Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כמה שאני לא אוהב רכבים צרפתיים ישניים, הם הוכיחו שאפשר לעשות רכב נוח שגם אוחז בפניות... אז עובדה שאפשר.

 

לא יודע מה הקטע באמת של רכבים חדשים מסויימים להיות כ''כ נוקשים. אולי עם המראה הספורטיבי שהיום כל סופר-מיני מקבלת, בא גם החשק לתחושה?! ברור לכל מי שמבין טיפה בנהיגה שלא בהכרח יש קשר בין קושי המתלמה לבין אחיזתו.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני החלפתי לבולמי זעזועים קשים יותר וקפיצים קצרים, ההבדל באחיזה ובהרגשה מאוד מורגש. מאוד מרוצה מזה.

הגב קצת פחות, הנוסעים המזדמנים מאחורה הרבה פחות.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
לא ככל הנראה.

 

היא כבר הוצגה, עם קורת פיתול. עיתונאי הרכב קצת בשוק מכיוון שמאזדה ממצבת את המכוניות שלה כמכוניות עם התנהגות בפורטיבית ובשלושת הדורות הראשונים של מאזדה 3 היה מתלה אחורי מולטי לינק.

לא שמעתי על תלונות כל כך באיכות הנסיעה גם, בדרך כלל פשוט אומרים שהיא קצת התבגרה

פורסם

האבסורד הוא שהמאזדה 3 שלי 2006, והיא יותר רכה מרכב חדיש בן שנה או שנתיים.איפשהו זה מנחם אותי

פורסם

אותי זה תמיד הרגיז!

עד היום נהגתי על יונדאי סונטה משנת 2000, כיף ורך בנהיגה, פשוט תענוג!

רכשתי לאחרונה פורד מונדאו 2010 והוא קשה מידי. ממש דופק לי את הגב (כבר עלתה בי מחשבה להחליף בולמים כי אולי הם גמורים).

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם
חפש במרשתת JDM, שאלה ראשי תיבות של Japanese Domestic Market.

 

בקיצור - הטופוגרפיה היפאנית היא של כבישים מפותלים בהרים, שמצריכים אחיזה גבוהה. מתלים נוקשים תומכים בכך. בניגוד לכבישים האמריקיים הישרים והמישוריים עם עיקולים שקוטרם גדול, שבהם מתלים רכים יהיו יותר נוחים. לכן מכוניות יפאניות יהיו בעלות מתלים נוקשים, בעוד שאמריקאיות בעלות מתלים רכים. אירופיות באמצע.

 

אצל יפנים כיול מתלים משתנה בהתאם לשוק היעד לרוח התקופה. הם יכולים לייצר דגם מתנהג עם מתלים נוקשים לשוק אירופאי, ורכים לשוק אמריקאי, לפעמים אותו דגם אפילו.

 

חוץ מזה, היו להם תקופות שלכולם היו מתלים רכים (שנות ה90), אחרי כך הם עשו מתלים קשים בחוסר פרופורציה (שנות ה2000), ועכשיו הגיעו למשהו באמצע.

 

קוריאנים עוברים את אותו תהליך בערך. תראה דגמים של יונדאי מלפני 10-15 שנים והיום.

 

למה? עדיף ספינה אמריקאית מתנדנת חסרת היגוי?

 

לא, עדיף משהו כמו מזדה 6 דור קודם או לנסר קלאסיק, עם שלדה עלק מתנהגת, מתלים ברמת קושי של גלגלים מחוברים ישירות לשאסי, ומנוע חלשלוש עם גיר אוטומטי ארכאי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הקורולה 2018 רכה יחסית בעיניי.

נסעתי בנסיעת מבחן על אופל קרוסלנד שהייתה קשיחה בהרבה.

תשימו לב שגם גודל הג'נט משנה באוטו קוטר צמיג.

פורסם

זה מפתיע אותי שזה לא מהווה שיקול יותר גדול בקניית רכב חדש, אחרי שנשבר לי הגב מהמאזדה נראה לי שזה יהיה אחד השיקולים הראשיים.....

פורסם

אין לי כל-כך הסבר לזה אבל זה מרגיש כאילו שלאנשים פחות אכפת מנוחות כאן או משהו כזה, אולי כי זה פורום נהיגה יותר אז ה Mindset כאן נוטה להעריך יותר יציבות, הגה מתקשר וכאלה.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם (נערך)
זה מפתיע אותי שזה לא מהווה שיקול יותר גדול בקניית רכב חדש, אחרי שנשבר לי הגב מהמאזדה נראה לי שזה יהיה אחד השיקולים הראשיים.....

לא יודע איזה מאזדה יש לך. היתה ברשותי 3 מדור שני. אני לא חושב שהיתה משמעותית יותר נוקשה מה-SX4 שהיתה לי במקביל, אבל תנוחת הישיבה היתה זוועתית, ועם עוד כמה חסרונות שמחתי כאשר חזרה לחברת הליסינג. העניין הוא שהמחליפה - סוזוקי סוויפט - לא רק נוקשה מאד אלא גם קצרה, מה שמאוד לא נוח לישבן על באמפרים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הגורם המרכזי שפוגם בנוחות כלי רכב מודרניים אלו צמיגי חתך נמוך, רחבים. הם מעבירים הרבה יותר זעזועים מהמורות.

אני מנחש שכאשר הגלגל כולו נוקשה יותר, גם המתלה חייב להיות נוקשה יותר, כדי לספוג באופן לינארי מספיק את הזעזועים

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אין לי כל-כך הסבר לזה אבל זה מרגיש כאילו שלאנשים פחות אכפת מנוחות כאן או משהו כזה, אולי כי זה פורום נהיגה יותר אז ה Mindset כאן נוטה להעריך יותר יציבות, הגה מתקשר וכאלה.

 

אני מכיר רשימה ארוכה מאוד של אנשים שקנו את הרכב מהסוכנות בלי נסיעת מבחן, חלקם גם בטרום השקה עוד לפני שבכלל ראו אותו בתצוגה או היה מפרט אבזור סגור. זה לא רק בפורום

A3

A4

פורסם

רגע, עכשיו כשאני חושב על זה...

אם הרכב מתוכנן במפעל להיות רך אות נוקשה, זה אומר שאסור להחליף לבולמים מסוג שונה?

 

למשל, תכננתי להחליף בולמים אצלי במונדאו למשהו יותר רך, תהיה לי איזושהי בעיה עם זה?

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 


×
×
  • תוכן חדש...