Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ביצעתי בדיקה ברכב, מאזדה 3 שנת 2007, מנוע 1600  וישנן 2 תקלות ברכב, מה אומרת כל תקלה בבקשה?

P0328

P0037

 

האם יש קשר אליהן לכך שהרכב לא סוחב ויש משיכת הילוכים? 

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

בס"ד

בהחלט כן (לגבי הראשון בכל אופן).
1. חיישן נקישות תקול-בגדול, הוא מתזמן הצתה בתוך הצילינדרים, בעיה בהצתה?, בין היתר חוסר סחיבה.
2. חיישן חמצן תקול

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

בס"ד
אני לא יודע איך זה במזדה, אבל ישנם תיבות הילוכים" לומדות"(אם אתה נהג נמרץ, התיבה לא ממהרת להוריד הילוכים ומצד שני מושכת הילוכים), כך שכמה נסיעות רגועות יחזירו את המצב לקדמותו, אם לא, תבקש ממישהו מבין שיעשה איתך סיבוב לפני שאתה הולך למוסך, לפי דעתי, אין כאן כלום.
לא צריך להוריד רגל מהגז בכדי שההילוך יעלה.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

טיפלתי ברכב, החלפתי שמן גיר ופילטר.

זו תגובה שלא מוכרת לי בגלל זה, היא גם חלשה בהילוך ראשון, לוחץ גז עד הסוף ואין תגובה לפעמים.

האם הטיפול ב2 התקלות, יכול לשפר?

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

בכל מקרה תתחיל מטיפול בתקלות הקיימות (החלפת חיישן דטונציה וחיישן חמצן תחתון).

אישית מהנסיון שלי, ברכב המדובר כל אחת מהתקלות הללו בנפרד לא גורמת לבעיות סחיבה. אבל קשה להסיק מזה לגבי המקרה של פותח השירשור.

אם לאחר טיפול בשתי התקלות המדוברות תגובת המנוע לא חוזרת לנורמה, יש לבצע איבחון מסודר של המנוע. 

אישית לי הסיפור מריח כמו סתימה של הממיר הקטליטי, אבל יש גבול כמה ניתן לאבחן מנוע מעל דפי הפורום.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...