Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

יש עניין שחשבתי עליו לאחרונה. אם היינו חוזרים שנה אחורה בספטמבר 2020 ואומרים למישהו שיהיה שיווק רשמי סדיר של טסלה בארץ, הוא כנראה לא היה מאמין. בדיעבד, יש כבר כמעט 10 סופרצרצרים והמודל 3 זה אחד הדגמים הכי נמכרים בארץ. לפיכך, אותי מעניין לדעת מה יהיה המצב בעוד שנה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי- אם לא ישימו להם מוקשים מכל מיני "סיבות" אז טסלה תיהיה מאוד נפוצה כאן עם תשתית מצויינת.

ואם וכאשר הם יפתחו את התחנות שלהם ליצרנים אחרים כמו שאילון הבטיח אז אולי נהפוך לנורווגיה- כי המדינה הפיצפונת שלנו מצויינת לחשמליות.

 

מה שחשוב מאוד לדעתי זה הנושא של תפיסת החניות על ידי מכוניות אחרות- צריך להעניש בחומרה ($$$), הייתי שמח אם טסלה הייתה יכולה לצלם לוחיות רישוי ולהעביר לרשויות וככה בסוף אותם האנשים יקבלוו דו'ח שמן הביתה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניעת חנייה בעמדת טעינה מרכב שאינו חשמלי זה אתגר. אילו העמדות של טסלה היו מיועדות אך ורק לטסלה ניתן היה ליישם מחסום שנפתח רק כשמגיע רכב טסלה.

בעמדה אוניברסלית זה פחות ישים, אלא אם יהיה "תקן" לפתיחת מחסום עבור כלל החשמליות, למי שאין רכב ניטען לא תהייה יכולת לפתוח את המחסום. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, eitanuch כתב:

 לפיכך, אותי מעניין לדעת מה יהיה המצב בעוד שנה. 

 

המדינה שלנו אופטימאלית לחשמליות מבחינת הטווחים, פחות מבחינת כמות המגורים בדירות ללא תשתית טעינה. זה האתגר הכי משמעותי קדימה - למצוא פתרונות טעינה (שיתופית) פרקטיים וכלכליים לבניה רוויה וסביבה עירונית. אנחנו כרגע לגמרי לא שם.

 

מבחינת רכבים, כרגע נראה שהארופאיות לא מעונינות להשתתף בחגיגה (אם אאודי מביאים Q4 שעולה באנגליה כמו טסלה SR ויתמחרו אותה ב 300 אלף זה אומר שהם הולכים כמו תמיד על רווח, לא על כמות). אבל אם הקוראניות ימשיכו עם תמחורים אגרסיביים בסביבות 200 אלף (ומטה?), בעיקר קיה עם ה EV6 שנראה מצויין, ואם טסלה תביא את ה Y במחיר הגיוני, ובנוסף אם יגיעו הסיניות היותר מתקדמות עם מבחני ריסוק אירופאים (גילי?) במחיר טוב, וגם מס הכנסה לא יכניס פה כמה עיזים, אז אולי נהפוך לנורווגיה... 

עריכה אחרונה על ידי OF
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, eitanuch כתב:

לפיכך, אותי מעניין לדעת מה יהיה המצב בעוד שנה. 

אולי סוף סוף יתאפשר לקנות רכב חשמלי גם למי שאין לו חניה פרטית.

 

אבל בינתיים, עם ההתקדמות המצערת של פיתוח תשתיות במדינה מטר על מטר, לא רואה את זה קורה בקרוב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, zaf כתב:

האתגר/מכשלה תמיד יהיה זמן ההטענה. לכן כל עוד בעמדה ציבורית זמן הטעינה ארוך, גם עם פריסה רחבה יותר של תחנות, הכדאיות הכלכלית תהיה בעיקר לאלו שיש אפשרות לטעינה ביתית/בעבודה. עד אז, היברידי רגיל או פלאג-אין עדיפים למרבית האחרים.

האידיאל יהיה היברידי שיכול לנסוע למרחק של 300+ קילומטרים על חשמל. 

 

אתה יכול עם הסופר צ'ארגר של טסלה להטעין 120 ק"מ ב-5 דקות. ככה שכבר מגיעים לזמן שלא גדול בהרבה מזמן התדלוק בבנזין.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה כמה סופר צ'רגרים יש ויהיו, וכמה עצירות אאלץ לעשות בדרך מנתניה לאילת למשל. או לנהוד בקצב צב. 

עוד חזון למועד. אישית ארכוש רכב חשמלי לכ 80% מהזמן והצרכים היומיים. לנסיעות ארוכות נשאיר את הרכב של האשה 😉 או הייבריד.

  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין נתניה לאילת יש קצת פחות מ400 קילומטרים, אז כנראה שאם תנהג רגוע, עצירה אחת לארוחת צהריים וטעינת הרכב תספיק עד המלון ששם הרכב יתחבר לחשמל שוב.

אם תנהג קצת יותר מהר/אגרסיבי אין לדעת כמה עצירות יהיו נחוצות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניות דעתי, יש לקבוע נוהל טעינה בעמדות פרטיות במלונות/צימרים, כשאין עמדת טעינה של חברה פרטית. אם אני נופש בצימר ומטעין עם קבל מאריך משקע רגיל, בעל הצימר יצפה לתמורה כלשהי.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, zaf כתב:

השאלה כמה סופר צ'רגרים יש ויהיו, וכמה עצירות אאלץ לעשות בדרך מנתניה לאילת למשל. או לנהוד בקצב צב. 

עוד חזון למועד. אישית ארכוש רכב חשמלי לכ 80% מהזמן והצרכים היומיים. לנסיעות ארוכות נשאיר את הרכב של האשה 😉 או הייבריד.

 

LR יכולה להגיע מקרית אונו לאילת בלי שום עצירה/טעינה בדרך. לפי התכנון של הרכב (בלילה) הוא יגיע עם 40%, פרקטית ביום כשחם הוא יגיע בסביבות ה 30. אז גם מנתניה אין ממש בעיה. באילת אתה צריך להתחבר לסופר צ'רגר ל 30-40 דקות להגיע חזרה ל 80-90% או לטעון לילה שלם או שניים באיזה מלון, אם נותנים. לא צריך לנהוג כמו צב, פשוט לנהוג נורמאלי, במהירויות לא מאד רחוקות מהחוקי ובעיקר לא לנסות לבדוק 0-100 כל פעם שהכביש קצת פנוי. החשש מטווח ברור למי שלא מכיר רכבים חשמליים, הבטחון ברכב נצבר עם הזמן

לפני כשעה, motior כתב:

נכון להיום יש באילת 6 עמדות טעינה רגילה + 2 עמדות לטעינה מהירה

 

זה כמובן בנוסף ל 6 עמדות הסופרצ'רג'ר של טסלה. מה שבאמת חסר באילת (ויותר מזה בים המלח) זה תשתית בריאה של עמדות 11-22KW פשוטות במלונות, ואיזה מישהו שיסדר את העסק במלון. 4-5 שעות חיבור לכזה מטען ואתה מסודר

עריכה אחרונה על ידי OF
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, vadim6385 כתב:

אולי סוף סוף יתאפשר לקנות רכב חשמלי גם למי שאין לו חניה פרטית.

 

אבל בינתיים, עם ההתקדמות המצערת של פיתוח תשתיות במדינה מטר על מטר, לא רואה את זה קורה בקרוב.

אנחנו אמנם עדיין לא שם,אך גם לא רחוקים מזה יותר מדי 

קצב בניית התחנות כאן מרשים מאוד

וצריך לא לשכוח שאנחנו מדינה קטנה מאוד והנהג הממוצע לא עושה ראש הנקרה-אילת שלוש פעמים בשבוע.

אולי עושה את כל הקמ מחולק לכל ימות השבוע

 

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם כל להיות צעיר וטיפש:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פריסת עמדות בעיר מתקציב העירייה, אמורה לשרת תושבים לא מטיילים. כנראה אין מספיק חשמליות עדיין.

מי שצריך לספק עמדות הם בעלי המלונות ולדאוג גם שהם לא יחסמו ע"י רכבי בנזין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...