Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבוקר ישבתי ברכב והפעלתי את חימום המושב, ואת הפנסים, כשהוא עדיין לא מונע. עברו כמה דקות, ניסיתי להניע ואני רואה שהמצבר מקרטע והרכב לא מניע. לקחתי כבלים מחבר, התנעתי ונסעתי להחליף מצבר. זאת הפעם השניה שזה קורה לי, והבנתי שהמצבר עשה את שלו, אחרי כמעט 4 שנים.

 

מפה לשם תהיתי כמה זמן אורך החיים המקסימלי של מצבר, וכמה זמן עוד יכולתי למשוך עד שהוא היה מת סופית?

 

בעל המוסך גם העמיד בפני שתי אפשרויות: מצבר רגיל בעלות של 550 ש"ח, ומצבר מיוחד בעלות כפולה (1100 ש"ח) שמותאם למערכת

"Start - Stop" . מצד אחד ממש שמחתי להתפטר מהמערכת המציקה והמיותרת הזאת שנכנסת לפעולה אוטומטית כל הזמן (בזמן האחרון כשהמצבר היה חלש, זכיתי לשכוח שהיא קיימת...) ומצד שני פחדתי לרכוש מצבר שאינו תואם, אולי זה יזיק למערכות הרכב... מה אתם אומרים?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הבוקר ישבתי ברכב והפעלתי את חימום המושב, ואת הפנסים, כשהוא עדיין לא מונע. עברו כמה דקות, ניסיתי להניע ואני רואה שהמצבר מקרטע והרכב לא מניע. לקחתי כבלים מחבר, התנעתי ונסעתי להחליף מצבר. זאת הפעם השניה שזה קורה לי, והבנתי שהמצבר עשה את שלו, אחרי כמעט 4 שנים.

 

מפה לשם תהיתי כמה זמן אורך החיים המקסימלי של מצבר, וכמה זמן עוד יכולתי למשוך עד שהוא היה מת סופית?

 

בעל המוסך גם העמיד בפני שתי אפשרויות: מצבר רגיל בעלות של 550 ש"ח, ומצבר מיוחד בעלות כפולה (1100 ש"ח) שמותאם למערכת

"Start - Stop" . מצד אחד ממש שמחתי להתפטר מהמערכת המציקה והמיותרת הזאת שנכנסת לפעולה אוטומטית כל הזמן (בזמן האחרון כשהמצבר היה חלש, זכיתי לשכוח שהיא קיימת...) ומצד שני פחדתי לרכוש מצבר שאינו תואם, אולי זה יזיק למערכות הרכב... מה אתם אומרים?

 

רוב מצברי המכוניות לא בנויים לפריקה עמוקה. אם תשב ברכב לא מונע ותתחיל להפעיל מערכות המצבר יסיים את חייו די מהר.

פורסם

תלוי במספר גורמים...

 

מכיר מישהו עם sx4 שהמצבר המקורי החזיק 6 שנים.

 

מנסיון שלי עם מספר רכבים וסוגי מצבים, לרוב זה שנתיים פלוס-מינוס.

פורסם

4 שנים למצב ברכב עם S&S - קשה לבקש יותר מזה.

אני מציע בכל זאת לקנות מצבר שמיועד לרכב שלך במקור , באותה הטכנולוגיה AGM או EFB, מה שהיה במקורי.

מקסימום תכבה את המערכת בתחילת הנסיעה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש סיכוי שמצבר לא מותאם יגרום לתקלות מוזרות, עדיף להימנע. מצברים המותאמים למערכת S&S מחזיקים יותר מהרגיל, הם כמובן גם יותר יקרים.

פורסם

ובלי קשר, ואם אין בעיה מבחינת מערכות הרכב, אם עדיין לא רכשת, השקע 200 ש"ח בבוסטר התנעה. יכול "להציל" אותך גם במצב של שכחת פנסים דולקים אפילו אם המצבר (כמעט) חדש ומצבים דומים. וכמובן דאג לטעון אותו מפעם לפעם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

על המצבר החדש שקניתי כתוב

EFB והוא טוען שזה מותאם לרכב של S&S. מצבר של VARTA.

 

וזה מה שבעצם עשיתי, קניתי מצבר שמתאים לרכב שלי, אני רק תוהה אם זה לא היה סתם בזבוז כסף. לכבות את המערכת בתחילת כל נסיעה זה משהו שצריך לזכור, אם אתה לא זוכר זה מעצבן. אהבתי את המערכת רק בפקקים ארוכים, שאתה זז טיפה ושוב עוצר לכמה דקות.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

עשית נכון בכך שרכשת מצבר שמאים לרכב שלך.

לפני כמה חודשים התארחנו אצל חברת טלרון, היבואנית של ורטה והובאו שם דוגמאות של חשמלאים שאפילו הם לא מבינים את הנזקים שעלולים להיוותר אם מתקינים מצבר רגיל ברכב עם S&S. הטעינה של הרכב בנויה למצבר ייעודי, ואילו מצבר רגיל עלול להתפוצץ / להיסדק / לדלוף בטעינה כזו, והוצגו תמונות של רכבים בהם חומצה מהמצבר זלגה על המתכת של הרכב. יפה זה לא היה.

הרצון לחסוך במקרה כזה עלול לגרום נזק משמעותי לרכב.

 

עריכה - המפגש בטלרון היה לפני כמעט שנתיים...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

היי

4 שנים למצבר זאת תוצאה מצויינת.

אני כמעט בטוח שרב מצברים איכותיים ניתנים לטיפול אבל רובם לא עושים את זה .

רצוי ומומלץ להטעין מצבר פעם בתקופה ולבדוק רמת המים וריכוז נכון. יש לי מצבר של בוש שאחריות שלו היא שנתיים ונגמרה ב2014 ,אני כן מטפל בו פעם בכמה זמן והוא עד היום מניע לי רכב מיושן.

פורסם

אצלי על יונדאי אקסנט החזיק מצבר שנפ 6 שנים. כרגע על האוטו מצבר POWER UP ובינתיים 4 שנים. מצברי S&S סביר להניח שיחזיקו פחות.

פורסם

אצלי בניסאן נוט המקורי החזיק ארבע וחצי שנים ואצל הבן עם ניסאן מיקרה המקורי החזיק חמש שנים.

 

בשנים האחרות החלפתי לוארטה סטארט-אפ בשני הרכבים שלי וכל שנתיים וארבעה חודשים בדיוק הלך המצבר.

 

החלטתי לנסות בפעם האחרונה שהחלפתי את FIAMM

פורסם

הסטטיסטיקה הפרטית שלי: מצבר של רכב חדש מהניילונים - 4 שנים.

מצבר חלופי, לא משנה מאיזו חברה וכמה עולה - 3 שנים.

 

אין לי שום הסבר לפער הזה.

 

פה ושם יש יוצאי דופן בסגנון מצברים שמתים תוך שנה או גיבורים שמחזיקים 5 שנים, אבל אלה היוצאים מהכלל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
מפה לשם תהיתי כמה זמן אורך החיים המקסימלי של מצבר, וכמה זמן עוד יכולתי למשוך עד שהוא היה מת סופית?

 

פעם קראתי כתבה על חוקרים שמצאו מצבר שנפ מהתקופה הביזנטית שעדיין הניע את הקליאו שהוא היה מותקן בה בנגיעה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

רוב המצברים שהיו לי של שנפ החזיקו כ-3 שנים.

המצבר שראיתי שהחזיק הכי הרבה זמן היה בפריוס 2011 מקורי שזכה להחלפה אחרי 8 שנים!

פורסם

שנפ לפני 30 שנה יצרו מצברים שהחזיקו מעל 5-6 שנים כיום האינטרס של יצרני המצברים שיחזיקו חצי שנה או שנה לאחר תקופת האחריות כדיי שירכשו שוב מצבר חדש ותהיה הכנסה ליצרנים.


×
×
  • תוכן חדש...