Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

יש לי שברולט מאליבו 2013 מנוע 2400 יש לי רעשים מאזור המנוע לאחר בדיקה נאמר לי שהבעיה היא שהסעפת סדוקה והוא וצריך להלחים אותה (מוסך לאגזוזים) אבל צריך ללכת למוסך כדיי שיפרק את החלק יביא לו הוא ילחים את זה ויחזור למוסך שירקיב חזר

עכשיו בדקתי וכל המקומות שבדקתי לא ממליצים להלחים בגלל שמדובר באזור שהוא מאוד חם והסדק יכול להיפתח חזר

בדקתי על החלפת החלק אבל לא מצאתי אף אחד שיש לו את החלק הזה ויוכל לטפל לי בזה

דיברתי עם UMI הם רוצים שאני יבוא לבדיקה אבל אין להם מחיר לבדיקה אלה מחיר לפי שעה שהמחיר הוא 334 שקל עם המוסכניק בודק את הרכב שעתיים אז הבדיקה עולה 668 שקל משהו לא ניראה לי הגיוני

יש פה משהו שיודע איפה אפשר להשיג סעפת לרכב ?

פורסם (נערך)

למעט רעש, לא תסבול לזמן רב עד הגעת חלק מיבוא. לא בטוח עד כמה לייבא כזה

https://www.amazon.com/APDTY-785051-Manifold-2010-2012-Chevrolet/dp/B01AIK06HS

 

זה לא יקר אבל עשוי להקלע לביקורת מכס ולהעצר שם.

 

מנוע ה 2.4 של GM קיים בעוד דגמים, נסה אולי בפרוקיות. כל מוסך מורשה משרד התחבורה יוכל להרכיב לך כזה.

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
למעט רעש, לא תסבול לזמן רב עד הגעת חלק מיבוא. לא בטוח עד כמה לייבא כזה

https://www.amazon.com/APDTY-785051-Manifold-2010-2012-Chevrolet/dp/B01AIK06HS

 

זה לא יקר אבל עשוי להקלע לביקורת מכס ולהעצר שם.

 

מנוע ה 2.4 של GM קיים בעוד דגמים, נסה אולי בפרוקיות. כל מוסך מורשה משרד התחבורה יוכל להרכיב לך כזה.

 

1. למה שהקלע למכס אריי אמזון נותנים אפשרות לשלם להם את המס והם מעבירים את החלק במכס

2. שדיברתי עם UMI הם אמרו לי שעם זה זה הבעיה המחיר של החלק הוא 1380 ש"ח לפני מע"מ אז איך זה יכול להיות שהחלק באמזון כזה זול ?

פורסם (נערך)

אמאזון לא זול, UMI גנבים, זה הכל.

 

כשקניתי את האימפלה שלי ב 2010 (הרכב שנתון 2005), המכסה של משענת היד (שאצלי היא גדולה מאוד כי היא גם משענת למקום השישי ברכב, ליד הנהג) היה שבור, אז אמרתי כבר נראה כבר תעלה כל המשענת, בקיצור הייתי אופטימי (ציפיתי למשהו באזור ה 700-800 ש"ח), בקיצור רצו לא פחות מ 3600 ש"ח לפני מע"מ. אמרתי תודה רבה והזמנתי מאיביי יד שניה במצב מצוין + מתג ראשי לחלונות כולל משלוח ב 750 ש"ח. גנבים.

 

לרכבים אמריקאיים, אפשר למצוא כמעט הכל באיביי, לפני כמה חודשים הזמנתי נאבה מארה"ב ב 250 ש"ח כולל משלוח (חלק כבד יחסית אז המשלוח עלה אפילו יותר מהחלק עצמו), בארץ הבנתי שהיה עולה לפחות 600, לא מקורי.

 

יש לי מקאוואליר לפירוק .

 

מקס, שאלה מסקרנות, משתמע מכאן שמנוע 2.4 של מאליבו 2013 זה אותו מנוע של קוואליר?? אני זוכר שיש אלרו וקוואליר 2.4 אבל לא הייתי בחיים חושב שזה ממש אותו מנוע. מעניין...

עריכה אחרונה על ידי yonisi

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
אמאזון לא זול, UMI גנבים, זה הכל.

 

כשקניתי את האימפלה שלי ב 2010 (הרכב שנתון 2005), המכסה של משענת היד (שאצלי היא גדולה מאוד כי היא גם משענת למקום השישי ברכב, ליד הנהג) היה שבור, אז אמרתי כבר נראה כבר תעלה כל המשענת, בקיצור הייתי אופטימי (ציפיתי למשהו באזור ה 700-800 ש"ח), בקיצור רצו לא פחות מ 3600 ש"ח לפני מע"מ. אמרתי תודה רבה והזמנתי מאיביי יד שניה במצב מצוין + מתג ראשי לחלונות כולל משלוח ב 750 ש"ח. גנבים.

 

לרכבים אמריקאיים, אפשר למצוא כמעט הכל באיביי, לפני כמה חודשים הזמנתי נאבה מארה"ב ב 250 ש"ח כולל משלוח (חלק כבד יחסית אז המשלוח עלה אפילו יותר מהחלק עצמו), בארץ הבנתי שהיה עולה לפחות 600, לא מקורי.

 

 

 

מקס, שאלה מסקרנות, משתמע מכאן שמנוע 2.4 של מאליבו 2013 זה אותו מנוע של קוואליר?? אני זוכר שיש אלרו וקוואליר 2.4 אבל לא הייתי בחיים חושב שזה ממש אותו מנוע. מעניין...

בקוואלייר/אלרו זה מנוע אחר לגמרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
1. למה שהקלע למכס אריי אמזון נותנים אפשרות לשלם להם את המס והם מעבירים את החלק במכס

2. שדיברתי עם UMI הם אמרו לי שעם זה זה הבעיה המחיר של החלק הוא 1380 ש"ח לפני מע"מ אז איך זה יכול להיות שהחלק באמזון כזה זול ?

 

חלקים לרכב נעצרים לפעמים במכס בתואנה שנדרש אישור משרד התחבורה.

המחירים אצל היבואנים , במיוחד במקרים בהם אין מלאי גבוה = שחיטה ללא כל פרופורציה.

 

המנוע אמור להיות LE5 ויושם בשברולט מליבו בין 2008-1012 (לכן בארץ יתכן והוא במודל 2013, שבפועל יוצר ב 2012) זה מנוע ותיק למדי שמוצא גם בדגמי ביואיק לה-קרוס . אבל מכיוון שמדנת ישראל מיוחדת, כנראה תמצא את אותו המנוע בשברולט קפטיבה.

אל תיגש למורשה UMI גש למתמחים באמריקאיות כפי שהיציעו לך.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

עם איזה מקומות בדקת שהמליצו לא להלחים גרשון? בדקת עם מוסכים או עם רתכים וחרטים שמיתעסקים בזה? ממליץ לל לבדוק מול בעלי המקצוע היעודיים לריתוכים מסוג זה ויש מקצוענים. תאמר מהיכן אתה נכווין אותך למישהו שכזה. לפני כשנה שלפתי מנוע של קובו כי נוצר סדק בבלוק ומוסכים טענו שזה רק להחליף מנוע. הבאתי את המנוע קומפלט לחרט שלי שנתן שם ריתוך מיוחד וספציפי לאותו החומר שניסדק ועד היום כבר שנה הכל עדיין כמו חדש ולא נוזל אפילו מיחיגרם זה נוזל קירור כמו לפני כן. אז אל תמהר להספיד את הסעפת..

אותו ריתוך אגב יצא 600 שח. במוסך דיברו על החלפת מנוע של לפחות 30 אלף שח.

פורסם
עם איזה מקומות בדקת שהמליצו לא להלחים גרשון? בדקת עם מוסכים או עם רתכים וחרטים שמיתעסקים בזה? ממליץ לל לבדוק מול בעלי המקצוע היעודיים לריתוכים מסוג זה ויש מקצוענים. תאמר מהיכן אתה נכווין אותך למישהו שכזה. לפני כשנה שלפתי מנוע של קובו כי נוצר סדק בבלוק ומוסכים טענו שזה רק להחליף מנוע. הבאתי את המנוע קומפלט לחרט שלי שנתן שם ריתוך מיוחד וספציפי לאותו החומר שניסדק ועד היום כבר שנה הכל עדיין כמו חדש ולא נוזל אפילו מיחיגרם זה נוזל קירור כמו לפני כן. אז אל תמהר להספיד את הסעפת..

אותו ריתוך אגב יצא 600 שח. במוסך דיברו על החלפת מנוע של לפחות 30 אלף שח.

 

בדקתי אצל מוסך שנקרא "אפי אגזוזים" וזה מה שהוא אמר

אני גר במרכז (בני ברק)

פורסם

לא מכיר אפי אגזוזים אבל כדאי לשמוע עוד חוות דעת בעניין. אם יבוא לך לעשות טיול לחדרה כדי שאשלח אותך לחרט שלי שיגיד לך אם כן ניתן לריתוך או לא אז תפאדאל...

מדובר באיש מקצוע בתחום כבר יותר מ 30 שנה ומיתעסק בעיקר בריתוכים האלה.

×
×
  • תוכן חדש...