Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

https://www.ebay.com/itm/BMW-MINI-COOPER-ONE-S-R55-R56-R57-REAR-BRAKE-LIGHT-TAILGATE-LAMP-LEFT-SIDE/323774428756?hash=item4b6275b654:g:KjQAAOSwHSlcr2gQ

 

זה הפריט ועלותו 211 ש"ח, טרם בדקתי עלות משלוח.

 

העניין שחפשתי את הפנס כאן בארץ. לא מצאתי באף מקום את הדגם הספציפי הזה, ועד שמצאתי משהו בבני ברק

 

נסעתי בשישי הביאו את הפנס הלא נכון וקבלתי דו"ח על חניה ללא תו. :)

 

חזרו אלי והציעו משומש ב700 ש"ח לפני מע"מ...

 

האם שווה לי להזמין את הפריט הזה או שגם במקרה הזה אני עלול לסיים קנייה מעל 700+ עם המכס מעמ שחרור חבילות ועמלות שונות?

פורסם

משלוח עוד 20 אירו ..עדיין מחיר מעולה.

על מה כבר יכולים לחייב אותי וכמה ?

סער גנים לא עונים.בטח בחופשה.

פורסם (נערך)
הזמנתי לבסוף.

נראה איך יתקבל במחלקת המיסים/דואר ישראל בהמשך.

הקפד לבקש שילוח חבילות רגיל ופשוט -

דרך הדואר הרגיל הן של בריטניה (Royal Mail ) והן של ישראל (דואר ישראל) - לא חברת שילוח.

 

אם כבר בוצעה ההזמנה דרך חברת שילוח פרטית - נסה לשלוח הודעה לתיקון / הבהרה בקשה - למשלוח רגיל.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
הקפד לבקש שילוח חבילות רגיל ופשוט -

דרך הדואר הרגיל הן של בריטניה (Royal Mail ) והן של ישראל (דואר ישראל) - לא חברת שילוח.

 

אם כבר בוצעה ההזמנה דרך חברת שילוח פרטית - נסה לשלוח הודעה לתיקון / הבהרה בקשה - למשלוח רגיל.

 

 

אייל.

 

מחזק.

ביצעתי כמה הזמנות מeBay למשפחה עבור חלקים שונים, עד כה לא היו בעיות.

קיבלנו מוצרים חדשים מהניילון (ממש עם קופסא סגורה וסמל היצרן מוטבע עליה) במחירים מצחיקים, לעומת חלקים שרצו לתת לנו מפירוקיות.

פורסם

בדיוק לפני שבועיים הזמנתי פנסי לד חדשים ל-A3 שלי. עלות כוללת של הפנסים הייתה 800 ש"ח לזוג. הפריט נבדק במכס ושוחרר לאחר יום, לא עשו שום בעיות. חשוב לציין שהפנסים שקניתי היו מבן אדם פדנט ביותר ונראים חדשים לגמרי אז יש לשים לב גם לזה.

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

המשלוח יגיע דרך רויאל מייל,משלוח סטנדרטי. מקווה שיעבור חלק. תודה לכולם על העזרה.

עריכה אחרונה על ידי nimo
פורסם
המשלוח יגיע דרך רויאל מייל,משלוח סטנדרטי. מקווה שיעבור חלק. תודה לכולם על העזרה.

 

מאמין שיעבור חלק. אני בדיוק הזמנתי דרך Royal Mail הגה ספורט (רק גלגל, ללא כרית אוויר) אז יש לי יותר ממה לחשוש. בהצלחה לשנינו! :lol:

2016 BMW M235i.

פורסם

Fraysa, נקווה ונהיה חיוביים, שיעבור לנו חלק :)

 

עד היום כל המשלוחים שהגיעו אלי מאנגליה אך ורק דרך חברות שילוח בינלאומיות,

 

למרות שציינתי ובקשתי משלוח אווירי רגיל, סטנדרטי.

 

וכל מוצר שלמתי בסופו של דבר כפול.

 

אז לשם שינוי אולי הפעם נצא בזול :)

 

נעדכן בהמשך

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שכחתי לעדכן אז הנה!

 

הפנס הגיע להפתעתי מאנגליה תוך שבוע!

 

1:1 בדיוק כפי שצולם בתמונות ותואר בפרטים.

 

רק אם לוקחים לופה X16 אולי יהיה אפשר להבחין בשריטה. ממש כחדש.

 

280 ש"ח כולל משלוח שעבר חלק.

 

להזכיכם, 700 לפני מעמ דרשו ממני, על משומש..

×
×
  • תוכן חדש...