Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 15 שעות, robertf כתב:

זה ברור לחלוטין שרובם המוחלט לא ישבו ברכב, שלא לדבר על לנהוג בו. ניזונים בעיקר מהתקשורת, וכך  מגבשים דעה. 

 

🤦‍♂️

יש לי המון כבוד לטסלה. הם עשו לרכב חשמלי את מה שאפל עשו לסמארטפונים - לקחו את מה שהיה נחלתם של חנונים עם כסף והנגישו את זה לאדם הפשוט.

 

אבל כמו עם אפל, אני פשוט לא מתחבר למוצרים שלהם. אם אהיה להם משהו שיהיה לי רצון וצורך בו, ויהיה בתקציב שלי, אקנה בשמחה (למשל המודל 4 העתידית נשמעת מאוד מעניינת), אבל כרגע אין לי 200 אש"ח פנויים או רצון להיכנס לעיסקאות מימון, אז לא.

 

לא כל מי שלא מתחבר למה שאתה מתחבר הוא הייטר. יש כאלה שפשוט לא מתחברים וזהו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אבל מה הקשר אפל לטסלה? ומה זה קשור שאתה לא אוהב את אפל? אפשר להפסיק עם הטענה הלא מבוססת של "טסלה זה אייפון על גלגלים" ?

 

אולי אתה לא מתחבר לזה שכל הממשק הוא דיגיטלי ברובו, וזה לגיטימי. אבל זה רחוק שנות אור מזה שאתה לא מתחבר לטסלה כי אתה משווה אותה לאפל.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העלאה להנחתה? נראה לי כי טסלה מתנהגת בדיוק כמו אפל

לפני שעה, Turbulence כתב:

אבל מה הקשר אפל לטסלה?

-ממשק יחודי כמו במק הדורש כי תאהב אותו או תשנא אותו להבדיל מאנדרואיד/ווינדוס/לינוקס המאפשרות לך לבחור.

-יצרן חומרה/תוכנה אחד המנסה לנעול אותך אצלו, שדרג את הרכב אצלו בלבד. לא ניתן לרכוש ולהרכיב ווניקרים לד מאיביי/עלי (😀)

-מספר קטן של של דגמים, זה מה יש ואם לא מתאים לך אל תצטרף למועדון.

-תחזוקה ותיקונים ניתנים אצל היצרן בלבד, תיקונים במעבדה/מוסך שאינו של היצרן גורר ביטול אחריות. החלפת מסך/פנס אצל היצרן תעלה יותר מאשר בשוק החופשי.

-ההתמקדות היא בפונקציות המשנייות על פני התמקדות בדרישות הבסיסיות של המוצר, והפיכתן למאפיין העיקרי של המוצר אע"פ החשיבות הנמוכה יותר שלהן.

להמשיך?

 

לפני שעה, vadim6385 כתב:

אבל כמו עם אפל, אני פשוט לא מתחבר למוצרים שלהם

כנ"ל. תן לי את המנוע+מצברים של טסלה במשפחתית ספורטיבית של כל יצרן אחר ב 200 אש"ח אז יש סיכוי גבוה כי זה יהיה רכב אותו ארכוש.

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, Haim_gds כתב:

יצרן חומרה/תוכנה אחד המנסה לנעול אותך אצלו, שדרג את הרכב אצלו בלבד. לא ניתן לרכוש ולהרכיב ווניקרים לד מאיביי/עלי (😀)

 

דווקא זה בין הרכבים שיש להם הכי הרבה שדרוגי אפטרמרקט של צד שלישי. אין שום מניעה להתקין פנסים של יצרן צד ג. כמו גם כל שדרוג אחר. 

לפני 11 דקות, Haim_gds כתב:

תחזוקה ותיקונים ניתנים אצל היצרן בלבד, תיקונים במעבדה/מוסך שאינו של היצרן גורר ביטול אחריות. החלפת מסך/פנס אצל היצרן תעלה יותר מאשר בשוק החופשי.

תתפלא, וגם אני התפלאתי, עלות החלפים והחלפתם משמעותית יותר זולה מרכבים עממים. בדקתי מחיר של פנס קדמי לסונטה למול הטסלה והטסלה יצא יותר זול כולל עבודה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא מתחבר לרכבים של טסלה עד כמה שניסיתי, הם שמים דגש על ביצועים או ייחודיות עיצובית או תפעולית על חשבון הפרקטיות. 

 

זה טוב לסוג לקוחות שאוהב את הנצנצים, הצלצולים, האנדרלנין, הביצועים והחדשנות ולא ללקוחות שפשוט רוצים שהרכב יענה על צרכי היום יום (האפורים והמשעממים) שלהם.

 

אין לי גם טענות שהביצועים כבר נמצאים בטסלה, אבל זה לא משהו שייגרום לי לרכוש טסלה, בגלל מה שאמרתי שלדעתי אי אפשר להשתמש בביצועים של טסלה או כמעט אי אפשר להשתמש בהם במהלך נסיעה רגיל (יודעים מה לא אכליל- אני לא יכול להשתמש בהם באופן אישי- אני לא נץ שחג בשמיים ומחפש את טרפו כמו נהג דרוך שמחפש חלונות הזדמנות קטנטנים להשתמש בביצועים של הרכב ולא אעשה נסיעות מיוחדות כדי להשתמש בהם).

 

גג זכוכית בלי כיסוי זה גימיק לא פרקטי בעליל שרק טסלה עושה, לדעתי נטו בשביל חסכון בכסף, כל שאר היצרנים שמים כיסוי לפחות (רק בפורד מוסטנג מאך e יש גם גג כזה).

 

רכב סדאן כמו מודל 3 על חוסר הפרקטיות שבו לא בא בחשבון בכלל, הוא יכול להיות עם ביצועים של רקטת ספייס איקס מצידי ושאילן מאסק יישב מאחורי וייעשה לי מאסג' כל נסיעה.

 

ג'יפון קופה מגודל כמו מודל y גם לא רוצה. לא רוצה את כל הגודל, לא רוצה את העיצוב המוזר, לא רוצה הגבלה להעמיס דברים לגובה בתא המטען בגלל הגג המשופע, לא רוצה להצלות בשמש הקופחת ולא רוצה מתלים נוקשים. בינתיים כבר פורסם שטסלה גם רשמה במשרד התחבורה את דגם lr והוא יימכר ב- 290 אלף ₪, מחיר לא רלבנטי ממילא.

 

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=39170240

 

יש דברים בטסלות שהייתי רוצה, כמו האבזור שיש בהם כבר בגירסת הבסיס מושבי חשמל, הגה חשמלי בשילוב פרופיל נהג וכו'

 

אבל האיוניק 5 הרבה יותר מדברת אלי, יותר פרקטית ובלי פגמים מהותיים. אז כדי שלא יגידו שאני טרול וסוכן של כלמוביל אציין למען ההגינות שגם היא לא מתאימה לי, רכב גדול מדי, בעיקר רוחב של 1.9 מטר, רבאק מה אני צריך את הטנק הזה.

 

קיה נירו חשמלי הרבה יותר מתאים לי, מרווח יפה, תא מטען בנפח יפה מאד, טווח יפה, בגודל חיצוני קטן, ביצועים טובים לכל שימוש הגיוני וסביר, אז הוא כבר דגם וותיק, בלי נצנצים, זה לא מעניין אותי (עכשיו יגידו שאני סוכן של טלקאר אז אז אני צריך למצוא רכב אחר של יבואן אחר שיתאים לי 😁)

 

אני יודע אני פוץ ומוציא את החשק ומבאס ואני טרול וטסלה הייטר ומה אני עושה בפורום ולמה אני לא לוחץ על האיקס בפינה. אז למרות שזה לא נראה ככה אני אוהב רכבים, רכבים סולידיים, אחרת לא הייתי כאן, יש גם אנשים כמונו, אנחנו לא טרולים ולא טסלה הייטרס.

 

למי שקנה את המודל 3 אני מאחל לו שיסע בכיף וייהנה ושתהיה שנה טובה לכולנו.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, Haim_gds כתב:

העלאה להנחתה? נראה לי כי טסלה מתנהגת בדיוק כמו אפל

-ממשק יחודי כמו במק הדורש כי תאהב אותו או תשנא אותו להבדיל מאנדרואיד/ווינדוס/לינוקס המאפשרות לך לבחור.

-יצרן חומרה/תוכנה אחד המנסה לנעול אותך אצלו, שדרג את הרכב אצלו בלבד. לא ניתן לרכוש ולהרכיב ווניקרים לד מאיביי/עלי (😀)

-מספר קטן של של דגמים, זה מה יש ואם לא מתאים לך אל תצטרף למועדון.

-תחזוקה ותיקונים ניתנים אצל היצרן בלבד, תיקונים במעבדה/מוסך שאינו של היצרן גורר ביטול אחריות. החלפת מסך/פנס אצל היצרן תעלה יותר מאשר בשוק החופשי.

-ההתמקדות היא בפונקציות המשנייות על פני התמקדות בדרישות הבסיסיות של המוצר, והפיכתן למאפיין העיקרי של המוצר אע"פ החשיבות הנמוכה יותר שלהן.

להמשיך?

 

כנ"ל. תן לי את המנוע+מצברים של טסלה במשפחתית ספורטיבית של כל יצרן אחר ב 200 אש"ח אז יש סיכוי גבוה כי זה יהיה רכב אותו ארכוש.

אני גם לא אוהד של מאק, אבל בתור מישהו שיש לו אחד אני יכול להגיד שההתרגלות הייתה קשה אבל מרגע שמתרגלים השימוש נהיה יותר נעים מהשאר ("קשה לחזור"). אין מה לעשות, ההנדסת אנוש של אפל היא 10 רמות מעל השאר.

 

בקשר לנקודות שציינת:

1. חברה צעירה ולכן יש לה מספר מועט שדגמים. לדעתי זה לא "מאפיין". אני הייתי מאמין שלחברה דווקא יש אינטרס להרחיב את היצע הדגמים, כפי שבהחלט קורה (ובקצב די מהיר)

2. אצל כל יצרן, תיקונים כאלו ואחרים גוררים ביטול אחריות.

3. לא הבנתי מה הכוונה ב"התמקדות בפונקציות משניות" - זה מאוד תלוי מאיפה שואבים את הפרסום. במדיות שונות מציגים באופן די בולט את יכולות הטאבלט העילאיות. אני מסכים שזה די רדוד אבל מה לעשות - זה מה שהקהל של יוטיוב מצפה לו (הרי מה המטרה של יוטיוב? רייטינג). חשוב לזכור שלא מדובר בשיווק רישמי של טסלה (באתר של טסלה לא רואים אזכור לכך בכלל). תנסה להתעלם לרגע מאיך שמציגים את הרכב ביוטיוב. לדוגמא, לי יש טלפון גלקסי S9+. כשקניתי אותו, היה לי ברור שיש לו פונקציונאליות הרבה מעבר למה שאני צריך. יש המון תכונות מיותרות שהייתי שמח לדעת איך אני מסיר אותן (ביקסבי למשל) אבל זה לא משהו שמונע ממני לקנות את המכשיר. מה שאני מחפש בתור צרכן זה מכשיר שלא מגביל אותי (והיו לי כאלה). יתירות זה לאו דווקא דבר רע. בדיעבד, יכול להיות שמהנדסים חשבו על כל מיני פונקציונאליות שאני לא רואה בהן שימוש כיום, אבל בעוד חודשיים אני אצטרך. אני כל פעם מחדש מודה לעצמי על כך שרכשתי מוצר שהוא מעבר למה שאני צריך כי הדרישות שלי בתור צרכן בדרך כלל רק מתגברות. חוץ מזה שאני לפעמים לומד להכיר את הטכנולוגיה, ומבין "למה הדבר החדש הזה טוב בשבילי".

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, stas12 כתב:

 

דווקא זה בין הרכבים שיש להם הכי הרבה שדרוגי אפטרמרקט של צד שלישי. אין שום מניעה להתקין פנסים של יצרן צד ג. כמו גם כל שדרוג אחר. 

תתפלא, וגם אני התפלאתי, עלות החלפים והחלפתם משמעותית יותר זולה מרכבים עממים. בדקתי מחיר של פנס קדמי לסונטה למול הטסלה והטסלה יצא יותר זול כולל עבודה. 

יש לך את מחירון החלפים של טסלה ישראל? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Turbulence כתב:

לבעלי הטסלות - יש עדיין את חנות השדרוגים באפליקציה? עם האופציה לשיפור מהירות. מעניין כמה מס יקחו על השדרוג הזה, שהוא כולה רק תוכנה.

"כולה תוכנה" אמר מישהו ב2021 שכל העולם עובד על "כולה תוכנה"

אתה בטח נגר/פחח, כי כנראה אם אי אפשר להחליק את היד על המוצר, לא השקיעו בו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, aviaviavi כתב:

"כולה תוכנה" אמר מישהו ב2021 שכל העולם עובד על "כולה תוכנה"

אתה בטח נגר/פחח, כי כנראה אם אי אפשר להחליק את היד על המוצר, לא השקיעו בו.

 

תקרא שוב את מה ששאלתי

 

אם תהיה לך אותה תגובה אז כנראה שחכת לקחת את התרופות שלך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Turbulence כתב:

אבל מה הקשר אפל לטסלה? ומה זה קשור שאתה לא אוהב את אפל? אפשר להפסיק עם הטענה הלא מבוססת של "טסלה זה אייפון על גלגלים" ?

מאוד קשור. הם העתיקו את המודל העיסקי כמעט אחד לאחד, אולי חוץ מלהעביר את הייצור לקבלן סיני.

 

טסלה עשו בדיוק את מה שאפל עשו קודם עם מק, אחר כך עם אייפון.

 

ולא אמרתי שאני לא אוהב את אפל. אני פשוט לא מתחבר למוצרים ולגן הסגור שלהם, זה הכל. אם יהיה להם מוצר שארצה, אקנה אותו בשמחה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

ממשק יחודי כמו במק הדורש כי תאהב אותו או תשנא אותו להבדיל מאנדרואיד/ווינדוס/לינוקס המאפשרות לך לבחור.

מק גם נותנים לך לבחור. אתה מוזמן לקנות מק עם מערכת ההפעלה שלו או לא לקנות מק...
 

לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

יצרן חומרה/תוכנה אחד המנסה לנעול אותך אצלו, שדרג את הרכב אצלו בלבד. לא ניתן לרכוש ולהרכיב ווניקרים לד מאיביי/עלי (😀)

לא יודע. לא ניסיתי, אבל אני גם לא מבין איך זה קשור לאפל. הרי מי מחליף חלקים ומשדרג טלפון, כל טלפון?
חוץ מזה אני "נעול" אצל אפל וזה לא מפריע לי כלל וכלל. הדבר היחיד שחסר זה הקלטת שיחות. מבחינת כל השאר... עברו ימי הJailbreak.

 

לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

תחזוקה ותיקונים ניתנים אצל היצרן בלבד, תיקונים במעבדה/מוסך שאינו של היצרן גורר ביטול אחריות. החלפת מסך/פנס אצל היצרן תעלה יותר מאשר בשוק החופשי.

ברור. ליצרן יש סטנדרטים. אצל היצרן אני יודע שלאחר התיקון האטימה נגד מים עדיין בתוקף למשל.
המסך שתחליף בזול בחוץ ישבר בפעם הראשונה שתעשה עליו פוווווו ולגבי אטימת המים גם אם יגידו לך שהיא לא נפגעה אתה תאמין?, אז כמו תמיד יש פשרות אבל יש להן גם מחיר.

הקשר היחיד שאני רואה בין שתי החברות ששתיהן מפתחות את הדברים "בבית", אבל אפל שונה בהרבה מטסלה. אפל מתכננת הכל בבית, אבל את הייצור היא מנהלת אצל קבלני משנה. היא מנהלת את הייצור ביעילות פסיכית וביד רמה, אבל היא לא מייצרת שום דבר בעצמה. מתכננת כן, מפתחת כן מייצרת לא, וזה הבדל גדול מאוד.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, farkash7 כתב:

הקשר היחיד שאני רואה בין שתי החברות ששתיהן מפתחות את הדברים "בבית", אבל אפל שונה בהרבה מטסלה. 

הקשר בין שתי החברות הוא ששתיהן הוציאו מוצרים מהפכניים ששברו את השוק, וגרמו למתחרות לשנות כיוון או לפשוט רגל.

 

בלי מק לא היה חלונות, בלי אייפון לא היה אנדרואיד (לפחות לא בצורה המוכרת לנו היום), בלי טסלה לא היה איוניק5, מוסטנג מאך E או MG ZS EV

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לטסלה זה קצת זילות באפל.
מה שאפל עשו עם המחשב הביתי רחוק שנות אור ממה שטסלה עשו עם הרכבים החשמליים.
הם לקחו חדר שעולה מאות אלפי דולרים במונחים של היום והכניסו אותו לקופסה קטנה שאפשר להניח על השולחן בבית ועולה שבריר, ולא רק זה.
הם עשו את זה בתקופה שאיש לא חשב שאנשים צריכים מחשב בבית, כלומר אף אחד בכלל לא דמיין שיהיה לזה שוק, והכל עבד בצורה טובה מאוד יחסית ותוכנן ע"י איזה גיק בגראז'.

 

קח חדר מחשוב וקח את Apple-1... אין שום דמיון בינהם.

אפל לא רק שהמציאו את המחשב הביתי הם היחידים שבכלל חשבו שצריך דבר כזה.
האייפון די דומה... כלומר ההבדל בינו לנוקיה של לפני הוא שנות אור, אף אחד לא דמיין האייפון ואת האקוסיסטם שהגיע איתו לפני.

 

קח נוקיה צביקיפקי וקח אייפון... שוב התפתחות גדולה.


אני לא חושב שטסלה המציאו את הרכב החשמלי. תהליך החשמול התחיל עוד לפני לאט, בקצב של צב, וכנראה שזה היה לוקח עוד שנים.
אין ספק שהם האיצו את התהליך, אבל לכולם היה ברור לאן הרוחות נושבות, מנוע בעירה פנימית אאוט. חשמל אין.

קח טסלה ליד כל רכב אחר... זה נראה פחות או יותר אותו דבר. היתרונות של הטסלה הן בעיקר בגלל ההבדל, סוג ההנעה.
זה כמובן ארוז באריזה מאוד יפה, אבל מבחינת פריצת דרך... אין פה לפחות לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...