Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

שוב, ללא סובסידיות ממשלתיות, בתנאי שוק שווים, הם מפסידים מבחינת העלויות גם לסדרה 3 של ב-מ-וו וגם ל C-קלאס של מרצדס.

בארץ, אם הנחות מס מופלגות, הם מצליחים רק מול מכוניות יוקרה, שלא מקבלות הנחות מס האלה, אבל מפסידים מול משפחתיות רגילות גם כאשר האחרונות משלמות את המס המלא.

תזכור שפורד פוקוס עולה בארץ כמו ב-מ-וו סדרה 3 עולה באירופה.

מבחינת העלויות כל משפחתית רגילה בארץ שווה למכונית יוקרה בעולם.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני באמת לא מבין את ההשוואות לפריוס ולפוקוס. באותה מידה אני אשאל, מי המטומטם שמשלם מעל מיליון שקל על S class? הרי הפריוס הרבה יותר זולה לתחזוקה ומגיעה מנקודה א לנקודה ב.

די עם ההשוואות הלא רלוונטיות האלה. מי שרוצה לקטול את טסלה, הבנו אתם נגד, אין בה שום דבר מיוחד ובסהכ חרא של רכב.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Ramich כתב:

הבנו אתם נגד, אין בה שום דבר מיוחד ובסהכ חרא של רכב.

מתי אמרתי דברים כאלה? ההפך, הרכב מאוד מעניין וגם משתלם, למי שרוצה מכונית צעצוע של עשירים במבצע של פעם בחיים, בגלל הטבות המס כרגע.

כל מה שאמרתי זה שהוא לא מתאים ל 95% מאנשים שקונים פה מכוניות, כי הם קונים לפי עלויות ההחזקה וכן, כדי להגיע מניקודה לנקודה.

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נמצא בקהילת חובבי רכב. פחות האנשים שמחפשים להגיע לנקודה א' לנקודה ב' וזהו. אז קצת חורה לראות את הסגידה שלך ל-"רק לא טסלה!"

מהצד, ככה אתה נשמע. כבר כמה עמודים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, EvGriga כתב:

מתי אמרתי דברים כאלה? ההפך, הרכב מאוד מעניין וגם משתלם, למי שרוצה מכונית צעצוע של עשירים במבצע של פעם בחיים, בגלל הטבות המס כרגע.

כל מה שאמרתי זה שהוא לא מתאים ל 95% מאנשים שקונים פה מכוניות, כי הם קונים לפי עלויות ההחזקה וכן, כדי להגיע מניקודה לנקודה.

לא, בהחלט לא.

 

אני מחזיק רכב פרטי, פולקסווגן גולף, שאמנם מוגדר רכב עממי אבל בהחלט לא האופציה הכי זולה לקנייה ולתחזוקה. אין לי נסועה רבה בשנה ובנוסף אני רווק וכיוצא מכך נהג יחיד שנוסע לכל היותר 5000 ק"מ בשנה. יכלתי להסתדר עם פולו, ספארק או פיקנטו. אני בטוח שאני לא היחיד שלא קונה רכב רק בשביל להגיע מנקודה לנקודה. זה קארס פורום פה, לא הנינג'ה הפיננסית.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, EvGriga כתב:

אם יש לך סלידה מהיברידיות זאת בעיה אישית, לא רלוונטי לרוב האנשים.

טסלה בסיסית יקרה להחזקה גם ממשפחתית בנזין רגילה כמו פורד פוקוס.

איך טסלה יותר יקרה להחזקה? אשמח אם תפרט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, EvGriga כתב:

שוב, ללא סובסידיות ממשלתיות, בתנאי שוק שווים, הם מפסידים מבחינת העלויות גם לסדרה 3 של ב-מ-וו וגם ל C-קלאס של מרצדס.

בארץ, אם הנחות מס מופלגות, הם מצליחים רק מול מכוניות יוקרה, שלא מקבלות הנחות מס האלה, אבל מפסידים מול משפחתיות רגילות גם כאשר האחרונות משלמות את המס המלא.

תזכור שפורד פוקוס עולה בארץ כמו ב-מ-וו סדרה 3 עולה באירופה.

מבחינת העלויות כל משפחתית רגילה בארץ שווה למכונית יוקרה בעולם.

 

זה פשוט לא נכון. בארה"ב אין סבסוד פדרלי לטסלה. המודל 3 זולה יותר ברכישה מסדרה 3 של BMW וממרצדס C קלאס וגם מוכרת יותר מהן.

Small-Midsize-Luxury-Car-Sales-Tesla-Model-3-Sales-Q1-2020-CleanTechnica.png

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה רכשה מבנה ליד נמל אשדוד כדי להחנות בו את הרכבים ולמסור אותם ישירות לקונים:

https://rotter.net/forum/scoops1/688810.shtml?fbclid=IwAR2m-0mZD1gpKlcsrtfXCyYAuy625GCIGptZ9jWQKN1coL4L6UsIQ9X4GZ8

 

אם אסור לשים לינק לפורום אחר, אפשר למחוק את התגובה.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, eladts כתב:

המודל 3 זולה יותר ברכישה מסדרה 3

תודה. עכשיו הבנתי. הם מוכרים יותר זול מב-מ-וו 330(על הנייר, כי גם בארה"ב המחירון של ב-מ-וו מנופח ביחס למחירי מכירה בפועל)  למרות שהחברה שלהם מפסידה על ייצור מכוניות. SR+ מחיר בסיס בארה"ב כ-38 אלף דולר.

אז למה המחיר בארץ, בניקוי המסים, הוא כ-45 אלף דולר? או.קיי, אלפיים דולר זה הובלה, ומה עם השאר?

המחיר של SR+ בגרמניה לפני מע"מ הוא כ-39.5 אלף דולר.

כי אפשר למכור למקומיים הלא מתוחכמים בארץ וגם להעלות להם מחירים ללא בושה, יאכלו הכל, ישתקו וימשיכו לקנות.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לשכוח שהדגם האמריקאי לא זהה לאירופאי (שאנחנו מקבלים).

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא פלא שהם מוכרים טוב באירופה וארה"ב, המחיר שאנשים משלמים בגרמניה הוא כ-132 אלף שקל, כמו פורד פוקוס עולה בארץ.

מה שאמרתי קודם. כנראה, הם לא יכולים למכור במחיר גבוה יותר את כל השכורה שהם חייבים למכור.

זה המחיר המקסימלי ש-95% מאנשים מוכנים לשלם עבור רכב, גם באירופה וגם בארץ, כל השאר זה בשוליים.

ולכן אני משווה עלויות החזקה של מודל 3 SR+ לפורד פוקוס

ופורד מנצחת בעלויות החזקה הכוללים בארץ :)

 

Tesla has dropped the price of its Model 3 by up to 9% in Europe including Germany, France, Italy and the Netherlands.

The price of the Standard Range Plus (SR+) Model 3, which was €42,990 in Germany is now €39,990

In Germany, the price drop means that once subsidies are applied, the SR+ costs just €33,990

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • מצחיק 1

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי אמרתי דברים כאלה? ההפך, הרכב מאוד מעניין וגם משתלם,

אתה פשוט לא נח כבוד החבר EvGriga.
אתה לא אוהב את טסלה או את הרכבים שלהם הבנו וזה לגיטימי ולגמרי מותר. אבל תהיה אמיתי לפחות. אין פה פוסט אחד שכתבת על טסלה שהוא לא שלילי או מלא בהשוואות לא רלוונטיות. אשמח אם תפנה אותי לפוסט בו אתה אומר אחרת.
הם לא יכולים למכור במחיר גבוה יותר את כל השכורה שהם חייבים למכור.
זה המחיר המקסימלי ש-95% מאנשים מוכנים לשלם

איך הגעת לזה? אם ניקח לדוגמא שלושה חברים באנגליה (יותר נכון חבר אחד, אח של חבר, ואבא של חבר אחר)שבחרו להוציא ממיטב כספם על מודל 3 פרפורמנס חדשה. באותו המחיר הם יכלו לקנות ב-מ-וו M340 או 330e ולהשאיר לא מעט כסף בכיס (אחד מהם גם עבר לטסלה לאחר שורה של ב-מ-וואים שונים), אבל בחרו בטסלה. לא הראה לי שהם יוצאי דופן במיוחד .
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז טסלה שלחו מייל שהמחיר נותר כמו בעת ההזמנה, כנראה הייתה טעות באתר , או שהם ניסו לעשות שיטת מצליח, אני אישית תכננתי להגיע הביתה בערב ולבטל את ההזמנה בגלל ההתנהלות הזאת, אני שמח שהכל נותר  על מקומו בסופו של דבר.

עריכה אחרונה על ידי zuzut5

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...