Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בארץ צריכים להפוך את זה לעסק פוטנציאלי לגיטימי ומשתלם לשכירות לטווח ארוך.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 12 דקות, David32 כתב:

לא יודע מה מסבכים בארץ ואולי בארץ זה לא משתלם בגלל וואטאבר, אבל כלקוח אם יש לי אופציה לשכור מחברה שזה חלק מהאופרציות שלה, אני רואה רק פלוסים.

התשואה על ההון בארץ נמוכה מידי כדי שיהיה כלכלי.

אף חברה לא תיכנס להשקעה של בניית מבנה וניהול שלו בשביל תשואה ברוטו של כ 3%. להסב מבני תעשייה או משרדים זה סיפור לא פשוט כי צריך לעשות שינוי יעוד קרקע, להכין תכניות, להפקיד אותם ועד שתוכל להתחיל לבנות עוברים 7-8 שנים כשאת הכסף על המבנה שמת כבר מזמן.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

רק רוצה לעשות פה סדר:

מתלוננים שאי אפשר לקנות דירה. ולשכור דירה מאדם זה נורא תלוי בבעל הבית שלך.

אני אומר שאירופה שוכרים מחברות וזה יותר נוח וכמובן יותר מסודר, ועושים שימוש בביניינים קיימים וכו'.

אז אתם מנסים לשכנע שזה לא אפשרי בארץ ובארץ אפשר להיות אך ורק במצב הבעייתי שיש עכשיו.

 

סבבה.

  • רעיון טוב! 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
Just now, David32 כתב:

אני אומר שאירופה שוכרים מחברות וזה יותר נוח וכמובן יותר מסודר, ועושים שימוש בביניינים קיימים וכו'.

 

המדינה עוזרת באיזשהו אופן ליזמים (החברות) שבונות/מנהלות עסקים מסוג זה?

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 7 דקות, Night Driver כתב:

התשואה על ההון בארץ נמוכה מידי כדי שיהיה כלכלי.

אף חברה לא תיכנס להשקעה של בניית מבנה וניהול שלו בשביל תשואה ברוטו של כ 3%. להסב מבני תעשייה או משרדים זה סיפור לא פשוט כי צריך לעשות שינוי יעוד קרקע, להכין תכניות, להפקיד אותם ועד שתוכל להתחיל לבנות עוברים 7-8 שנים כשאת הכסף על המבנה שמת כבר מזמן.

 

זה יותר כלכלי מבניינים עומדים ריקים.

שם הקבלן סיים את הבנייה, שם 100% מהכסף כבר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 19 דקות, Night Driver כתב:

התשואה על ההון בארץ נמוכה מידי כדי שיהיה כלכלי.

אף חברה לא תיכנס להשקעה של בניית מבנה וניהול שלו בשביל תשואה ברוטו של כ 3%. להסב מבני תעשייה או משרדים זה סיפור לא פשוט כי צריך לעשות שינוי יעוד קרקע, להכין תכניות, להפקיד אותם ועד שתוכל להתחיל לבנות עוברים 7-8 שנים כשאת הכסף על המבנה שמת כבר מזמן.

 

התשואה לאדם פרטי שקונה דירה במחיר שוק ומשכיר אותה עומדת על 3%.

אם חברה קבלנית בונה בניינים ומוציאה אותם להשכרה היא עושה הרבה יותר מ-3% כי הבתים הם במחיר עלות ומשם אתה גוזר תשואה.

יש באשדוד פרויקט של אזורים שנקרא living של שני בנינים כאלו, לדעתי הוא עובד מצויין ומאוד קשה למצוא שם דירה.

אם היו פתרונות כאלו בארץ זה היה מעולה, אבל אין כמעט

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 2 דקות, yuvalganim כתב:

 

התשואה לאדם פרטי שקונה דירה במחיר שוק ומשכיר אותה עומדת על 3%.

אם חברה קבלנית בונה בניינים ומוציאה אותם להשכרה היא עושה הרבה יותר מ-3% כי הבתים הם במחיר עלות ומשם אתה גוזר תשואה.

יש באשדוד פרויקט של אזורים שנקרא living של שני בנינים כאלו, לדעתי הוא עובד מצויין ומאוד קשה למצוא שם דירה.

אם היו פתרונות כאלו בארץ זה היה מעולה, אבל אין כמעט

הקבלן (ללא הטבות המס הספציפיות שיש כרגע) עדיין רואה 3% כי האלטרנטיבה שלו היא למכור את הדירה, לכן החישוב הכלכלי הוא כאילו הוא מכר אותה לעצמו- את הרווח מהייזום הוא עושה בכל מקרה.

הסיבה שצצו בארץ פרויקטים כאלה היא בגלל שקבלנים מתקדים למכור, ובגלל חוק עידוד השעקות הון שמקנה להם הטבות מס במידה והם משכיירם את הדירות ל- 5 שנים ומוכרים אותן לאחר מכן.

פורסם

אתה אומר את אותו דבר.

מצד אחד האלטרנטיבה היא למכור מצד שני הוא לא מצליח למכור.

אז למעשה האלטרנטיבה למכירה אינה קיימת.

ברגע שאין היתכנות מכירה אזי בוודאי כדאי ומשתלם לבנות להשכרה, זה סוג של ליסינג וחברות הליסינג לא מפסידות כסף על ליסינג, להיפך, עדיף להן לעשות לך ליסינג מאשר למכור לך רכב.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

בהינתן והוא כבר בנה אתה צודק, אבל זה לא מודל הגיוני עבור הקבלן. אם הוא שוקל לקנות קרקע ומעריך שהוא לא יצליח למכור הוא יוותר על העסקה, הוא לא יחליט לקנות את הקרקע במטרה ליזום להשכרה.

פורסם

אני מסכים שזה פרויקט שצריך לקום מראש כהשכרה כבר מהתכנון.

אני רוצה לקוות שיותר ויותר חברות יקימו פרויקטים כאלה.

אגב גם אצלם אם יש לך בעיה כלשהי בבית אתה מתקשר ומישהו בא לסדר מטעמם - ממש גרמניה.

והמחיר? יחסית לשוק השכירות שם מעט יותר יקרה, אבל נותנת שקט נפשי ועובדה שהפרויקט מלא.

זה ממש כמו ההבדל בין לעשות ליסינג או לקנות רכב משלך

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם (נערך)

שאלה ליושבי הפורום.

מהו הסכום המינימאלי הנדרש כדי לרכוש דירה חדשה/יד שניה  (3 חדרים ומעלה)

בשכונה טובה בין גדרה לחדרה?

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
לפני 7 דקות, Benor כתב:

שאלה ליושבי הפורום.

מהו הסכום המינימאלי הנדרש כדי לרכוש דירה חדשה/יד שניה  (3 חדרים ומעלה)

בשכונה טובה בין גדרה לחדרה?

 

בפ"ת במרכז העיר ניתן למצוא דירות ישנות , סביב 1,000,000. \ 1,100,000

מינימום הון לפחות 300,000₪

אם רוצים גם כסף לעורך דין, מתווך ויישור קו.

פורסם

אני מתאר לעצמי שלא מדובר בשכונות טובות. 

לא התכוונתי להון העצמי המינימאלי לקבלת משכנתא,  אלא לגובה העסקה. (לא כולל עו"ד והוצאות נוספות). 

פורסם
לפני 21 דקות, yuvalganim כתב:

אתה אומר את אותו דבר.

מצד אחד האלטרנטיבה היא למכור מצד שני הוא לא מצליח למכור.

אז למעשה האלטרנטיבה למכירה אינה קיימת.

ברגע שאין היתכנות מכירה אזי בוודאי כדאי ומשתלם לבנות להשכרה, זה סוג של ליסינג וחברות הליסינג לא מפסידות כסף על ליסינג, להיפך, עדיף להן לעשות לך ליסינג מאשר למכור לך רכב.

בוא נצא מנקודת ההנחה שלך שלא הצליח למכור. עכשיו אם הוא יכול להוריד קצת ולמכור הוא יעשה את זה (ככה קניתי את הבית שלי. הפרוייקט היה מאוכלס ונשארו שתי דירות אחרונות אז הקבלן חתך 15% במחיר כדי לצאת מהפרוייקט. כנראה שהיה עדיף לו מאשר להישאר בפרייקט ולשלם מימון ולהתעסק עם זה) ואם לא אז הוא ישכיר וימשיך לנסות למכור. כל זמן שהוא מחזיק אותה התשואה שלו היא פחות מ 3% כי הוא לא אדם פרטי. לו יש לשלם מע"מ והוצאות טיפול.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 7 דקות, Benor כתב:

אני מתאר לעצמי שלא מדובר בשכונות טובות. 

לא התכוונתי להון העצמי המינימאלי לקבלת משכנתא,  אלא לגובה העסקה. (לא כולל עו"ד והוצאות נוספות). 

 

מדובר בשכונה ותיקה , המאופיינת בהרבה יוצאי ברית המועצות, מצד שני יש גם התחרדות לא מעטה.

מה שטוב שיש בשכונה הרבה תחבורה ציבורית , הרבה סופרים וחנויות מסחר.

 

החיסרון הגדול , שאני לא מאמין שבטווחי מחיר האלה יהיה מעלית בבניין.


×
×
  • תוכן חדש...