Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התאחדות הסטודנטים תובעת מהממשלה לגבש תוכנית סיוע לסטודנטים שפוטרו או הוצאו לחל"ת בשל מגפת הקורונה.

 

שמתם לב שסה"כ הגיעו 50 מפגינים להפגנה ? הם בטח היו עסוקים בכתיבת פוסטים בכיינים בפייסבוק לכן לא הגיעו יותר סטודנטים להפגנה.

 

תובעים ?

 

סטודנטים נחמדים האם שמעתם פעם את המשפט אם אין כסף לממן את הדירה בת"א וכסף להחזיק את הרכב שקיבלתם מההורים הולכים לעבוד בעבודות לא הכי נוחות.

סטודנטים נחמדים האם חשבתם אולי לחסוך את הכסף שהרווחתם+מענק מהצבא בתוכנית חיסכון במקום להוציאו על טיול בחו"ל ?

 

בלשכת התעסוקה מחפשים עובדים (כן ראבוטה)

 

* עובדים לטיפול בקשישים (כולל החלפת חיתולים).

* עובדי בניין.

* עובדים בחקלאות.

אולי סוף סוף בעזרתכם הסטודנטים נוכל לשלוח הביתה את העובדים מהפיליפנים ושאר המדינות בחזרה לארץ הולדתם.

  • מצחיק 1

איזה כייף לי :)

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

החבר'ה האלה באמת לא מכירים מציאות אחרת.  

 

המשבר הכלכלי הקשה האחרון שפקד את ישראל היה ב-2001-2002 באינתיפאדה השנייה באותה תקופה הם בקושי נגמלו מחיתולים. משבר 2008 פסח עלינו. ב-20 השנים האחרונות ישראל נהנתה מצמיחה חסרת תקדים, אקזיטים, עלייה ברמת חיים לצד עלייה במחירי נכסים ויוקר מחייה. אי אפשר להאשים אותם שהם פתאום בשוק שאי אפשר לטוס לחו"ל והם לא יכולים לאכול בחוץ. מה שמעצבן אותי זה שהתקשורת מתמקדת באנשים שיהיה להם הכי קל להשתקם סה"כ חבר'ה צעירים, בריאים, ללא התחייבויות קצת מהדקים את החגורה ועוברים את זה בשלום. 

 

 

 

וואו, אתה מזכיר לי את התקופה הזאת של 2001-2002 ...  הריבית בשחרים עלתה לאיזור ה-11 או 12%.  

זה היה להרים כסף מהרצפה...  

חבל שאז לא היה לי את הכסף שיש לי היום.. אבל גם אז עשינו איזה 30% בכמה שבועות.

פורסם
לפני 13 דקות, מרק10 כתב:

התאחדות הסטודנטים תובעת מהממשלה לגבש תוכנית סיוע לסטודנטים שפוטרו או הוצאו לחל"ת בשל מגפת הקורונה.

 

שמתם לב שסה"כ הגיעו 50 מפגינים להפגנה ? הם בטח היו עסוקים בכתיבת פוסטים בכיינים בפייסבוק לכן לא הגיעו יותר סטודנטים להפגנה.

 

תובעים ?

 

סטודנטים נחמדים האם שמעתם פעם את המשפט אם אין כסף לממן את הדירה בת"א וכסף להחזיק את הרכב שקיבלתם מההורים הולכים לעבוד בעבודות לא הכי נוחות.

סטודנטים נחמדים האם חשבתם אולי לחסוך את הכסף שהרווחתם+מענק מהצבא בתוכנית חיסכון במקום להוציאו על טיול בחו"ל ?

 

בלשכת התעסוקה מחפשים עובדים (כן ראבוטה)

 

* עובדים לטיפול בקשישים (כולל החלפת חיתולים).

* עובדי בניין.

* עובדים בחקלאות.

אולי סוף סוף בעזרתכם הסטודנטים נוכל לשלוח הביתה את העובדים מהפיליפנים ושאר המדינות בחזרה לארץ הולדתם.

נראה לך הגיוני שסטודנט (בטח אחד שאשכרה לומד תואר מעשי וקשה) יסע באמצע התואר לקטוף / לנכש עשבים באיזה חור בשביל בקושי שכר מינימום? זה מה שיש למדינת ישראל להציע למי שהולך לשלם חלק לא קטן מהמיסים שהמדינה תקבל בשנים הבאות? זה יסייע לו באיזושהי צורה לסיים את התואר? יעודד אותו להישאר כאן ולשלם את כל המיסים האלו?

 

אף אחד לא דורש לימודים בחינם ומלגות לכולם. ומי שקיבל רכב מההורים, קיבל רכב מההורים (יש גם הרבה כאלו שלא). למה זה בעייתי בעינך? אתה שילמת להם על הרכב?

 

לגבי כמות המפגינים - יכול להיות שהם פשוט היו עסוקים בללמוד? זה מין משהו כזה שסטודנטים עושים לפעמים, בין קטיף הבננות לטיוח הבניין החדש בשכונה.

  • מעניין 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, pooh-bear כתב:

אפשר לטפל בקשישים בכול שעות היממה וגם בלילה. יש ראבוטה רק צריך להתאמץ יותר.

 

ציטוט

לגבי כמות המפגינים - יכול להיות שהם פשוט היו עסוקים בללמוד? זה מין משהו כזה שסטודנטים עושים לפעמים, בין קטיף הבננות לטיוח הבניין החדש בשכונה.

 

ברור שהם היו עסוקים בללמוד. מתוך 300K סטודנטים 299950 היו עסוקים בללמוד.

 

תפסיק להטריל בבקשה.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

לפחות כשאני הייתי סטודנט, רוב הזמן למדתי, כולל על חשבון הרבה דברים אחרים, גם כאלו שיראו לך לא לגמרי סבירים. אתה יודע למה? כי בקושי היה לי כסף ללמוד את ה-3 שנים האלו, בטח שלא בשביל למרוח את התואר על עוד סמסטר, שניים או שלושה.

 

אתה שולח סטודנטים להנדסה, רפואה, משפטים ומה לא לעבוד בחקלאות ובבניין ואני מטריל. סחטיין.

  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 7 שעות, arturkopit כתב:

מה שאני אוהב בכתבות של ווינט על האלו שנפגעו קשה מהקורונה,זה הקטע שכולם מבלבלים שם את המח שהם צריכים לרדת ברמת חיים שלהם,לא יכולים לאכול 3 פעמים ביום מסעדה וידה ידה...ממש כואב לי הלב בשבילהם.

רק מראה עד כמה אנשים פה חיו בכך שכל הזמן יהיה בסדר ואף לא תגיע אלהיים תקופה שחורה.

 

לא הבנתי מה הוא רוצה,הבחורה החליטה להוליד שבעה ילדים,אנחנו אמורים לרחם עלייה?

יש לך יותר קל איך להרוג את הילדים?

פורסם
ציטוט

ההבנה שבשנתיים הבאות מסעדה שבנויה על תיירות גסטרונומית מכל העולם, לא יגיעו. כרגע צריך לעצור את הרכבת הזאת, כי אם אני לא אעצור אותה היא פשוט תגביר את המהירות ותתנגש בקיר בסוף. בימים לפני היינו במרוץ לשלושה כוכבים. לפני זה הרכבת הייתה בפול ווליום. דהרנו ודהרנו ודהרנו".

 

הוא סגר כדי למנוע הפסדים בעתיד.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
וואלה,יש מיליוני ילדים רעבים בעולם ולא נראה לי זה מפריע לך לישון.
הדבר הכי טוב לילד יהיה לשלוח אותו לאימוץ למשפחה עם יכולות ,או למקום כמו 'כפר הילדים' ששם יהיה לו סיכוי יותר גבוהה להצלחה וירחיק אותו מהרחוב.

לתת עוד כסף להורים?צ'יפור של המשפחה,לא עזרה אמיתית לילד.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


תשובה כל כך מקוממת.
מדובר באם חד הורית שככל הנראה לא תכננה להתגרש כשהתחתנה והביאה ילדים.
כשתבין מה זה לשלוח ילד לאימוץ אולי לא תרשום את מה שרשמת בכזאת נחרצות.
לפני שנדאג לילדים רעבים בעולם, נדאג לילדים שלנו, כי ״עניי עירך קודמים״.
בתור מדינה יהודית לי חשוב מאוד לשמור על הרוב שלה ואני אעשה הכל לתמוך בזה.
מעדיף שכספי המיסים שלי יממנו ילודה מאשר כסף שמשמש למשכורת של שהאיד שרצח יהודים ויושב בכלא.
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

עזוב אין מה להסביר.

עוד כמה שנים שיהיה לו ילדים הוא יסתכל על הפוסט שלו ויחפש את הכפתור מחיקה.

מניח שלקחו בחשבון הפלצות מקלדת כשפתחו את האוף-טופיק.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 2 שעות, asafasraf כתב:



בתור מדינה יהודית לי חשוב מאוד לשמור על הרוב שלה ואני אעשה הכל לתמוך בזה.
מעדיף שכספי המיסים שלי יממנו ילודה מאשר כסף שמשמש למשכורת של שהאיד שרצח יהודים ויושב בכלא.

 גם ערבים ישראלים מקבלים קיצבאות ילדים.

לעודד אנשים להביא ילדים לעולם כשאין להם גרוש על התחת זה רע, לא משנה איך תסתכל על זה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 7 שעות, pooh-bear כתב:

לפחות כשאני הייתי סטודנט, רוב הזמן למדתי, כולל על חשבון הרבה דברים אחרים, גם כאלו שיראו לך לא לגמרי סבירים. אתה יודע למה? כי בקושי היה לי כסף ללמוד את ה-3 שנים האלו, בטח שלא בשביל למרוח את התואר על עוד סמסטר, שניים או שלושה.

 

כן אבל עכשיו היתה תקופה שלא היו לימודים והסופרים למשל חיפשו אורזים ומשלוחנים בנרות.

 

כשאני הייתי סטודנט בזמן שביתת המרצים הגדולה ניצלתי כל רגע לעבוד במה שיש (כולל ניקיון בתים וחדרי מדרגות) כדי לגרד כל גרוש שיכולתי.

 

לפגטע בלימודים ודאי שלא אבל לנצל כל רגע שאפשר כדי לעבוד בוודאי שכן.

מסכים אבל לא מנהלים את סידרת החינוך על הגב של הילדים.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא בטוח שלא היו לימודים. ממה שאני יודע האוניברסיטאות עברו ללמידה מרחוק והלימודים המשיכו כרגיל.

 

 מניח המצב במכללות זהה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

היה סגר ואחר כך התחדשו לימודים חצי קלאץ' דרך ZOOM. 

 

לפני 1 שעה, Night Driver כתב:

כן אבל עכשיו היתה תקופה שלא היו לימודים והסופרים למשל חיפשו אורזים ומשלוחנים בנרות.

 

כשאני הייתי סטודנט בזמן שביתת המרצים הגדולה ניצלתי כל רגע לעבוד במה שיש (כולל ניקיון בתים וחדרי מדרגות) כדי לגרד כל גרוש שיכולתי.

 

מה שהתאים לך באותו זמן לא בטוח שמתאים לכולם. כמה משרות לאורזים ושליחים כבר יש? מספיק בשביל לספוג את המאות אלפים שהוצאו לחל"ת? לכולם יש רישיון לקטנוע/רכב? תגיד לבחורה בת 20 בואי מתוקה קחי מפתחות לטנדר 4.5 טון ידני ותתחילי לפזר קניות מהסופר? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

אין שום בעיה עם לעבוד בתור סטודנט, או לעבוד לפני הלימודים כדי לחסוך כסף, או לקחת הלוואה.

 

הבעיה היא עם אנשים ששולחים סטודנטים "לייבש ביצות" כי "למה הם חושבים שמגיע להם לשבת כל היום במזגן מול המחשב". זה מראה בעיקר על חוסר הבנה של מה זה להיות סטודנט (או בכלל, עבודה שהיא לא עבודת כפיים), וגרוע מזה, צרות עין.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך


×
×
  • תוכן חדש...