Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדמ"ח - מי כמה איך ולמה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלנו גם מגייסים וגם חופפים.

 

עושים ראיונות בשיחת וידיאו, (ד"א, לא ברור למה לא עשו את זה קודם, הבנתי שזה נפוץ בחו"ל, איפה שאנשים עוברים אלפי קילומטרים בשביל עבודה), נותנים לקרוא חומר כתוב, עושים פגישות בteams/webex, וגם משמרות במשרדים אם צריך.

 

מי שרוצה, מוצא מיליון דרכים, מי שלא רוצה, מוצא מיליון תירוצים.

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 280
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 13 שעות, m3x7r3m3 כתב:

למיטב ידיעתי ממתינים, רוב השוק מפטר או חל"ת ובטח כולם הקפיאו גיוסים.

גם אם תמצא הרוב עובדים מהבית מי יחפוף אותך?

אני לא כתבתי את זה מניחוש

 

אצלנו מגייסים וחופפים

הצוות שלי גדל בשני אנשים מאז מרץ.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני מתייחס לחברות ישראליות בישראל שאני מכיר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

פעם אחרונה שבדקתי - צ׳ק פוינט היא חברה ישראלית בישראל.

וגם - מי אמר שאי אפשר לעבוד בחברות בינלאומיות בישראל ?

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

סתם התעלמת משתי המילים האחרונות 🤣

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לכן אני תמיד ממליץ להרחיב אופקים.

כן, הרבה חברות הקפיאו גיוסים (בעיקר כאלו עם עתודות כלכליות יותר מוגבלות עם Runway מוגבל) - אבל בעיקר כאלו שמסתכלים על הLong game לא הקפיאו.

זו הנקודה שלי.

 

מחזיק אצבעות שזה ימשיך ככה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני לא חושב שמספר עם 8 אפסים, בדולרים, נזיל מזומן זה נקרא עתודות כלכליות מוגבלות, אבל אולי תפתיע אותי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הפעם אתה לא קורא עד הסוף את מה שאני כתבתי :) - כתבתי בעיקר.

יש הרבה חברות שצימצמו עקב זה שהשוק הישיר חטף בצורה רצינית ביותר (לדוגמא חברות שמבוססות על פרסומות בעיקר) ויש להם בהחלט עתודות רציניות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אז אנחנו פיטים 🤣

 

אצלנו הקפיאו בינתיים גיוסים וזה לא שאנחנו מבוססי פרסומות, אבל הלקוחות שלנו זה גופים בטחוניים, גופי אכיפה וכאלה, כולם יושבים על תקציבי ממשלות.

ועכשיו כל ממשלה מוציאה מיליארדים או טריליונים על המשבר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

פייסבוק, מייקרוסופט, מאנדיי ועוד כל מיני שאני לא זוכר כרגע לא עצרו גיוסים.

בכלליות כרגע המצב הוא לא מזהיר, אבל זה גם לא עצירה מוחלטת.

בחלק מהמקומות שאני מכיר אין תקנים חדשים, אבל כן גייסו למשרות ספציפיות או החליפו אנשים שעזבו.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

הלקוחות שלנו זה גופים בטחוניים, גופי אכיפה וכאלה ...

איך אמר פעם בכיר בחברה בטחונית?

"הסכנה היחידה לעסק זה שיפרוץ חס וחלילה שלום עולמי..."

  • מצחיק 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אנחנו לא בעסקי השלום, ואנחנו גם לא חברה בטחונית בעצמנו...

 

סכנה לחברה תהיה רק אם הפשיעה תיעלם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה נכון שגיוסיום לסיניורים ממשיכים בחלק מהחברות, אבל משרות סטודנט - כמעט ואין (בדקתי באתרים של מאנדיי, צ'קפוינט, פייסבוק, ועוד רבים).

ואלו שיש, רובן אינן חדשות וככל הנראה אוישו ו\או נשארות באוויר כדי לשדר עסקים כרגיל. 

אם אתם מכירים מקומות בהם יש משהו רלוונטי לסטודנטים, יותר מאשמח להעביר קו"ח.

פורסם

לא קראתי מה שכתבו כאן לכן מחילה אם אני חוזר על משהו.

תואר במדמח הוא לא כפי שהוא נשמע , לפחות לא לאחד שלא יודע מה זה מדעים כהשכלה גבוהה.

הקשר שלו למחשב שאתה מכיר הוא מקרי בהחלט!

70 אחוז מהתואר לפחות זה מתמטיקה כשמתוכם 40 אחוז לפחות זו מתמטיקה טהורה.

קח בחשבון שיכול להיות שמפחידים אותך יותר מידי - כי תואר ממכללה יכול להיות ניסיון הרבה יותר פשוט\זורם מאחד שתשאל אותו מה זה ללמוד מדמח והוא למד באוניברסיטה.

לכן, תשאל משהו שלמד במוסד שתרצה ללכת אליו!

אם זה משהו שאתה רוצה כי " אה זה נשמע מגניב, אולי אני אתחבר" רד מזה. אתה לא תתחבר.

אם הגעת עד כאן ולא זרקת "מה הוא מבלבל את השכל ומדבר שטויות, אני לא כמו כולם אולי לי לא יהיה כל כך קשה" או לחילופין לא אמרת "זה לא בישבלי"

אולי אכן תצליח בגדול!!

בכל מקרה, בהצלחה ידידי תזכור שהכל אפשרי אם רק רוצים מספיק חזק!!!

  • רעיון טוב! 1

×
×
  • תוכן חדש...