Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 12 דקות, vadim6385 כתב:

הבעיה שברכבים דוגמת פלייד צריך להגביל גם את בעל הרכב.

 

חוץ מזה, נראה לך שבן 18 לא יעלה על הקוד הזה (אם ההורים בכלל ישכילו לקרוא את הספר ולגלות שפיצ׳ר כזה קיים)

רכבים מהירים ו"זמינים לערסים עם כסף" היו קיימים גם לפני טסלה. הפלייד בגרסת בסיס עולה 123 אלף דולר בארה"ב. זה יקר אפילו במונחי ארה"ב. בארץ הפלייד מתחילה ב520 אלף ש"ח. זה זמין בערך כמו BRZ, ניסאן GTR או רכבי AMG מקבילים. לכולם תאוצות מטורפות. עם כך, צריך להגביל את כל אלה (במיוחד כאשר אין להם אפשרות נוחה להגבלה תוכנתית של המהירות).

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא רואה סיבה להגביל את זה, מי החליט ש 2 שניות למאה זה מהר מידי? אולי 3 שניות או 5 שניות? ולמה אפשר להגיע בלי הגבלה ל300 קמ"ש ולא רק 200 קמ"ש או בכלל 120 קמ"ש?

ומי אמר שערס עם כסף יותר מסוכן מחנון בלי הרבה כסף??

או שיש הגבלה בחוק (שגם נאכפת)לכל רכב שמגיע לארץ או שלא !

 

אגב כידוע יש כיום הגבלה ברישיון באופנועים...

 

עריכה אחרונה על ידי gpro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, eitanuch כתב:

רכבים מהירים ו"זמינים לערסים עם כסף" היו קיימים גם לפני טסלה

כן, היו רכבים מהירים, אבל S הפלייד (ד"א היא עולה 820 ולא 520 אש"ח) לוקחת את הטירוף לרמה חדשה.

 

תחשוב רכב שמאיץ ל100 ב2 שניות, והוא לא בוגאטי שיצרו 40 יחידות ממנה בשביל אוליגרכים נבחרים, ולא פרארי מרוצים שצריך לשנע בתוך מכולה בין מסלול למסלול, ואפילו לא גירסת קצה של אסטון מרטין, בלי מזגן ועם חלונות פלסטיק. אלא סדאן 4 דלתות, שאדם רגיל יכול להזמין.

 

ו820 אש"ח זה מאוד זול בשביל דבר כזה.

 

וכן, כח זמין כזה זה משהו שלא רק ערסים/חנונים עם/בלי כסף, אלא גם 99.999% מחברי פורום (כולל אותי) לא יצליחו להתמודד איתו. זאת הסיבה שצריך להגביל אותו לרמות יותר הגיוניות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, vadim6385 כתב:

כן, היו רכבים מהירים, אבל S הפלייד (ד"א היא עולה 820 ולא 520 אש"ח) לוקחת את הטירוף לרמה חדשה.

 

תחשוב רכב שמאיץ ל100 ב2 שניות, והוא לא בוגאטי שיצרו 40 יחידות ממנה בשביל אוליגרכים נבחרים, ולא פרארי מרוצים שצריך לשנע בתוך מכולה בין מסלול למסלול, ואפילו לא גירסת קצה של אסטון מרטין, בלי מזגן ועם חלונות פלסטיק. אלא סדאן 4 דלתות, שאדם רגיל יכול להזמין.

 

ו820 אש"ח זה מאוד זול בשביל דבר כזה.

 

וכן, כח זמין כזה זה משהו שלא רק ערסים/חנונים עם/בלי כסף, אלא גם 99.999% מחברי פורום (כולל אותי) לא יצליחו להתמודד איתו. זאת הסיבה שצריך להגביל אותו לרמות יותר הגיוניות.

צודק, תודה על התיקון. הסתכלתי על המחיר ההתחלתי לפני תוספות ומיסים.

 

אני לא משווה לרכבים בעלות של לפחות 2 מיליון כי זו קטגוריה שונה. ברמת מחיר הזו קיימים דגמים מקבילים רבים של AMG, ב.מ.וו, פורש וחברים. לדוגמא, ה-AMG C63 S Coupe חדשה עולה כ-850 אלף ש"ח והיא בעלת תאוצה של 3.9 שניות מ-0 ל-100. כנ"ל BMW M3. אתה טוען שיש "סכנה" בתאוצה של 2 שניות יותר מתאוצה של 3.9 שניות? אני חושב שמדובר באותה רמת אחריות.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, vadim6385 כתב:

 

 

* כן, כן, אני מבין שזה החלום הרטוב של כולכם, כי אתם הרי שולטים ברכב יותר טוב משומאכר, אבל תארו לכם בן 18 שהוציא רישיון לפני חצי שנה, מקבל לידיים אוטו של אבא, הולך עם החברים שלו לשתות וודקה רד בול במועדון, ואז עושה סיבובי דאווין לבחורות על האוטו.

אני מניח שאתה מבין בעצמך שדברים כאלה כבר קורים היום,פחות שניה ב0-100 זה מה שיטה את הגלגל לדעתך להמון הרוגים/נפגעים/תאונות?
נ.ב מסכים שיש הרבה הגיון בהגבלה כלשהיא,אם עשו את זה על אופנועים אין אף סיבה שלא יעשו את זה גם על רכבי על.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם כל להיות צעיר וטיפש:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, zaf כתב:

האידיאל יהיה היברידי שיכול לנסוע למרחק של 300+ קילומטרים על חשמל. 

 

אין ולא יהיה כזה רכב. לכלול ברכב גם סוללה גדולה וגם מנוע שריפה פנימית יגרום למשקל ומחיר מופרזים.

 

לפני 8 שעות, SlowRide כתב:

 רכבי בנזין כבר מגיעים עם מגבלות מהירות היום, למה שזה יהיה שונה ברכבים חשמליים?

 

הפלייד כיום מוגבלת ל-260 קמ"ש, בגלל שזו המגבלה של הצמיגים שמורכבים עליה. בעתיד אולי תוצע חבילת חבילת מסלול שתכלול צמיגים יותר ספורטיביים ואז למי שירכוש את החבילה הזו המגבלה תוסר.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שרכב חזק בידיים של נהג לא מנוסה וקל דעת יכול להיות פוטנציאל לתאונה, אבל הרי לא באמת צריך 850 אלף שקל בשביל פלייד, בשביל זה גם מספיק לרכוש קופרה יד 9 עם סטייג 3 ו-500 כ"ס. אתה יודע מה? אני מעדיף את הנהג הזה בטסלה עם הנעה כפולה ומערכות בטיחות מתקדמות ולא באיזה רכב מיושן שעבר שיפורי מנוע בלבד. 

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שכל הכבוד לחברה הזו שמציפה את הארץ בעמדות טעינה מהירות אבל הם (ושאר החברות) עוד לא הבינו עם מי יש להם עסק? את העמדות לדעתי היו צריכים למקום במיקום הכי רחוק מהחנויות. ישראל ישראלי חובב כמה שיותר קרוב ואם היה יכול היה גם מחנה בתוך החנות. אז מרבית האנשים ללא רכב חשמלי לא יחנו שם אבל לא צריך יותר משניים שלושה "נחמדים" שיחנו שם כי זה קרוב ולפעמים רק בכדי לעשות דווקא. בחלק מהקניונים לדוגמה ראיתי שעשו את אותה טעות, מיקמו את העמדות בדיוק בכניסה למעליות בחניון וכבר רואים לא מעט רכבים שהם לא חשמליים חונים שם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.9.2021 בשעה 22:05, OF כתב:

 בשמחה,

לא בדקתי בלי, הפעלתי את זה באשדוד כשלקחתי אותו... אין סיבה לא להפעיל את זה, בהנחה שיש לך לאן לחבר את הרכב בלילה או בעבודה (אם אין, אני לא הייתי קונה) אתה בלילה טוען 30% סוללה משקע רגיל,  או 100% מעמדה ביתית (זה ל LR, ל SR זה מעל 40% משקע) אז אחוז או שניים שהולכים על כל מיני דברים זה לא קריטי.

הרכב שלי לבן אבל זה לא ממש משנה. חפש תמונות של הרכב מלמעלה - כל תא הנוסעים מכוסה זכוכית שחורה, אז פרקטית, מבחינת חימום תא הנוסעים, כל הרכבים מאד דומים וכולם שחורים. בתאי מטען אולי יש הבדל בגלל הצבע

 

אכן התלבטות... יש מלא יועצים ביוטיוב אבל בסוף זה מסתכם במה אתה יכול להרשות לעצמך וכמה אתה חרד מהטווח... ה VFM של ה SR הכי גבוה, כי הטבת המס הכי משמעותית (על ההפרש בין ה SR ל LR כבר משלמים מס מלא). בהנחה שאתה לא נוסע יותר מ 100 ק"מ ביום, אין ממש הבדל בשימושיות השוטפת וההבדל מתבטא בנוחות לטעינה לנסיעות ארוכות/טיולים ובפסיכולוגיה של חרדת הטווח (שזה שיקול לא זניח, בעיקר ברכב חשמלי ראשון...). ה LR חזקה יותר בצורה מורגשת, למקרה שזה שיקול בשבילך, למרות שזה לא ממש שימושי ביום יום. שאר הדברים זה כבר בשוליים (ל LR יש סאבוופר, ואודיו עם בס היסטרי אבל זה לא שווה 50,000 ש"ח)   

יש לי sr סינית ואישתי נוסעת לעבודה וחזור כל יום 200 ק"מ ונשאר עוד 150 ק"מ (במד, לא במציאות).

בכל מקרה, את הsr הסינית צריך להטעין תמיד ל100 אחוז, בניגוד לlr ופרפורמנס שצריך להטעין עד 80 אחוז ביום-יום. כך שבתכלס, בנסיעה יום יומית הטווח של הsr גבוה יותר מאשר lr (שוב, ביום יום, אלא אם אתה מטעין את הlr ל100 אחוז)

לפני 9 שעות, vadim6385 כתב:

כן, היו רכבים מהירים, אבל S הפלייד (ד"א היא עולה 820 ולא 520 אש"ח) לוקחת את הטירוף לרמה חדשה.

 

תחשוב רכב שמאיץ ל100 ב2 שניות, והוא לא בוגאטי שיצרו 40 יחידות ממנה בשביל אוליגרכים נבחרים, ולא פרארי מרוצים שצריך לשנע בתוך מכולה בין מסלול למסלול, ואפילו לא גירסת קצה של אסטון מרטין, בלי מזגן ועם חלונות פלסטיק. אלא סדאן 4 דלתות, שאדם רגיל יכול להזמין.

 

ו820 אש"ח זה מאוד זול בשביל דבר כזה.

 

וכן, כח זמין כזה זה משהו שלא רק ערסים/חנונים עם/בלי כסף, אלא גם 99.999% מחברי פורום (כולל אותי) לא יצליחו להתמודד איתו. זאת הסיבה שצריך להגביל אותו לרמות יותר הגיוניות.

מי שרכש את המודל s כשרק נפתחה להזמנה בארץ עשה את עיסקה מצויינת, לא פחות טובה מנדל"ן. כשרק נפתח להזמנות העלות על הכביש הייתה באיזור 420 אש"ח בלבד. היום הרכב עלה פי 2 במחיר עוד לפני שנחת רכב אחד על כבישי מדינת ישראל.

ד"א הייתה כתבה שמחיר המודל s בארץ הכי גבוה בעולם.

 

ראו סירטון שממחיש את היכולות של המודל אס בכמה דקות ובעברית

 

 

 

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, Opel Astra GSI כתב:

מי שרכש את המודל s כשרק נפתחה להזמנה בארץ עשה את עיסקה מצויינת, לא פחות טובה מנדל"ן. כשרק נפתח להזמנות העלות על הכביש הייתה באיזור 420 אש"ח בלבד. היום הרכב עלה פי 2 במחיר עוד לפני שנחת רכב אחד על כבישי מדינת ישראל.

ד"א הייתה כתבה שמחיר המודל s בארץ הכי גבוה בעולם.

S רגילה עולה 520

פלייד עולה 820

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, vadim6385 כתב:

S רגילה עולה 520

פלייד עולה 820

https://m.auto.co.il/article/134255-local-news-tesla-model-3

לא חיפשתי יותר מידיי, אבל בכתבה הזו הפלייד עוד עלתה 644 אלף שח.

עריכה אחרונה על ידי Opel Astra GSI

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, ch2856 כתב:

אין ספק שרכב חזק בידיים של נהג לא מנוסה וקל דעת יכול להיות פוטנציאל לתאונה, אבל הרי לא באמת צריך 850 אלף שקל בשביל פלייד, בשביל זה גם מספיק לרכוש קופרה יד 9 עם סטייג 3 ו-500 כ"ס. אתה יודע מה? אני מעדיף את הנהג הזה בטסלה עם הנעה כפולה ומערכות בטיחות מתקדמות ולא באיזה רכב מיושן שעבר שיפורי מנוע בלבד. 

זכור לי מחוברת "אוטו" כלשהי במילניום הקודם כי (אאל"ט) "מאזארטי" ציידו את המכוניות שלהם בשני מנעולים. הראשון היה מוגבל הספק/מהירות ("כשאתה נותן את המפתחות לנער בחניון") והשני איפשר ביצועים מלאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש משהו כזה גם בטסלה.

מצב valet שכדי לצאת ממנו נדרש להזין סיסמה וזה חוסם כל מיני אופציות ביניהן הפחתת מהירות, תאוצה ועוד

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Opel Astra GSI

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Opel Astra GSI כתב:

מי שרכש את המודל s כשרק נפתחה להזמנה בארץ עשה את עיסקה מצויינת, לא פחות טובה מנדל"ן. כשרק נפתח להזמנות העלות על הכביש הייתה באיזור 420 אש"ח בלבד. היום הרכב עלה פי 2 במחיר עוד לפני שנחת רכב אחד על כבישי מדינת ישראל.

 

 

לא עלה כפול, אבל עלה ביותר מ 100 אלף ש"ח, ה X עלתה אפילו ביותר. מעבר למחיר, הם פתחו את ההזמנות למודלים של 2020 וסיפקו בזמנו בודדות. פרקטית הרוב לא קיבלו כי טסלה הפסיקה לייצר אותן בסוף 2020 ואנשים הועברו ל S/X החדשות (שיסופקו אולי בנובמבר והרוב בטח ב 1Q22) שזה תכלס רכב חדש והרבה יותר טוב. את כל הסקירות עושים משום מה על ה Plaid אבל ה S הרגילה זה בדיוק אותו דבר רק עם קצת פחות כוח (עדיין תאוצה יותר חזקה ממודל 3 Performance) . סה"כ יפה שהם מכבדים את ההזמנות המקוריות כי "רכישה" במקרה של טסלה מסתכם בלשים 500 ש"ח באינטרנט  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...