודשים) לאמץ את המודל השוודי

 

עוד 3 חודשים ? חחחחחח

כבר היום אנשים לא הולכים להתחסן

ומה בדיוק יהיה פה ב  3 חודשים האלה ? סגר?

כאילו לא מספיק שאנשים שורפים אוטובוסים ? אתה רוצה שיתחילו לשרוף בניינים ?

 

מי שבאמת חושב שעוד שבועיים שלוש של סגר יכולים להתקיים פה חי בסרט קשה

השוטרים בעצמם כבר מותשים מכל הסיפור הזה

 

מילא אם היו רואים שכולם נלחמים פה על משהו שיש לו תוצאות

או אם היו פה 250,000 מתחסנים ביום והיה בשביל מה להתאפק עוד קצת

אבל אין באמת תוצאות והמספרים לא יורדים.  הגענו לאיזה שיא שממש קשה לעבור אותו

ואולי זה השלב שצריך להחליט שפותחים ומשלימים עם זה  שתהיה העליה

אין מה לעשות. כולם רוצים לחשוב שאנחנו מדינה של אינטיליגנטים אבל מסתבר שיש כאן המון שבורים שחושבים שהחיסון הזה יפגע בהם

אז תנו להם להדבק ולהתאשפז. זה מה שצריך לקרות אז שיקרה וזהו

לפני 4 דקות, DareDevil כתב:

מה עוד 3 חודשים? חשבתי בעוד חודש ככה יפתחו לקראת הבחירות. מבאס טילים..

 

אתה באמת חושב שהמדינה תהיה סגורה עוד 3 חודשים ?

בקושי חודש סחבו פה

למי שלא מבין או לא מתעדכן בחדשות

גם עכשיו בזמן שאנחנו מדברים יש מסיבות ואירועים שעוברים על כל הנחיה אפשרית

לאנשים כבר לא אכפת

הם עושים חישוב אם היינו יושבים במועדון היינו מוציאים 250-500 שקל ?

אז נוציא 150-200 על דוח כל אחד ונכסה את ה 5000

 

זה לא שבזמן סגר יש יותר מדי על מה לבזבז...אז אם בכלל יבואו שוטרים נשלם את הדוח...זה לא כזה ביג דיל

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, korola כתב:

טוב נו.. הוא כתב 3 שבועות .. אתם פשוט לא קוראים מה שהוא כתב 

אל תאמינו לכל מה שאני כותב

 

גם 3 שבועות לא יחזיק

והציבור כבר לא מאמין לזה

כי יגמרו ה 3 שבועות והוא יגיד בוא נחכה עוד שבוע

בעצם עוד 10 ימים

ואז נעגל לשבועיים כי זה שישי שבת

 

בכל מקרה כל הסיפורים האלה היו נכונים אם באמת היה עומס על החיסונים והיו מבקשים זמן לעמוד בקצב של כל המבקשים

אבל אין כבר עומס

אם אתה בן 50 או 70 או 80 אתה יכול ללכת ולהכנס בלי תור בכלל

אז תלך מחר. למה אתה צריך לחכות 3 שבועות ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

עוד 3 חודשים ? חחחחחח

כבר היום אנשים לא הולכים להתחסן

ומה בדיוק יהיה פה ב  3 חודשים האלה ? סגר?

כאילו לא מספיק שאנשים שורפים אוטובוסים ? אתה רוצה שיתחילו לשרוף בניינים ?

 

מי שבאמת חושב שעוד שבועיים שלוש של סגר יכולים להתקיים פה חי בסרט קשה

השוטרים בעצמם כבר מותשים מכל הסיפור הזה

 

מילא אם היו רואים שכולם נלחמים פה על משהו שיש לו תוצאות

או אם היו פה 250,000 מתחסנים ביום והיה בשביל מה להתאפק עוד קצת

אבל אין באמת תוצאות והמספרים לא יורדים.  הגענו לאיזה שיא שממש קשה לעבור אותו

ואולי זה השלב שצריך להחליט שפותחים ומשלימים עם זה  שתהיה העליה

אין מה לעשות. כולם רוצים לחשוב שאנחנו מדינה של אינטיליגנטים אבל מסתבר שיש כאן המון שבורים שחושבים שהחיסון הזה יפגע בהם

אז תנו להם להדבק ולהתאשפז. זה מה שצריך לקרות אז שיקרה וזהו

 

 

ואירועים שעוברים על כל הנחיה אפשרית

לאנשים כבר לא אכפת

 

 

רוצה להתווכח על זה בכיף.. חופשי המקלדת יודעת להקליד הכל ומהר.

מה לדעתך יקרה אם יפתחו הכל ביום שישי?   הכל טוב?   בתי החולים יקלטו עוד הרבה חולים?

או שלדעתך פתיחה של הכל עכשיו תוריד את התחלואה? 

ונניח שהתחלואה תעלה ?  אז מה לא ישרפו צמיגים ברחובות ?

 

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

אתה באמת חושב שהמדינה תהיה סגורה עוד 3 חודשים ?

הגבתי לקורולה, אני די ממעט בצפייה בטלויזיה, מדי פעם רואה חדשות אבל הן גנריות לטעמי.

אני גם ממעט להתעסק בקורונה. התרגלתי לקבל את המידע שלי ממספר מצומצם של מקורות מהימנים.

בהתחלה זה היה כל יום להתעדכן, עכשיו זה יותר לשמוע כמה דקות ולסגור.

 

ניתוחי מידע לגבי קורונה ושאר הדברים שסובבים אותה. אני עוקב אחרי עידן דה ארץ ותום שדה בפייסבוק.

וגם פה אני קורא מדי פעם את ההודעות של קורולה.

 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 3 דקות, korola כתב:

 

 

רוצה להתווכח על זה בכיף.. חופשי המקלדת יודעת להקליד הכל ומהר.

מה לדעתך יקרה אם יפתחו הכל ביום שישי?   הכל טוב?   בתי החולים יקלטו עוד הרבה חולים?

או שלדעתך פתיחה של הכל עכשיו תוריד את התחלואה? 

ונניח שהתחלואה תעלה ?  אז מה לא ישרפו צמיגים ברחובות ?

 

 

הנה בינתיים הכל סגור והמקדם הדבקה עולה

רק שבניגוד לפתיחה כרגע הציבור רוצה להפר יותר ויותר את ההנחיות כי נמאס לו

השוטרים כבר לא מצליחים לעמוד בזה

אף אחד לא בנוי להמשיך את זה

אז כן עוד שבוע סגר יהיה הרבה יותר חמור מלפתוח

 

כל יום שעובר זה נהיה יותר מצחיק לקרוא לזה סגר כי מתחת לפני השטח אין באמת סגר

פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

אם אתה בן 50 או 70 או 80 אתה יכול ללכת ולהכנס בלי תור בכלל

אז תלך מחר. למה אתה צריך לחכות 3 שבועות ?

 

אתה כותב את זה עלי ?   כאילו מה הזיכרון שלך כל כך קצר? 

רק לפני 4 ימים כתבתי שיש לי עוד 11 ימים את המנה השנייה ואתה התפארת שאתה תקבל את המנה השנייה שלך לפני.

ולגבי הגיל? 

אתה ממש לא זוכר שניפגשנו?   מה באמת אני נראה בן 70 או 80?

פורסם
Just now, korola כתב:

 

אתה כותב את זה עלי ?   כאילו מה הזיכרון שלך כל כך קצר? 

רק לפני 4 ימים כתבתי שיש לי עוד 11 ימים את המנה השנייה ואתה התפארת שאתה תקבל את המנה השנייה שלך לפני.

ולגבי הגיל? 

אתה ממש לא זוכר שניפגשנו?   מה באמת אני נראה בן 70 או 80?

 

מי דיבר עלייך?

דברתי על אלה שרוצים להאריך את הסגר בשבילם

כבר יומיים המרכזי חיסון ריקים

בשביל מי בדיוק אנחנו מאריכים את הסגר? בשביל אף אחד שיבוא להתחסן ? בשביל רבע מכמות האנשים שמתחסנת בלי תור?

 

מי שכל כך דחוף לו להתחסן יכול פשוט ללכת

זה לא שיש איזה קשיש שהלך היום וראה את התור אז חזר הבייתה

אין  תור

×
×
  • תוכן חדש...