Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לי בעבודה קיטור חם (מאמין ש100 מעלות), עד כמה זה מסוכן לעשות איתו שטיפה לרכב?

עוד שאלה בקשר לפוליש,

 

איך יודעים עם איזה פד להשתמש במהלך הפוליש?, יש כאלה עם משטח חלק, יש כאלה עם משטח עם חורים יותר (פד ביצים קוראים לזה?),

אני מאמין שהמשטח החלק זה לפוליש קל, והמשטח צמר זה לפיניש, אפשר קצת סדר בזה?

לצורך העניין, אחרי שלב הפלסטלינה, מתחילים לעשות נניח פוליש קל, מורחים ווקס על הפולישר (נניח עם פד ברמת גימור בינונית-קל), ומתחילים לעבוד איתו ככה?, או שיש צורך בחומר אחר, ואת הווקס שמים רק בצמר בסיום.

פורסם

לא מומלץ לשטוף את הרכב בטמפרטורה גבוה כל כך, שינויים קיצוניים יכולים לגרום לפיצוצי לכה ושחיקתו המהירה.

מים חמימים זה לא בעיה.

 

קרא כאן על סוגי פד לפוליש. (מאמר מושקע)

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?526001-%D7%98%D7%91%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-%D7%95%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%9D

×
×
  • תוכן חדש...