Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 17 דקות, evc כתב:

 

 

ראיתי סרטון השוואה ראשון מגרמניה בין מודל y לאיוניק 5 ונראה שלמודל y יש תא מטען גדול במיוחד  וגדול יותר בצורה די משמעותית מהאיוניק 5 ולא נראה גם שיש פגיעה משמעותית באפשרות העמסה לגובה עקב גג הקופה. 

 

אז האורך הנוסף של המודל y נותן דיבידנדים יפים מהבחינה הזאת.

 

אבל מדובר בג'יפון גדול, מבחינת גודל חיצוני הוא בקטגוריה מעל טויוטה ראב 4, סובארו פורסטר וכו', בשביל רכב 7 מקומות האורך שלו מקובל, בשביל 5 מקומות הוא גדול.

 

אבל זה לא בהכרח רע, יש אנשים שרק רוצים עוד ועוד פח בתמורה לכספם ולהם המודל y תתאים.

 

בסך הכל המודל y רכב פרקטי מאד מבחינת מרווח פנימי וגודל תאי מטען אחורי וקדמי.

 

לגבי הגג- במודל y יש גג זכוכית אחד גדול ללא קורה אמצעית כמו שיש במודל 3 ולכן כדי להצליל אותו יש להתקין בו וילון גג פנימי אחד גדול בניגוד ל- 2 וילונות קטנים יותר כמו במודל 3.

 

יש תלונות שזה גורם לוילון לצנוח למטה ולפתח בטן במרכז הגג כלפי מטה. לא אידיאלי.

 

דרך אגב גם במודל y וגם במודל 3 יש תלונות שנסיעה עם חלונות פתוחים עם וילונות ההצללה על הגגות גורמת להם לרטוט, גם לא אידאלי.

 

מעניין אם אפשר פשוט להדביק על הגג מדבקה אטומה לגמרי, כמו מדבקת קרבון נניח (מדבקת ppf מושחרת לא מספיקה לפי הביקורות), שאולי תיתן פתרון טוב יותר, כמובן למי שחדירת השמש מפריעה לו, לא לכולם זה מפריע.

 

אבל צריך גם לחכות ולראות האם הגירסה המשופרת מברלין תימכר בישראל במחיר זול יותר. ב- 290 אלף ₪ היא לא תיחטף כמו מודל 3 חמות מהתנור.

ב 290 אלף לא רואה יותר מידי סיבה להעדיף אותה על פני האיוניק 5 חוץ מלחובבי המותג (או 7 מושבים אם יגיע).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 33 דקות, vadim6385 כתב:

לא הבנתי.

 

למה ברכב של 200 ויותר אש"ח צריך לשים קקמייקה מעליאקספרס כדי שיהיה לך נוח?

 

לא, התירוץ של "יש את זה גם ביגואר" לא מתקבל.

 

אז אל תשים. אני לא ממש סבלתי מחום , שמתי את זה כי אני מניח שזה חוסך בצריכה של המזגן. אני לא כזה גבוה כדי להרגיש את הזכוכית, למזגן אין בעיה לקרר את זה, הוא רק עובד יותר קשה. אז תכלס, לא בטוח שזה באמת נחוץ, ויש פה כנראה אפקט עדר + קידום מכירות. נוריד את זה עוד חודש ונראה אם נחזור בקיץ הבא... בשביל קקמייקה מאלי הוא די איכותי, רוב מי שנכנס אלי לרכב חושב שככה הוא מגיע, למרות שיש הבדל קל בגוון.

ד"א טסלה די בטוחים ברעיון הזה כי ממה שהבנתי גם ב S החדשה זה ככה, לא יודע אם שם יש כיסוי

לפני 1 דקה, Uri-G כתב:

ב 290 אלף לא רואה יותר מידי סיבה להעדיף אותה על פני האיוניק 5 חוץ מלחובבי המותג (או 7 מושבים אם יגיע).

 

מסכים לחלוטין,  אם זה באמת יהיה המחיר (והרישוי והמחיר כרגע הם ל 5 מקומות, לא 7), זה די גול עצמי. אמנם יש מספיק מותגים שמצליחים לשכנע אנשים לשלם תוספת 30% ולקבל אותו דבר + סמל על הפרונט, אבל טסלה בהסטוריה המאד קצרה שלהם פה היו מהצד שדוחף את המחירים למטה... נראה מה יהיה, אני חושב שזה ידחוף גם את המחירים של יונדאי למעלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מיסים. לא רק טסלה, אלה בכללית.

 

כרגע על הרכבים החשמליים, הם נמוכים.

כולל מחיר החשמל.

ברגע שיהיו יותר ויותר רכבים חשמליים, וזה יתפוס נתח שוק ניכר, והאנשים לא ייקנו דלק בכמויות כמו היום, אלה הרבה פחות, איך המדינה "תתפרנס", או תגבה את מיסי הפרה החולבת שלה? 

כרגע זה קל. הליטר דלק, ברובו מיסים.

איך "יתורגם" הליטר דלק לצריכת חשמל, למשל?

 

{ייתכן שהשאלה הזו נשאלה בכר, אך פיספסתי את זה..}

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

דווקא זכוכית עבה מבודדת רעשים טוב יותר מפח ואין צורך בשכבות בידוד.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קשור לטסלה אבל כן הערה בנוגע למזג אוויר בקליפורניה, אמנם טכנית חם שם מאוד, אבל הלחות נמוכה מאוד, אז מזיעים הרבה פחות. זה הרבה יותר נחמד מבארץ. מה שכן, חיסרון אחד דיי גדול זה שבקיץ, כולל עכשיו, יש הרבה שריפות. כשהיו את השריפות הגדולות בקליפורניה זה היה בגלל שאחוז הלחות היה חד ספרתי, יחד עם רוחות יחסית חזקות. 

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Hagaix כתב:

לא קשור לטסלה אבל כן הערה בנוגע למזג אוויר בקליפורניה, אמנם טכנית חם שם מאוד, אבל הלחות נמוכה מאוד, אז מזיעים הרבה פחות. זה הרבה יותר נחמד מבארץ. מה שכן, חיסרון אחד דיי גדול זה שבקיץ, כולל עכשיו, יש הרבה שריפות. כשהיו את השריפות הגדולות בקליפורניה זה היה בגלל שאחוז הלחות היה חד ספרתי, יחד עם רוחות יחסית חזקות. 

יכול להיות.

אני זוכר שנחתתי בפברואר בLA והיה 27 מעלות צלזיוס, כמו פה.

 

לגבי הלחות לא זכור לי. אבל יש גם מקומות עם חום ולחות, פלורידה למשל, או מדינות דרומיות אחרות.

 

מה שאני מנסה להגיד שהאקלים בישראל לא קיצוני ולא מיוחד. ההיפך, האקלים פה דווקא מאוד נוח. אין חום קיצוני (המקסימום שבמקסימום זה 45 מעלות באילת), קור קיצוני (0 מעלות זה לא קיצוני) או לחות קיצונית עם חודשים שלמים של גשם.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור. באריזונה יותר חם מאילת אפילו. למרות ששם זה מדבר בלי מים מסביב, אז אין לחות בכלל. גם אין שם צמחיה שתישרף אפילו.

התירוץ של מזג אוויר חם קיצוני בארץ לדברים שלא פועלים כמו שצריך לא מחזיק מים באמת.

עריכה אחרונה על ידי Hagaix
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Hagaix כתב:

ברור. באריזונה יותר חם מאילת אפילו. למרות ששם זה מדבר בלי מים מסביב, אז אין לחות בכלל. גם אין שם צמחיה שתישרף אפילו.

התירוץ של מזג אוויר חם קיצוני בארץ לדברים שלא פועלים כמו שצריך לא מחזיק מים באמת.

ברכב הקודם שלי, פולו 2008, אחת המראות הקדמיות נפלה (רק המראה, בלי כל הבית שלה). כשבאתי לתקן, אמרו לי שהגרמנים לא ציפו לתנאים כמו בארץ. הדבק ששמו למראות לא החזיק אצל הרבה רכבים וזו הייתה תקלה די נפוצה 🤭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, eitanuch כתב:

אמרו לי שהגרמנים לא ציפו לתנאים כמו בארץ.

 

זה מוטיב חוזר אצלם, הגרמנים לא ציפו לתנאים כמו בברית המועצות.

  • מצחיק 6

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם גם לא ציפו שמישהו אשכרה יבדוק זיהום אוויר בנסיעה.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 5

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, eitanuch כתב:

ברכב הקודם שלי, פולו 2008, אחת המראות הקדמיות נפלה (רק המראה, בלי כל הבית שלה). כשבאתי לתקן, אמרו לי שהגרמנים לא ציפו לתנאים כמו בארץ. הדבק ששמו למראות לא החזיק אצל הרבה רכבים וזו הייתה תקלה די נפוצה 🤭

לא ברורה לי התשובה הזאת, אין עוד מדינות בעולם עם תנאים כמו ישראל?! 🙂

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Ryan OReily כתב:

לא ברורה לי התשובה הזאת, אין עוד מדינות בעולם עם תנאים כמו ישראל?! 🙂

לא. רק בישראל יש בעלי מקצוע שאוהבים לספר סיפורים  :)

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...