Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין סיכון כלשהו מה שלרוב אנשים מפחדים זה שהלכלוך של הדלק שנאסף בקרקעית של המיכל יכול לגרום נזק יש יותר סיכוי שבמידה וממש תרוקן את המיכל יכנס אוויר לא משהו חריג שאי אפשר לפתור

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

מדיווחים של אנשים שפירקו, ניקו או שיפצו מיכלי דלק (בעיקר בפורום האספנות), עולה כי בתחתית מיכל הדלק יש... דלק. לא לכלוך ולא כלום

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
מדיווחים של אנשים שפירקו, ניקו או שיפצו מיכלי דלק (בעיקר בפורום האספנות), עולה כי בתחתית מיכל הדלק יש... דלק. לא לכלוך ולא כלום

 

יש עוד דבר בתחתית מיכל הדלק... משאבת דלק.

היא ממילא יונקת מתחתית המיכל, בין אם הוא מלא או ריק.

יום טוב גם לך

פורסם

הדבר היחידי שבאמת יכול להוות בעיה היא שמשאבת הדלק תשאב אוויר במקום דלק - לא מצב רצוי כמו שכבר ציינו.

 

במקרה שלי אני מעדיף תמיד לתדלק כשיש לי עוד רבע מיכל אבל זה יותר בגלל שבמקרה הספציפי שלי אם נדלקת לי נורת דלק - לא בטוח שאני אצליח להגיע לתחנה הקרובה :-D

 

אני לא צוחק :?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בכל המכוניות שהיו לי (משהו כמו 15 מכוניות) ומעל 25 שנות נהיגה תמיד מתדלק אחרי שהנורה נדלקת. לא נתקלתי בשום בעיה.

 

 

פורסם
בכל המכוניות שהיו לי (משהו כמו 15 מכוניות) ומעל 25 שנות נהיגה תמיד מתדלק אחרי שהנורה נדלקת. לא נתקלתי בשום בעיה.

 

 

 

 

המוסכניק שלי טוען בתוקף שמשאבת הדלק מתחממת ומתקלקלת, כשנשאר רק קצת דלק.

מישהו שמע על זה?

קורולה רק קורולה

פורסם

שמענו על זה אבל זה לא נכון.

 

 

כשכמות הדלק במיכל יורדת נגיד לחצי או שליש, הרבה לפני שנדלקת הנורה חלק או רוב גוף המשאבה נמצא באוויר.

 

המשאבה מקבלת קירור מהדלק שזורם דרכה, לא מהדלק שנמצא מסביבה. כל עוד יש דלק במיכל והמשאבה שואבת, אין בעיה.

 

להגיע למצב בו נגמר הדלק לגמרי והמנוע לא יכול להמשיך לעבוד, זה אכן לא מומלץ אם עושים את זה כל הזמן. אבל אף אחד לא עושה את זה כל הזמן.

 

בין נורה נדלקת לבין "אין דלק בכלל" יש עוד כ 7-8 ליטרים במיכל ו 70-100 ק"מ נסיעה.

 

אין שום בעיה לנסוע כמה עשרות ק"מ אחרי שהנורה נדלקת.

 

 

פורסם

פעם אחת קרה לי שהבנות שלי נסעו עם האוטו זמן רב כשהנורה דלקה ונכנסו לאוטו בתדלוק 50 ליטר במקום 40 עד 43 בתדלוק רגיל

 

קצת אחר כך נדלק check engine ואני לא זוכר עם איזה קוד תקלה.

 

האם קשור ? אינני יודע .

 

פרט למקרה זה אף פעם לא ראיתי בעייה עם נורה דלוקה

פורסם

היות ורכב נוסע, והדלק במיכל זז, משאבת דלק מתקררת הרבה יותר טוב, כאשר יש בו כמות גדולה של דלק.

במערכות הזרקה הרגילות חלק גדול מהדלק חוזר חזקה למיכל, והדלק שחוזר חומם בסביבת המנוע,

ומחמם עוד יותר את שאריות הדלק והמשאבה.

 

אני חושב שזו הסיבה העיקרית למה לא כדאי לגמור את המיכל, במיוחד בימים החמים.

 

יחד עם זאת, אני מעדיף להנות מהרכב ומהטווח הנסיעה המלא של המיכל,

וגם היום כמו תמיד תדלקתי מעט יותר מ 40 ליטר במיכל של 42.

רכב הקודם נמכר לאחר שימוש זהה, עם כמעט רבע מליון על השעון, ללא שום בעיה במשאבה.

אם המשאבה תוכננה לעבודה בתנאים כאלה, אז היא תחזיק מעמד, למרות העומס.

פורסם

במערכות הזרקה הרגילות חלק גדול מהדלק חוזר חזקה למיכל, והדלק שחוזר חומם בסביבת המנוע,

ומחמם עוד יותר את שאריות הדלק והמשאבה.

 

 

רק במערכות הזרקה ישנות יחסית (שנות ה 90) יש קו עודפים שמחזיר את עודפי הדלק למיכל.

 

 

במערכות האלו ווסת לחץ דלק נמצא בחליל המזרקים.

 

 

במערכות מתקדמות יותר עברו לשיטה בלי קו עודפים. ווסת לחץ דלק נמצא במיכל דלק ויש רק קו אחד מהמיכל למנוע.

 

 

פורסם

אכן, פעם אחרונה שנגעתי במשאבת דלק,

זה היה ברכב שנת 96.

דלק חוזר היה ממש חם.

לדעתי רכבים מיושנים גם בשנות ה 2000 לא שינו את זה.

לנסר לדוגמה, אם איני טועה.

×
×
  • תוכן חדש...