Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מתלבט בנוגע לרכישת רכב שני למשפחה.

נסועה שנתית של מעל 25kkm.

ראיתי סוף c4 2013 מנוע דיזל, גיר רובוטי חד מצמדי מד ק"מ מראה 160kkm שמור יחסית פנימית וחיצונית, נאמר כי השמשה האחורית התנפצה אצל הבעלים הקודמים והוחלפה (סיבה לא ידועה) נאמר כי לא היו תאונות. הרכב יד 2 המוכר רכש את הרכב ממגרש מכוניות- קצת מוריד לי.

הרכב טופל במוסכים לא מוכרים- אין תיעוד, אם ארכוש אבצע יישור קו, ידוע מתי צריך טיימינג והאם יש מוסכים מומלצים לצרפתיות במרכז/י-ם?

מעל 100 קמ"ש ההגה רועד, יש צורך להחליף 2 צמיגים אחוריים, טסט בסוף דצמבר חוץ מיזה לא ראיתי עוד דברים שיש לתקן או להחליף, אשקול לקחת לבדיקה.

אשמח לדעת איך הרכב הנ"ל מבחינת אמינות מכלולי המנוע, טורבו, גיר, תושבות, מטלים ומחלות ידועות.

בנוסף כיצד ניתן לבדוק היסטוריית תאונות ותביעות ביטוח?

בעל הרכב מבקש 27k, אשמח לדעת אם המחיר שווה ומתאים לאקזמפלר הנ"ל?

תודה לעוזרים.

עריכה אחרונה על ידי tomy669
פורסם

מחזיקים כזאת במשפחה מהרגע שיצאה מהחברה.

סך הכל מראה אמינות מאוד יפה, הגיר איטי קצת (אצלנו עדיין עם הקלאטץ׳ המקורי עם 130kkm)

מנוע חזק חסכוני ואמין, בכללי מנועי הטורבו דיזל של פיג׳ו וסיטרואן נחשבים מאוד מוצלחים.

מעבר לזה איכות ההרכבה של תא הנוסעים מעולה והרכב נוח.

אני לא נוהג ברכב כמעט אבל סך הכל אני יודע שמי שכן נוהג בו מאוד מרוצה.

מקווה שעזרתי

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

תודה,

מה לגבי הגיר? האם הוא נחשב אמין?

בנוסף שכחתי לציין כי יש תקלה במזגן, כרגע בבדיקה, ככל הנראה גז שבורח ויש לאתר את מקור הדליפה- באחריות בעל הרכב לטפל.

פורסם

אני כמעט בטוח כי ברכב הזה, הבעיה במזגן היא ביחידה הפנימית.

בקש להיות נוכח בבדיקה של המזגניסט כדי שלא ימלא לך גז ותחשןב שהכל בסדר

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

מלטבשי, איך לדעתך מדובר ביחידה הפנימית?

מחלה של צרפתיות?

מה שעשה בינתיים, מילא גז יחד עם זרחן ומחר ויבדקו אם יש דליפות באזור מכסה המנוע.

אשמח לשמוע עוד חוות דעת על הרכב מאנשים שמכירים או שהיה להם בעבר.

תודה ושבוע טוב.

פורסם

מחלה של צרפתיות בשנים האלו.

אצלך מערכת בקרת אקלים דו אזורית?

מלא גז עם חומר זורח (לא זרחן) באור UV ונסה לבדוק אם יש נזילה.

במקביל, הקפד למלא מעט שמן מדחסים על מנת לא להשאיר את המדחס ללא שימון מספיק.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

בגדול - זה רכב מצויין. בקטן - ברכב הזה לא הייתי נוגע.

 

למה ללכת על רכב מלא תקלות שטופל במוסכים לא ידועים?

 

חפש אחת שמורה מאוד, עם עדיפות לכזו שטופלה כל ימיה ברשת היבואן (לא בהכרח טיפול טוב, אבל בהכרח מצביע על כך שבעל הרכב לא חסך עליו).

 

עוד יותר גרוע כשיש תקלה במערכת המיזוג - זה יכול להיות סיפור יקר ו/או סיפור שלא נגמר (מה שכן, ב- C4 2007 שלי טופלה נזילת גז לא קטנה ביחידה הפנימית על ידי החדרת חומר אטימה לפני יותר מ- 3 חודשים, ובינתיים הכל בסדר)

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

חומר אטימה מומלץ ליחידות פנימיות -

חפשו באיביי AC LEAK EXTREME.

 

יש מזרק כחול שמיועד לכל סוגי המזגנים ויש את הורוד שספציפי לרכב.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...