Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נו אז על מה אתה מדבר? איזו צמיחה ואיזה נעליים.

 

נכון, זה הקטע, יצרניות הרכב האחרות יודעות לייצר. טסלה קצת פחות.

אולי כשיפתחו את המפעל בברלין, ונראה איך הוא יעבוד... נחיה ונראה.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

כן חוכמה כי הגרף מדבר רק על נורווגיה ורק על רכבים חשמליים. מה זה משנה מה אאודי מכרו בשאר העולם.

 

אז בוא נסתכל על המכירות בארה"ב בשנים 2019 ו-2020. לא רק כלי רכב חשמליים, כל כלי הרכב הקלים. אצל כמעט כל היצרנים היתה ירידה במכירות, בעוד שבטסלה היתה עליה. אבסולוטית, טסלה עברה את מאזדה ומכרה יותר מכפול מוולוו.
 

image.thumb.png.7e7c3c41b24662d90e3a598916b45ac6.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-2020 צריך לזכור שהייתה מגיפה, אולמות של דילרים נפגעו מה שמסביר את הירידה במכירות אצל יצרנים אחרים.

 

טסלה צומחת מאוד אבל בעיקר כי היא חברה קטנה עם מעט דגמים. כל דגם שהיא מוסיפה (model y השנה) משפיע מהותית על כמות המסירות שלה.

היא תמשיך לגדול והיא עושה עבודה מדהימה! להקים יצרן רכב חדש מאפס זה משהו שלא קרה המון זמן בעולם המערבי. להקים אחד כזה חשמלי לגמרי קצת מזכיר את יצרני מנוע הבעירה הפנימי הראשונים.

 

עדיין מה שרואים בנורווגיה הוא שכל הדיבורים על כך שטסלה הולכים לכבוש את העולם ולמכור 30% מהרכבים הוא שטויות במיץ.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, shimta כתב:

 מעניין מה יהיה בעתיד, 

האם מנהל הרכש של צה"ל יאפשר לטסלה להשתתף במרכזים רכב,  

הצבא בטח לא ירצה לעצבן את האמריקאים. 

 

מכרזים למה? הרי הצבא חוכר בליסינג רכבים צמודים, ובקטגוריות של רכבי יחידה אין לטסלה שום דבר בהיצע כרגע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה הוויכוחים המיותרים? צומח לא צומח..

 

מי שרוצה טסלה, יקנה טסלה.

מי שלא רוצה והוא "נגד", ימצא את כל הסיבות.. לא צומח, נהגים נמצאים במעקב (כאילו בטלפון לא), הכל חארטה, אין סוללה, צריך שהרכב ישרת אותי.. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה סייד טוק. לפני כמה עמודים מישהו טען פה שטסלה הולכת לפשוט את הרגל. אני רוצה לאזן את זה קצת.. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שהבטחתי להמשיך ולעדכן בכל התהליך. טסלה עדכנה בחשבונות חלק מהלקוחות תאריכי מסירה. הימים שאני אישית ראיתי אצל חברים זה ימי רביעי, חמישי, שישי. היום שלי הוא יום חמישי.

מבטיח לכם תמונות של הרכב :)

 

 

EwsZjHPXIAAZJGg.jpg

  • אהבתי 7
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שמחיר ההשקה הפתיע, כי אנשים "יודעי דבר" צטתו מחירים של כ-250 אלף שקל לדגם הבסיסי, טסלה איננה זולה בארץ ביחס לאירופה.

המחיר בגרמניה (כולל מע"מ של 20% ולפני הסובסידיות) הוא פחות מ-40 אלף יורו.

אם מוסיפים מס של 10% בארץ זה יוצא 172 אלף שקל.

המחיר של מעל 47 אלף יורו לדגם הבסיסי בארץ הוא הגבוה באירופה.

בתווך המחירים הזה הם, כנראה, ימכרו את ההקצאה שלהם לארץ של מאות בודדות מכוניות בשנה, אך לא יותר מזה.

אחרי שנתיים יגיע העלאה של המסים. מהפכה של מכוניות חשמליות לא ייצא מזה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, robertf כתב:

רק שהפעם נראה שהם העלו מחירים גם לאלא שכבר הזמינו...

זה יהיה בעייתי מאוד ונשמע לא הגיוני. אני למשל כבר שילמתי את מלוא הסכום מזמן וגם אצלי השתנה המחיר בחשבון. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שמחיר ההשקה הפתיע, כי אנשים "יודעי דבר" צטתו מחירים של כ-250 אלף שקל לדגם הבסיסי, טסלה איננה זולה בארץ ביחס לאירופה.
המחיר בגרמניה (כולל מע"מ של 20% ולפני הסובסידיות) הוא פחות מ-40 אלף יורו.
אם מוסיפים מס של 10% בארץ זה יוצא 172 אלף שקל.
המחיר של מעל 47 אלף יורו לדגם הבסיסי בארץ הוא הגבוה באירופה.

אתה מכיר רכב שזול בארץ ביחס לאירופה? דווקא בעניין המחיר לא צריך לחפש אותם, כי הם נכנסו לפה בתמחור מאוד הוגן. את המחירים באנגליה בדקת? מודל 3 בסיסית (לפני תוספות) עולה שם £43,460 שזה נכון להיום כ-198 אלף ש״ח, ובחישוב מאוד פשוט יקר מפה. או על מודל 3 פרפורמנס לדוגמא תשלם 30 אלף ש״ח יותר באנגליה ממה שתשלם פה. מצד שני על ב-מ-וו 330e תשלם פה החל מ320 אלף ש״ח לדגם הבסיס, ובאנגליה 210 אלף (מחיר רשמי, בפועל תשלם הרבה פחות).
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה משווה מחיר לאנגליה - אז תשווה לאחר סובסידיות, כמו המחיר בארץ לאחר הנחת מס.

במדינות שיש בהם סובסידיות גדולות טסלה מעלים את המחיר הבסיסי.

בארץ אין סובסידיות, יש מס נמוך יותר ממכוניות בנזין, אבל המחיר הבסיסי בארץ עדיין יקר ממדינות שיש בהם סובסידיות.

לגבי ב-מ-וו, המחירים שלהם בארץ מנופחים וזה מרתיע אותי.

אני לא יודע ולא אוהב להתמקח ופשוט מתרחק מהם, לא רוצה שיעבדו עליי.

לא מתקרב אלהם גם בגלל עלות ההחזקה הכוללת גבוה (ביטוח, איתוראן, טיפולים, תיקונים).

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...