Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני מתכוון לקנות פונטו 2000, 83K ק"מ. היום לקחתי את האוטו לבדיקה וקיבלתי תוצאות שאיני יודע להערך את משמעותם.

אלו כמה מהסעיפים של דו"ח הבדיקה שנראים לי חשודים:

1. נזילות שמן, ריקבון במצנן, רצועה פגומה

2. מצמד מפריד גבוה (בלאי), שילוב הילוכים קשה, הילוך אחורי חורק, תושבת הילוכים פגומה

 

עד כמה הערות אלו קריטיות??

 

תודה לכל העונה!

פורסם
שלום.

אני מתכוון לקנות פונטו 2000, 83K ק"מ. היום לקחתי את האוטו לבדיקה וקיבלתי תוצאות שאיני יודע להערך את משמעותם.

אלו כמה מהסעיפים של דו"ח הבדיקה שנראים לי חשודים:

1. נזילות שמן, ריקבון במצנן, רצועה פגומה

2. מצמד מפריד גבוה (בלאי), שילוב הילוכים קשה, הילוך אחורי חורק, תושבת הילוכים פגומה

 

עד כמה הערות אלו קריטיות??

 

תודה לכל העונה!

לאחר שתקבל הערכת מחיר להחלפת מצמד , והחלפת תושבת, ולאחר שתצליח, להוריד את העלות,

מהמחיר שהוסכם, המשמעות שולית!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

קודם כל מזל טוב

שאלתי היא במה אתה רוצה שנעריךאת מצב הרכב?

לפי עלות תיקונים?

לפי זמן תיקונים?

לפי חלפים בלבד?

"בגדול"

צריך להוריד גיר ע"מ להחליף מצמד(אם זה מסתיים רק במצמד)

צריך להחליף מקרן

ועוד

תיהיה חייב לבצע זאת בהקדם או שתיתקע בדרך

ירון מאיר

פורסם

כמה עולה להחליף מצמד?

על מה מראה שילוב הילוכים קשה?

מה זה תושבת תיבת הילוכים?

כמה אפשר לבקש להוריד מהמחיר לאור תוצאות הבדיקה כזו?

 

שמעתי שנוהגים להחמיר בבדיקות. בהתחשב בעובדה זו, האם מצב האוטו סביר וכדאי לקנות אותו ב-39K?

פורסם

אנשים, אני צריך תשובות לשאלות אלו דחוף! מחר אני צריך לתת תשובה למוכר. כל דעה חשובה לי.

 

תודה בכל מקרה..

פורסם

תמיד אומרים (אבל תמיד!) אומרים שיש בלאי מצמד גבוה כדי לכסת"ח - הבעיות האחרות בהילוכים הם מעבר להבנתי וכך גם סעיף 1, אבל אתן לך עצה שתמיד טובה לקונה - לכו יחדיו למוסך שמקובל על שניכם ובקשו הצעת מחיר לתיקונים - וכך תוכל להיות בטוח (רוב המוסכים מנפחים את הצעות המחיר האלה - כי המוכר בדרך כלל משלך רק חלק מעלות התיקון)

...Carpe Diem

×
×
  • תוכן חדש...