Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, 

 

סיימתי קורס רענון נהיגה לפני חצי שנה ולא קיבלתי רישיון חדש. 

 

לפני הקורס החלפתי תמונה וכשקיבלתי דו"ח ראיתי שהשוטר רואה במסופון את התמונה החדשה. 

 

איך אני יכול לקבל רישיון פלסטיק חדש עם התמונה המעודכנת? 

 

תודה לעוזרים 

פורסם (נערך)

להנפיק כפל רישיון נהיגה ברישיומט (עמדה ממוחשבת של משרד התחבורה/אגף הרישוי שנמצאת בסניפי סופר פארם).

להצטייד בכרטיס אשראי בבעלותך. מגיע בדואר אחרי שבועיים (או קצת יותר).

 

או כאן. תלחץ על "תשלום מאובטח", ותמשיך משם.

עריכה אחרונה על ידי Legend
פורסם
לפני 2 דקות, Legend כתב:

להנפיק כפל רישיון נהיגה ברישיומט (עמדה ממוחשבת של משרד התחבורה/אגף הרישוי שנמצאת בסניפי סופר פארם).

להצטייד בכרטיס אשראי בבעלותך. מגיע בדואר אחרי שבועיים (או קצת יותר).

 

או כאן. תלחץ על "תשלום מאובטח", ותמשיך משם.

תודה, מה ההבדל בין השלושה? 

 

חידוש רישיון נהיגה

הפקת כפל רישיון נהיגה

היתר/רישיון נהג ח דש

פורסם

קרוב לודאי שאתה צריך להנפיק כפל, אלא אם תוקף הרשיון הנוכחי שלך עומד לפוג, שאז נסה לבצע חידוש רשיון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ניסיתי סתם להפיק כפל רישיון דרך האתר הזה שהופיע פה הקישור ורשום לי שלא ניתן לחדש רישיון נהיגה ועליי לפנות למוקד של משרד הרישוי. מה יכולה להיות הסיבה? מדגיש שביקשתי כפל ולא לחדש. לחדש אני מעריך זה רק בחודש שבו פג תוקף הרישיון. יכול להיות שיש אצלי בעיה כי לא עברתי מעולם ריענון נהיגה? אני עם רישיון נהיגה כבר 20 שנה.

Screenshot_20200618-000735_Samsung Internet.jpg

פורסם

כנראה שאתה צריך לעשות ריקול.

 

וברצינות - זה יכול להיות ממיליון סיבות, מאיזה קנס חניה ועד משפט גירושין. אולי מישהו מההיסטוריונים יוכל לציין לנו ממתי נדרש קורס הרענון, אם כי במקרה שלא ביצעת חובה כזו היתה צריכה להיות לך בעיה כבר לפני 15 שנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, sperial כתב:

כנראה שאתה צריך לעשות ריקול.

 

וברצינות - זה יכול להיות ממיליון סיבות, מאיזה קנס חניה ועד משפט גירושין. אולי מישהו מההיסטוריונים יוכל לציין לנו ממתי נדרש קורס הרענון, אם כי במקרה שלא ביצעת חובה כזו היתה צריכה להיות לך בעיה כבר לפני 15 שנה.

יש לי סיפור מעניין ותמוה. ממש ממש מזמן, לפני בערך 7 שנים, קיבלתי שלילה על מהירות מעל המותר בכביש מהיר (איילון) ופסלו לי רישיון לחודש בערך מינהלתי, על ידי קצין. מפה לשם, לקחתי עו"ד והחזיר לי הרישיון לאחר שבוע וקצת (רישיון זו פרנסה בשבילי). משפט שלא התקיים, השופט הבריז..לא משנה, העו"ד טיפל בהכול. שילמתי בסוף רק קנס וכמובן שכר טירחה לעו"ד. הרישיון הוחזר לי פיסית בתחנת משטרה בית דגן לשם הגעתי וקיבלתי בחזרה אותו. 

כעבור בערך שלוש שנים מאותה נקודת זמן, בערך, עצר אותי שוטר על משהו ממש קטן וקיבלתי קנס. הוא בדק במחשב אצלו בניידת ואמר לי בכלל שאני בשלילה! אמרתי לו איך יכול להיות, שזו טעות. הוא אמר "לא יודע אבל רשום לי שאתה בשלילה". הסברתי לו על המקרה שאירע בעבר. אמר לי שאני צריך לבדוק מה קורה עם זה. מפה לשם, יום אחרי איתרתי את העו"ד שטיפל בי בזמנו והתקשרתי, המזכירה שלו אמרה שהיא לא רואה שום בעיה בתיק שלי ובכלל אני לא בשלילה והכול בסדר וטופל כבר מזמן. גם בדקתי באותו זמן מה מצב הנקודות שלי, אולי יש משהו. אין נקודות, הכול נמחק. מאז אני קצת מוטרד שאולי תהיה בעיה לחדש רישיון נהיגה כי משהו מסריח בבירוקרטיה.

ייאמר שגם היום, אם אבדוק נקודות, אין לי! ואם יש איזו בעיה, אז מדוע יש לי רישיון נהיגה בכלל פיסית עליי ובתוקף (עד נובמבר הקרוב)?

עכשיו, לפני הקורונה ממש, באותו יום ובאותו מיקום שבו היה אמור להיות מפגש קארספורום בבני ברק, עצר אותי שוטר בגלל הדוד שיש לי ברכב, שעושה קצת רעש נעים ולא מזיק. הוא בדק פרטים שלי במחשב ולא אמר משהו חריג על כך שאולי מופיע לו משהו כמו שאני בשלילה. בקיצור, מאז אותו סיפור, אני קצת מוטרד שמשהו לא עבר חלק בבירוקרטיה ויעשו לי בעיות בחידוש. כנראה שזה זה? 

ויש לי באמת קנס חנייה קטן שלא שילמתי מלפני כמה חודשים בודדים. אולי זו הסיבה?

 

לפני כשעה, sperial כתב:

כנראה שאתה צריך לעשות ריקול.

 

וברצינות - זה יכול להיות ממיליון סיבות, מאיזה קנס חניה ועד משפט גירושין. אולי מישהו מההיסטוריונים יוכל לציין לנו ממתי נדרש קורס הרענון, אם כי במקרה שלא ביצעת חובה כזו היתה צריכה להיות לך בעיה כבר לפני 15 שנה.

אגב, בנוגע לקורס ריענון..אכן לפני בערך 15 שנה, 16 שנה, הייתי אמור לעבור כזה. הגיע בדואר בזמנו לכתובת בה התגוררתי עם אימי, הייתי ממש אחרי צבא בערך. לא הלכתי לקורס ריענון הזה, לא זוכר מה הייתה הסיבה, אולי סתם לא היה בז** שלי ללכת. מאז כלום לא קרה, לא הייתה לי שום בעיה לחדש מאז את הרישיון, אף אחד לא התקשר אליי. אני עם רישיון 20 שנה, קצת יותר.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
×
×
  • תוכן חדש...