Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

כרגע הממשלה אישרה פה אחד את הארכת הסגר עד ל 31/1.

 

האם זה סופי, או שנדרש גם אישור של הכנסת?

פשוט פעם שעברה שהאריכו הכנסת לא אישרה... האם ייתכן מצב כזה עכשיו?

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, flytomars כתב:

פשוט פעם שעברה שהאריכו הכנסת לא אישרה... האם ייתכן מצב כזה עכשיו?

מה זה משנה? כבר מתכננים שיהיה לנו סגר בסוף מרץ אפריל.

 

 

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אני לא בטוח שצריך לאשר בכנסת, תלוי איך הגדירו את זה.

אבל בשלבים האלה לא סביר שלא יצליחו לאשר את זה. 

 

פרופ' ברבש לא היה אופטימי בערוץ 12 היום,  הוא אפילו דיבר על הידוק עוד יותר של הסגר אם נמשיך לראות בימים הקרובים עלייה במספרים. 

מצב אחד אני מאמין שהמוטציה הבריטית תכה אותנו קשה אבל,

אני גם מאמין בחיסונים, אני מאמין שגם אם נמשיך לראות זחילה כלפי מעלה במספרים. 

בסופו של דבר ההגנה של החיסונים תתחיל להשפיע אולי עוד השבוע ואולי שבוע הבא, אבל בטוח תהיה השפעה כלשהי.

 

אבל אני לא אופטימי כמו טרנספורטר שחושב במאי יתחילו חתונות ענק ... 

המקסימום לדעתי יהיו חתונות של 100 או 200 ביולי אוגוסט. 

 

וטיסות לחו"ל של אנשים מחוסנים זה הכי גרוע.. זה מתכון בטוח להחזיר לארץ מוטציה עמידה לחיסון. 

תחשבו על ישראלי מחוסן טס לברזיל/דרום אפריקה. 

הוא מחוסן לוירוסים הרגילים .. אז הוא מסתובב חופשי , מסביבו מדגרת וירוסים עם מוטציות שונות

הוירוס היחיד שהוא יכול לתפוס זה וירוס עמיד לחיסון.. כלומר  אם יש איפהשהו בעולם מוטציה עמידה לחיסונים 

אפילו אם היא בהיקף קטן ולא מורגש. 

ברגע שנשלח ישראלים מחוסנים לחו"ל הם יחזירו לנו מוטיצה עמידה לחיסון.

 

  • מבאס 1
  • מעניין 1
פורסם

אם איפשהו שעולם יש מוטציה עמידה לחיסון, היא כבר תהיה כאן, יותר מהר ממה שאתה חושב,
כמו שהוירוס המקורי הגיע במהירות לכל מקום ואחריו הבריטית, הדרום אפריקאית ואולי הברזילאית כבר כאן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 9 דקות, korola כתב:

 

אבל אני לא אופטימי כמו טרנספורטר שחושב במאי יתחילו חתונות ענק ... 

המקסימום לדעתי יהיו חתונות של 100 או 200 ביולי אוגוסט. 

לא הבנתי, בכוח אתה מנסה לריב עם מישהו / להדליק אותו? 

 

גלגל לעצמך איזה משהו קטן קורולה, תירגע.

  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

בנתיים הרב קנייבסקי. קורה להתחסן ומנגד לפתוח לימודים.

ועוד דבר . זוכרים תחתונה מאתמול?

אז המשטרה ידעה. רק חיכתה למלשין.

IMG_20210119_201440546.jpg

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 8 דקות, David32 כתב:

לא הבנתי, בכוח אתה מנסה לריב עם מישהו / להדליק אותו? 

 

גלגל לעצמך איזה משהו קטן קורולה, תירגע.

 

אצלנו 22:00 בערב עכשיו .. אז יש לי כמה שעות לדיון סוער.

מה רע? 

פורסם
לפני שעה, DareDevil כתב:

מה זה משנה? כבר מתכננים שיהיה לנו סגר בסוף מרץ אפריל.

 

 

 

אתה מבין שעדיין יש במדינה אנשים שרואים את זה  והולכים לבחור בו ?

ומספרים לעצמם שהוא ניהל הכל כמו שצריך ?

לפני כשעה, korola כתב:

 

אבל אני לא אופטימי כמו טרנספורטר שחושב במאי יתחילו חתונות ענק ... 

המקסימום לדעתי יהיו חתונות של 100 או 200 ביולי אוגוסט. 

 

היום שתיתי קפה עם חבר שמחזיק כמה מסעדות וברים

הוא אמר לי דבר חכם

"ברגע שיפתחו דלת נגמר הסיפור"

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

אתה מבין שעדיין יש במדינה אנשים שרואים את זה  והולכים לבחור בו ?

ומספרים לעצמם שהוא ניהל הכל כמו שצריך ?

לא הצליח לו עם קונדומים מעופפים, אז עם קורונה? עזוב הוא לא מצליח להיבחר ולהביא 61 חברי כנסת לממשלה ("ממשלת ימין על מלא")

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 2 דקות, DareDevil כתב:

לא הצליח לו עם קונדומים מעופפים, אז עם קורונה? עזוב הוא לא מצליח להיבחר ולהביא 61 חברי כנסת לממשלה ("ממשלת ימין על מלא")

 

לצערנו יש מספיק טמבלים שיראו עוד  סגר ויבחרו בו

 

פורסם (נערך)

בנתיים אף ראש מפלגה לא הציע תוכנית יותר טובה ממנו.

אני לא מבין את הקטע עם תוכנית הרמזור - 

לפחות 3 חודשים שמקדם ההדבקה והתחלואה בפרט היתה הכי נמוכה במגזר החרדי

וכל בתי הספר היו פתוחים בניגוד להנחיות

עד שכל מיני מומחים אמרו שאפשר ללמוד מהחרדים - לפתוח את בתי הספר.

אז הם לא הדביקו את המדינה - רק שזה מגיע אליהם הם נדבקים מהר מאוד,

אולי בגלל שיש להם הרבה ילדים וכו' או עוד כמה סיבות

אז מה יעזור לסגור אותם?

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי avi 1234
  • רעיון טוב! 1
פורסם

200 ילדים בתלמוד תורה מצטלמים הרבה יותר טוב מאשר 10,000 או 15,000 מפגינים במוצאי שבת. 

בכלל שבועיים קודם כולם צעקו שילדים לא נדבקים ולא מדביקים.

נכון סגרו את מערכות החינוך של הציבור החילוני, אבל השאירו את כל החינוך המיוחד פתוח,

אז מה מפריע שיש עוד 15% תלמודי תורה פתוחים?

ויש מלא עסקים לא חיוניים שעובדים, חלקם בניגוד להנחיות וחלקם על הגבול. 

כל הכבישים מלאים במכוניות , כל בוקר מלא נוסעים למקומות עבודה וכל ערב מלא חוזרים מהעבודה. 

 

מה חיוני כל כך בעבודות האלה אני לא מבין, שבו בבית קצת לא יקרה כלום.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אם שוטרים באמת היו בודקים בכבישים זה לא היה קורה

הייתי היום בכל מיני לוקיישנים ולא ראיתי ניידת אחת בדרך

יכול מאוד להיות שהרבה אנשים הולכים לעבוד

מסתבר שאפילו חנויות בגדים פתוחות כרגע  עם דלת סגורה

אף אחד לא נוסע לקניון או למסעדה או לטיול בפארק זה בטוח

 

אם היו פה חקירות אפידמיולוגיות  היו יכולים לבדוק ולהבין מאיפה התחלואה

אבל אין

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

אני לא  מסכים איתך שאף אחד לא משתף

לא כולם משתפים, אבל יש הרבה שמבינים  שזה יעזור

בכל מקרה אם החקירות לא מצליחות לגלות איפה נדבקים

אז אחרי שסגרו את השמיים שיסגרו את הכבישים

שכל אחד ידווח בדיוק מאיפה הוא בא ולאן הוא הולך

אבל כמו בסגר הקודם אחרי שבוע מקפלים את המחסומים ובשישי שבת נותנים קצת קנסות למי שהלך לעשות אימון בים במקום לאנשים הנכונים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...