Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם מראות צד הן אסימטריות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים איזו נבלה ניסתה לשבור לי מראת צד וסובבה אותה 180מעלות.

החזרתי אותה למקום אבל שמתי לב שהיא לא נסגרת עד הסוף כמו המראה השניה.

אז האם מראות צד ברכבים פרטיים מודרניים בנויות בצורה אסימטרית?

או שיש לי נזק למגנון הפנימי של המראה?

 

אני יודע שבחלק מהרכבים מראות צד הן אסימטריות אבל בצורה בולטת.

ברכבים פרטיים לא שמתי לב לזה ולא מצאתי תשובה ברורה באינטרנט.

פורסם

היה שרשור על כך שגם בדגמים פרטיים מסויימים - דומני VW- יש מראות לא סימטריות אפילו בגודלן החיצוני. מכל מקום אתה צריך לבדוק לגבי הדגם הספציפי שבידך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בכל הרכבים שאני ראיתי עד היום המבנה של גוף המראה היה זהה בשני הצדדים.

הכי קל למצוא רכב כמו שלך חונה ברחוב ולהסתכל, ואז תדע לבטח.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

הקטע הוא שהמראות זהות בגודל ובצורה אבל אולי יש הבדל בזווית שלהן ביחס לנהג.

אני אבדוק מחר בחוץ ואולי גם אקפוץ לאולם תצוגה. מעניין לברר את זה.

פורסם
לפני כמה ימים איזו נבלה ניסתה לשבור לי מראת צד וסובבה אותה 180מעלות.

החזרתי אותה למקום אבל שמתי לב שהיא לא נסגרת עד הסוף כמו המראה השניה.

אז האם מראות צד ברכבים פרטיים מודרניים בנויות בצורה אסימטרית?

או שיש לי נזק למגנון הפנימי של המראה?

 

אני יודע שבחלק מהרכבים מראות צד הן אסימטריות אבל בצורה בולטת.

ברכבים פרטיים לא שמתי לב לזה ולא מצאתי תשובה ברורה באינטרנט.

היא עשתה את זה בכוונה או בטעות ?

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

ברור שבכוונה. זאת המראה שהיתה בצד של המדרכה.

חוץ מזה שהיא היתה מקופלת וזה לא קל לסובב מראה חשמלית 180מעלות.

פורסם

כן. מראות צד הן אסימטריות.

לפני כמה שנים שברו לי מראת נהג.

הזמנתי מאנגליה מראה שמאלית.

הגיע.

חיברתי.

בסוף, על הקצה, בקושי ראיתי משהו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

8dd631b88ca45923d510a50ee7b8487c.jpg

 

מסתבר שיש הבדל בזוית של המראה ביחס לנהג.

במידה והנהג היה יושב שאמצע אז המראות היו מותקנות בצורה סימטרית.

כל יום לומדים משהו חדש..

פורסם

הדוגמה הכי בולטת שראיתי (למעט רכבים ישנים שאין להם מראה בצד ימין) היא פולסוואגן בורה, המראה הימנית משמעותית קטנה מהמראה השמאלית.

×
×
  • תוכן חדש...