Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, Blaz00r כתב:

יצא לך טרנספורטר 🤣

כן אתה צודק, הכוונה שלי היתה מהפרספקטיבה של העסק של שחר (בעל עסק - לא חברה, סמנטיקה אבל מניח שהכוונה הועברה) - אם הוא הגיע למצב שיש לו 2-3 מתחרים על אלפי אירועים של מאות אלפי שקלים בשנה (והוא לוקח נתח מכובד), הוא את שלו עשה.

 

לפני 10 שנים חשבתי שאין מספיק קהל כזה

היום אני יודע שיש מספיק עובדה לכולם. לכל מי שטוב

לא כל מי שמנסה להתחרות בי יכול לספק את מה שאני מספק, אולי זאת הסיבה שאין לו את הכמויות עבודה שלי

אני רק מזכיר למי שלא קרא את כל מה שכתבתי למעלה

לא יש גם אירועים שהם לא אירועי אלפיון שעונים על כל ההגדרות שכתבתי למעלה

אף אחד לא אמר שהלקוח  חייב לסגור את כל כל כל כל כל כל הדברים הנוצצים

ייכול לסגור רק חצי  מהם, וככה גם בנאדם שלא נוסע על פורש יכול להיות לקוח שלי ולעשות אירוע מושקע, או חצי מושקע, אבל מעל הסטנדרט

 

חוץ מזה זה מאוד פשוט. אתה עושה אירוע מפואר לבנאדם שמזמין אנשים שרובים במעמד שלו. הם רואים את  זה אוהבים ומזמינםי אותך אליהם. מאוד פשוט וזאת הסיבה שהסגירה  של האולמות מאוד פוגעת בנו ושוחקת אותנו בעקיפין ובעלי האולמות המטומטמים לא מבינים את זה. הם חושבים שהכל נגמר בפיצוי, אבל פיצוי לא מספיק בשביל לתקן נזק כזה

 

יש  הרבה חברה צעירים שעם קצת עזרה מההורים יכולים לעשות אחלה אירוע מעל הסטנדרט, לא ברמה של אלפיון אבל מעל הסטנדרט

 

ואני חייב להסביר משהו שכנראה לא ברור

למרות כל מה שנכתב כאן יש לי גם 10% של אנשים שנכנסים אלי למשרד ואני מבין מיד שאין טעם להציע להם בכלל משהו גדול

מבין ומכבד את זה. בחורף יש חודשיים פחות חזקים, אותו קהל משקיען לא יתחתן בינואר שיהיה לו מבול בחופה,

בתקופות האלה יש יותר מקום לזוגות שמחפשים סטנדרט ומטה. אין רע בזה.

להגיד לכם שמבחינת ההנאה האישית שלי אני  נהנה שם כמו באירוע גדול? לא. אני בטוח שגם הם יודעים את זה

פשוט בתאריכים חמים אני מראש אגיד להם שאני תפוס גם אם אני פנוי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

עשיתי סיבוב למרכז העיר בירושלים,הסתובבתי באיזור של הברים והמסעדות.

הברים של הצעירים ריקים לחלוטין או 3-5 שולחנות תפוסים גג.

מסעדות ריקות לגמרי או סגורות.

העיקר שהכל פתוח-אבל אף אחד לא בא.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

עשיתי סיבוב למרכז העיר בירושלים,הסתובבתי באיזור של הברים והמסעדות.

הברים של הצעירים ריקים לחלוטין או 3-5 שולחנות תפוסים גג.

מסעדות ריקות לגמרי או סגורות.

העיקר שהכל פתוח-אבל אף אחד לא בא.

 

בת"א זה ממש לא ככה

תנסה לתפוס מקום בסיטארה בסופש

פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

 

בת"א זה ממש לא ככה

תנסה לתפוס מקום בסיטארה בסופש

תפסיק להמציא שמות.

 

  • מצחיק 4
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אמאלה איך כל כך הרבה עמודים אנחנו מדברים על אירועים ובמות... יש גם אופניים בעולם, הלו! דברו גם על זה.

פורסם
לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

תפסיק להמציא שמות.

 

 

איך רואים שאתה לא מהאיזור

לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

אמאלה איך כל כך הרבה עמודים אנחנו מדברים על אירועים ובמות... יש גם אופניים בעולם, הלו! דברו גם על זה.

 

תן לחשוף את האנשים לדברים שהם לא מכירים

אין בזה שום דבר רע

פורסם
עשיתי סיבוב למרכז העיר בירושלים,הסתובבתי באיזור של הברים והמסעדות.
הברים של הצעירים ריקים לחלוטין או 3-5 שולחנות תפוסים גג.
מסעדות ריקות לגמרי או סגורות.
העיקר שהכל פתוח-אבל אף אחד לא בא.
נתנו לך לקנות אלכוהול בזוליס?



 
תן לחשוף את האנשים לדברים שהם לא מכירים
אין בזה שום דבר רע


תן לנו לחשוף אותך לדברים שאתה לא מכיר

מוזמן לfabtasy camp אצלי, לחוות חיים של מישהו שונה לגמרי. אולי תפתח קצת אמפתיה
פורסם (נערך)

פתאום אני קולט איזה דוגמא גרועה זאת הייתה

בעיר עם כל כך הרבה אנשים שומרי מצוות

הלכת לבדוק את מצב הפאבים שעתיים אחרי שאנשים סיימו צום חחח

לפני 3 דקות, pl7410 כתב:

נתנו לך לקנות אלכוהול בזוליס?


תן לנו לחשוף אותך לדברים שאתה לא מכיר

מוזמן לfabtasy camp אצלי, לחוות חיים של מישהו שונה לגמרי. אולי תפתח קצת אמפתיה

 

 

אני לא הזמנתי אותך להוציא מליון שקל על חתונה

למה אתה מזמין אותי לדברים כאלה? 🧐

אמרתי שאני חושף אותך לדברים חדשים, לא גורם לך לעשות אותם

נחפש בסופש קצת תיעודים מאירועים באמת שווים שעשיתי בשנה האחרונה

כואב הלב לחשוב שצריך לעצור את כל התחום היפה הזה בגלל כמה אנשים שממילא גססו.

ועוד יותר עצוב שכל שאר המשק פתוח כאילו כלום

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

איך רואים שאתה לא מהאיזור

תודה לאל אני לא יוצא מהבית ומזיע מהתחת.

 

Just now, pl7410 כתב:

נפלה עטרת ראשינו

 

עשיתי שם אחלה כסף....שם התחלתי לעבוד ב"תחום".

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

איך רואים שאתה לא מהאיזור


 

לפני 11 דקות, EliC25 כתב:

יש גם אופניים בעולם, הלו! דברו גם על זה.

וואלה עשיתי היום אחלה סיבוב, מה שכן השרשרת נפלה (איך אומרים את זה בעברית?) פעם אחת. הופתעתי.

צריך אולי לראות את הכיוון של המעביר הקדמי אני יודע...

תאמין לי, לפני שבוע רכבתי פעמיים כשהיה קצת גשום והשבילים רטובים, כול האופניים התמלאו בחרא, עד עכשיו לא הצלחתי לנקות הכול.

ובכלל על אופניים אפשר לזיין את המוח בגיבוב.

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 4 דקות, David32 כתב:

וואלה עשיתי היום אחלה סיבוב, מה שכן השרשרת נפלה (איך אומרים את זה בעברית?) פעם אחת. הופתעתי.

צריך אולי לראות את הכיוון של המעביר הקדמי אני יודע...

תאמין לי, לפני שבוע רכבתי פעמיים כשהיה קצת גשום והשבילים רטובים, כול האופניים התמלאו בחרא, עד עכשיו לא הצלחתי לנקות הכול.

ובכלל על אופניים אפשר לזיין את המוח בגיבוב.

 

מגניב

עכשיו בוא נחזור ללמד אנשים איך אפשר לשדרג להם את האירוע בתוספת לא גדולה מדי של 50-100 אלף, זה לא משהו שאי אפשר להוציא מההורים משני הצדדים

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

מגניב

עכשיו בוא נחזור ללמד אנשים איך אפשר לשדרג להם את האירוע בתוספת לא גדולה מדי של 50-100 אלף, זה לא משהו שאי אפשר להוציא מההורים משני הצדדים

אבא שלי יבעט אותי מהמרפסת אם אני אבוא לבקש ממנו 100 אלף תוספת לחתונה.

 

לשמחתי לא חונכתי להיות ילד קקה ולהוציא מההורים כסף על שופוני

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...