Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין שני רכבים (VW GOLF 2010 1.4 122HP vs VW GOLF 2009 1.4 160 HP)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,

אני מעוניין לקנות VW GOLF שנתון בין 2009-2011, את הגרסא של ה 1.4 TSI.

עכשיו יש לי התלבטות בין הדגם של ה - 160 HP לבין ה 122HP...

מצאתי את שניהם למכירה, ה 122HP בשנתון 2010 עם 105000 קילומטר, ואת ה 160HP בשנתון 2009 עם 160000 קילומטר.

אשמח אם תתנו לי ייעוץ על מה עדיף מבין השניים ממי שיודע ומכיר כמובן, גם הבנתי שהייתה איזה תקלה עם המנוע של ה160HP ואז הוציאו איזה עדכון תוכנה שסידר את הבעיה, אז אם תוכלו להתייחס גם לדבר הזה ותגידו כמה הבעיה הזאת עדיין רלוונטית ואם יש ממה לדאוג..

תודה :wink:

פורסם
ב122 הגיר ימות.

ב160 הגיר והמנוע ימותו.

 

אז כנראה שעדיף ה122.

 

למה שימותו אם לא מתו עד עכשיו? שניהם כבר כמעט עשר שנים על הכביש..

אתה יכול להרחיב?

פורסם
למה שימותו אם לא מתו עד עכשיו? שניהם כבר כמעט עשר שנים על הכביש..

אתה יכול להרחיב?

זה שעברו כבר 10 שנים לא הוסיף להם אמינות.

מנוע 160 לא היה אמין אפילו כחדש.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

V5

×
×
  • תוכן חדש...