Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 23 שעות, eladts כתב:

 

אתה באמת חושב ששקע הטעינה פשוט מחובר ישירות לסוללה? אם היית מחבר זרם חילופין, שזה מה שיש בטעינה ביתית, לסוללה היא הייתה מתפוצצת.

לכן התלוצצתי. לרגע לא חשבתי שזה כזה פשטני. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 5 שעות, vadim6385 כתב:

השיטה הישנה נוחה גם ליצרנים, שלא צריכים להתעסק עם הלקוחות ישירות.

 

טסלה, מצד שני, הבינו שאם הם עושים הכל בעצמם, הם יכולים לגזור קופון בכל חוליה בשרשרת.

 

טויוטה מוכרים מכוניות ליבואן במחיר סיטונאי, כאן הרווח שלהם נגמר. טוב, אולי מרוויחים קצת על החלקים, אם האנד יוזר מעדיף לטפל בחברה.

 

טסלה מרוויחים גם על מכירת מכונית (במחיר מלא, אמרנו שאין מיקוח והנחות), גם על טיפולים, גם על "דלק". אם יתנו להם לפתוח חברת ביטוח וחברת מימון, הם ירוויחו גם שם.

 

אצל טסלה אין הנחות אבל אין גם דילרים שמוכרים את הרכב מעל המחיר המומלץ כי הוא מבוקש, ע"ע קורבט C8. סה"כ ללקוח זו חוויה עדיפה שמורידה את הלחץ מהליך הקניה. אין צורך להתמקח כמו בשוק טורקי ולעשות הצגות של אני הולך. בארה"ב בחלק מהמדינות טסלה גם מציעים ביטוח שלהם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, farkash7 כתב:

עם כל הכבוד לטסלה זה קצת זילות באפל.
מה שאפל עשו עם המחשב הביתי רחוק שנות אור ממה שטסלה עשו עם הרכבים החשמליים.
הם לקחו חדר שעולה מאות אלפי דולרים במונחים של היום והכניסו אותו לקופסה קטנה שאפשר להניח על השולחן בבית ועולה שבריר, ולא רק זה.
הם עשו את זה בתקופה שאיש לא חשב שאנשים צריכים מחשב בבית, כלומר אף אחד בכלל לא דמיין שיהיה לזה שוק, והכל עבד בצורה טובה מאוד יחסית ותוכנן ע"י איזה גיק בגראז'

  

עם כל הכבוד לאפל.. ויש הרבה כבוד..

לא רק שהם לא הראשונים שחשבו שאנשים צריכים מחשב בבית.. הם אפילו לא פיתחו את מה שרוב האנשים חושבים שהם פיתחו קרי מע'  הפעלה שמתאימה למי שאינו 'גיק בגאראג'".

 

הם בצעו knock off  מוצלח יחסית למחשב אישי של חברת זירוקס  xerox alto, שהגיע 

1. בגודל ביתי

2. עם מערכת gui מבוססת חלונות

3. עכבר

4. מבוסס על פרדיגמת תכנות חדשה העונה לשם 'תכנות מונחה עצמים' (כן,זירוקס המציאה גם את זה).

 

 

סטיב ג'ובס ביקר במעבדות של זירוקס כמה פעמים,  ראה את האלטו, ושלח את המהנדסים שלו ליצור גירסה משלהם. 

 

לעיון נוסף..

 

 

אגב, גם לגבי מהפיכת הסמארטפונים אתה "קצת" מגזים בתפקיד של אפל. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ליפיגו
  • אהבתי 1
כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, evc כתב:

גג זכוכית בלי כיסוי זה גימיק לא פרקטי בעליל שרק טסלה עושה, לדעתי נטו בשביל חסכון בכסף, כל שאר היצרנים שמים כיסוי לפחות (רק בפורד מוסטנג מאך e יש גם גג כזה).

 

רכב סדאן כמו מודל 3 על חוסר הפרקטיות שבו לא בא בחשבון בכלל, הוא יכול להיות עם ביצועים של רקטת ספייס איקס מצידי ושאילן מאסק יישב מאחורי וייעשה לי מאסג' כל נסיעה.

 

ג'יפון קופה מגודל כמו מודל y גם לא רוצה. לא רוצה את כל הגודל, לא רוצה את העיצוב המוזר, לא רוצה הגבלה להעמיס דברים לגובה בתא המטען בגלל הגג המשופע, לא רוצה להצלות בשמש הקופחת ולא רוצה מתלים נוקשים. בינתיים כבר פורסם שטסלה גם רשמה במשרד התחבורה את דגם lr והוא יימכר ב- 290 אלף ₪, מחיר לא רלבנטי ממילא.

 

 

 

 

 1. עובדתית אתה טועה לגבי הגג, וכבר דיברנו על זה פה בשרשור. 

טסלה ממש לא היצרן היחיד עם גג זכוכית בלי וילון (ואגב אתה לא יכול לכתוב שרק טסלה עושה את זה אבל באותו המשפט גם לציין שפורד עושים את אותן הדבר עם המאך E...) 

פורשה עושים זאת עם הטייקן, יגואר עם ה- i-Pace ויש עוד כמה. 

 

2. לגיטימי לחלוטין. באופן אישי, ספורט-סדאן מתאים לי הרבה יותר מג׳יפון (סטיישן בכלל היה טוב...).

 

3. הוא לא ג׳יפון קטן אמנם אבל בשביל רכב 7 מקומות (כאופציה לפחות) עם אורך של 4.75 הוא גם לא כזה מגודל.

העיצוב אכן קצת מוזר, אבל שוב זה סובייקטיבי לחלוטין.

 

בתאריך 4.9.2021 בשעה 10:02, vadim6385 כתב:

לא כל מי שלא מתחבר למה שאתה מתחבר הוא הייטר. יש כאלה שפשוט לא מתחברים וזהו.

 

מסכים לחלוטין והדעה שלך לגיטימית ומאוזנת. מה שאי אפשר להגיד על חלק לא קטן מההערות שנזרקות פה מפי חלק מהמגיבים.

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, robertf כתב:

פורשה עושים זאת עם הטייקן, יגואר עם ה- i-Pace ויש עוד כמה

האמת שאני חייב להגיד שאני בכלל לא מבין למה לכל הרוחות נתפסו על הגג הזה... 

זה קיים גם בדגמים של אופל, אצל VAG ופיאט/אלפא יש כיסוי מחורר שיעיל בישראל כמו סוכריה בטעם ז**, ולא חסר עוד אינספור דוגמאות של מכוניות עם חלונות בגג עם כיסוי פחות ממושלם. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, פבל כתב:

האמת שאני חייב להגיד שאני בכלל לא מבין למה לכל הרוחות נתפסו על הגג הזה... 

זה קיים גם בדגמים של אופל, אצל VAG ופיאט/אלפא יש כיסוי מחורר שיעיל בישראל כמו סוכריה בטעם ז**, ולא חסר עוד אינספור דוגמאות של מכוניות עם חלונות בגג עם כיסוי פחות ממושלם. 

 

נכון. חבר עם ג׳וליה מתלונן שחודר לא מעט חום מהגג למרות הוילון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, פבל כתב:

האמת שאני חייב להגיד שאני בכלל לא מבין למה לכל הרוחות נתפסו על הגג הזה... 

זה קיים גם בדגמים של אופל, אצל VAG ופיאט/אלפא יש כיסוי מחורר שיעיל בישראל כמו סוכריה בטעם ז**, ולא חסר עוד אינספור דוגמאות של מכוניות עם חלונות בגג עם כיסוי פחות ממושלם. 

 

לא מבין למה לא שמים הגנה אמיתית מהשמש בחלונות הללו... הנה הצעה ל"שיפצור" שבזמנו עשיתי אחרי שנצלה לי המוח בנסיעה ארוכה באמצע אוגוסט...:

בימים לא חמים\עם הרבה שמש ניתן לשלוף את הסוכך מהמסילות בקלילות.

  

בתאריך 16.2.2021 בשעה 19:51, f31 כתב:

אם יש גג פנורמי אז בקיץ אתה תרגיש את החום כי הסוכך הפנימי הוא סוג של רשת, אפשר לקחת סוכך שמש לרכב ולחתוך אותו למידה של המסילות של הסוכך הפנימי ולשים את הסוכך שמש שם.

סוכך שמש לרכב:

8266468_826646820190527145313_enlarge.jpg.096f0573cc3c29ffd9e0fb3f59d664f8.jpg

 

 

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, פבל כתב:

האמת שאני חייב להגיד שאני בכלל לא מבין למה לכל הרוחות נתפסו על הגג הזה... 

זה קיים גם בדגמים של אופל, אצל VAG ופיאט/אלפא יש כיסוי מחורר שיעיל בישראל כמו סוכריה בטעם ז**, ולא חסר עוד אינספור דוגמאות של מכוניות עם חלונות בגג עם כיסוי פחות ממושלם. 

 

גג זכוכית זה רעיון מצויין כי הוא חוסך בגובה של הרכב בלי להתפשר יותר מדי על הגובה הפנימי. 5-6 מ"מ זכוכית במקום פח + כל מיני חומרי ריפוד/בידוד פנימיים שיש להם עובי. מה שאני לא מבין זה למה הם עושים אותו שחור, ולא לבן/חלבי לפחות בדגמים הבהירים. זה היה פותר את כל העניין של החום. אני עם סוכך פנימי מסין שעושה עבודה מצויינת אבל חוטא למטרה כי מצמצם מרווח פנימי... נוריד אותו עוד חודש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי.

 

למה ברכב של 200 ויותר אש"ח צריך לשים קקמייקה מעליאקספרס כדי שיהיה לך נוח?

 

לא, התירוץ של "יש את זה גם ביגואר" לא מתקבל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, vadim6385 כתב:

לא הבנתי.

 

למה ברכב של 200 ויותר אש"ח צריך לשים קקמייקה מעליאקספרס כדי שיהיה לך נוח?

 

לא, התירוץ של "יש את זה גם ביגואר" לא מתקבל.

 

כי הרכב לא תוכננן לפי השוק "הענקי" של ישראל (גם לא היגואר :)). לכן יש בו דברים שלא כלכך מתאימים.בכל זאת יש בהחלט מצב שהשיקול הוא לא לטובת הלקוח...  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, gpro כתב:

כי הרכב לא תוכננן לפי השוק "הענקי" של ישראל (גם לא היגואר :)). לכן יש בו דברים שלא כלכך מתאימים.בכל זאת יש בהחלט מצב שהשיקול הוא לא לטובת הלקוח...  

לא, קליפורניה זה לא מקום חם בכלל.

 

יש להם (לפחות בדרום המדינה) את אותו אקלים ים תיכוני כמו פה, אפילו הים באותו צד.

 

ישראל לא מיוחדת מהבחינה הזאת.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, robertf כתב:

 

3. הוא לא ג׳יפון קטן אמנם אבל בשביל רכב 7 מקומות (כאופציה לפחות) עם אורך של 4.75 הוא גם לא כזה מגודל.

העיצוב אכן קצת מוזר, אבל שוב זה סובייקטיבי לחלוטין

 

 

ראיתי סרטון השוואה ראשון מגרמניה בין מודל y לאיוניק 5 ונראה שלמודל y יש תא מטען גדול במיוחד  וגדול יותר בצורה די משמעותית מהאיוניק 5 ולא נראה גם שיש פגיעה משמעותית באפשרות העמסה לגובה עקב גג הקופה. 

 

אז האורך הנוסף של המודל y נותן דיבידנדים יפים מהבחינה הזאת.

 

אבל מדובר בג'יפון גדול, מבחינת גודל חיצוני הוא בקטגוריה מעל טויוטה ראב 4, סובארו פורסטר וכו', בשביל רכב 7 מקומות האורך שלו מקובל, בשביל 5 מקומות הוא גדול.

 

אבל זה לא בהכרח רע, יש אנשים שרק רוצים עוד ועוד פח בתמורה לכספם ולהם המודל y תתאים.

 

בסך הכל המודל y רכב פרקטי מאד מבחינת מרווח פנימי וגודל תאי מטען אחורי וקדמי.

 

לגבי הגג- במודל y יש גג זכוכית אחד גדול ללא קורה אמצעית כמו שיש במודל 3 ולכן כדי להצליל אותו יש להתקין בו וילון גג פנימי אחד גדול בניגוד ל- 2 וילונות קטנים יותר כמו במודל 3.

 

יש תלונות שזה גורם לוילון לצנוח למטה ולפתח בטן במרכז הגג כלפי מטה. לא אידיאלי.

 

דרך אגב גם במודל y וגם במודל 3 יש תלונות שנסיעה עם חלונות פתוחים עם וילונות ההצללה על הגגות גורמת להם לרטוט, גם לא אידאלי.

 

מעניין אם אפשר פשוט להדביק על הגג מדבקה אטומה לגמרי, כמו מדבקת קרבון נניח (מדבקת ppf מושחרת לא מספיקה לפי הביקורות), שאולי תיתן פתרון טוב יותר, כמובן למי שחדירת השמש מפריעה לו, לא לכולם זה מפריע.

 

אבל צריך גם לחכות ולראות האם הגירסה המשופרת מברלין תימכר בישראל במחיר זול יותר. ב- 290 אלף ₪ היא לא תיחטף כמו מודל 3 חמות מהתנור.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה כדי שתקנה מהם כובע עם הלוגו של טסלה במחיר מופקע. כנראה ברוב העולם זה לא מפריע אחרת לא היו מוכרים כמויות כאלה.

חוץ מזה מה הבעיה לעשות השחרה עם מדבקה? 

לפני 16 דקות, vadim6385 כתב:

 

למה ברכב של 200 ויותר אש"ח צריך לשים קקמייקה מעליאקספרס כדי שיהיה לך נוח

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, vadim6385 כתב:

לא הבנתי.

 

למה ברכב של 200 ויותר אש"ח צריך לשים קקמייקה מעליאקספרס כדי שיהיה לך נוח?

 

לא, התירוץ של "יש את זה גם ביגואר" לא מתקבל.

 

לא חובה קאקמייקה מעלי אקספרס. אפשר גם קאקמייקה ישירות מטסלה... https://shop.tesla.com/product/model-3-glass-roof-sunshade

 

אגב באופן אישי טרם ראיתי צורך בכיסוי, ואני מכיר אחרים שלא סובלים מזה אבל בהחלט מודע שיש כאלה שכן (אחרת לא היה שוק למוצר הזה). הרכב שלי חונה בשמש החל משעות הצהריים ועד הערב, וכל עוד אני מקרר אותו כמה דקות לפני שאני יוצא אליו, אני נכנס לתא נוסעים קריר ונעים.

צריך לזכור שהגג הרבה יותר מושחר ועם יותר הגנה מסאנרוף טיפוסי ברכב אחר. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...