Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - פיג'ו 308GTi


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1790 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מערכת המולטימדיה של הגולף ברמה אחת מעל הפיג׳ו וגם הנדסת האנוש שלה עדיפה, אבל אני מאד אהבתי את עיצוב לוח המחוונים בפיג׳ו שנראה טוב יותר בעיני. גם איכות הגימור בפיג׳ו מאד קרובה לגולף - זאת לא פיג׳ו של שנות ה-90 עם פלסטיקים מתפרקים.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

וסתם מסקרנות, איך היא עומדת מול הגולף GTI מבחינת איכות והרגשה וגם התנהגות וספורטיביות.

 

הרי תמיד אומרים שהגולף זה הבנצ׳מרק של הסגמנט, אז איך היא עומדת בהשוואה?

 

אני חושב שהתייחסתי להשוואה בינהן בהקשר להתנהגות ספורטיבית בסייפא של הכתבה - מבחינה דינאמית, הפיג׳ו הרבה יותר מערבת וההתנהגות שלה הרבה יותר ״חיה״ (לדוגמא, קל מאד להוציא את החלק האחורי), המנוע מרגיש יותר שמח ויותר אוהב לעלות לסל״ד גבוה.

מבחינת איכות תא הנוסעים, לגולף עדיין יתרון קל אבל הפיג׳ו טובה מאד.

 

כמשפחתית, הגולף יותר מרווחת מאחור ולישובים מאחור יש גם פתחי אוורור. תא המטען של הפיג׳ו מכיל נפח גדול יותר. נוחות הנסיעה בגולף טובה יותר.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיצוב שבלוני מזדקן טוב יותר מעיצוב נועז של לפני כמה שנים, הבעיה בפיגו זה הביצוע, המסך איטי מידי, הפונקציות לא ברורות.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

 

עניין של סדרי עדיפויות. אם ברכישת הוט האץ' מהירות המסך מקבל משנה חשיבות, למה לקנות הוט האץ' מלכתחילה? אם אפשר להשוות בין הדברים, הפיז'ו עדיפה על הגולף בכל מה שקשור לנהיגה בפער גדול הרבה יותר מעדיפות הגולף במסך. הגולף פרפורמנס מצמצמת את הפער, מאד, אבל עדיין לא שם.

 

מבחינת איכות הפנים, פלסטיקה והרכבה הן שקולות לחלוטין, גם אם קשה לואגיסטים להודות בכך.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין של סדרי עדיפויות. אם ברכישת הוט האץ' מהירות המסך מקבל משנה חשיבות, למה לקנות הוט האץ' מלכתחילה? אם אפשר להשוות בין הדברים, הפיז'ו עדיפה על הגולף בכל מה שקשור לנהיגה בפער גדול הרבה יותר מעדיפות הגולף במסך. הגולף פרפורמנס מצמצמת את הפער, מאד, אבל עדיין לא שם.

 

מבחינת איכות הפנים, פלסטיקה והרכבה הן שקולות לחלוטין, גם אם קשה לואגיסטים להודות בכך.

 

איך הפרפורמנס מצמצמת את הפער? הרי מבחינת התנהגות וחוויית נהיגה היא לא פוזלת מהעקרונות השמרניים של הגולף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הפרפורמנס מצמצמת את הפער? הרי מבחינת התנהגות וחוויית נהיגה היא לא פוזלת מהעקרונות השמרניים של הגולף.

 

המתלים שלה והדיפרנציאל גורמים לה להיות מהנים הרבה יותר מהגרסא הרגילה. אבל חכה למבחן :wink:

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שידוע לי, לפחות לא מבחינת הדגם שיובא אבל יכול להיות שאם תלך לסוכנות ותבקש ידני הם יהיו פתוחים לרעיון, הבנתי שזה לא חסר תקדים אצל צ'מפיון.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתיאוריה זה נשמע בהחלט גרוע, וגם אני ציפיתי לצחוק על זה בנסיעת המבחן.

בפועל זה עובד ממש מצויין ואנשים שיסעו ברכב לא יבחינו שזה סאונד של הרמקול ולא של המנוע, עד כדי כך.

תנסה ותופתע.

 

מה זה משנה שזה נשמע אמין? זו בדיחה בעיני לרכב שהוא "טהור". גם את הסאונד של האוקטביה דור קודם אהבתי, וכשגילית שעובדים עלי ושזה מהרמקול התאכזבתי... סקס ב- VR זה גם טוב? זה נשמע אותו דבר... (אולי אפילו יותר טוב)

אם צריך את זה - ואתה יכול לספק את זה - תספק. אם לא צריך את זה - אז למה לזייף את זה?

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין של סדרי עדיפויות. אם ברכישת הוט האץ' מהירות המסך מקבל משנה חשיבות, למה לקנות הוט האץ' מלכתחילה?

 

יש מילה שאני שונא, אבל אחרוג ממנהגי ואעשה בה שימוש: "בא". כי בחיאת. בא. הרכב 99% מהזמן משמש למשימות רגילות. שם צריך תפעול נוח. לתפעל מזגן/ניווט/מדיה - לא צריך תגובה מהירה? אתה חושב שלא הייתי רוצה APPLE CAR PLAY ברכב שלי? נכון שקניתי בכל זאת, אבל זה לא שאין לזה חשיבות.

בנוסף, חלק מרכב כזה, הוא גם פקטור של לייפסטייל, כתוצאה מהעובדה שרוב היום אתה לא במסלול. אחרת הוא לא היה מצולם עם דגש על הסאן-רוף, האגזוזים, ולצד ימה :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היית קונה כמוני, לי יש קאר פליי :-D

 

רכב ספורטיבי לא נקנה בשביל ה-99%, הוא נקנה בשביל האחוז הבודד שבו אתה נותן בראש. והאחוז הזה לא קטן - בשנה וחודש הראשונים הרכב שלי היה 2% מהזמן שלו על מסלול, ובשילוב טיולים אני מניח שמדובר בכ-5-7% נסיעות לשמן הוא נקנה. זה לא מעט כמו שזה נשמע, ועד כמה שזה נשמע קלישאתי - בשביל זה אנחנו שם.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונית עגולה. זו המסקנה שגיבשתי לאחר נסיעת המבחן על ה308 GTI.

את הקטע של מכונית משפחתית היא עושה טוב מאוד. מרווחת מלפנים ופחות מאחור, מאובזרת ואיכותית , תא מטען גדול , נוחה (אני נוטה לחשוב שיותר נוחה מהסנדרו הלא ספורטיבית בעליל שלי, להוציא קצת יותר עצבנות מתלים טיפוסית לקטגוריה), ואפשר לשייט איתה בכיף בכבישים מהירים.

למד הסלד ההפוך אכן צריך להתרגל, ועל המולטימדיה חפרתם כאן מספיק ואלו חסרונות שהייתי יכול לחיות איתם בכיף במקרה שלה.

המסאז', תוספת לא טריוויאלית ולא נפוצה כלל בשוק הרכב שלנו ( יכול לספור על יד אחת דגמים שזה מגיע בהם כסטנדרט) עם שתי תוכניות קבועות מוסיף קצת פינוק, למרות שהוא לא ברמה של זה ב5008 GT.

גם את הקטע של מכונית ספורטיבית היא עושה מצוין. סיבוב בכביש מפותל איתה זה פשוט תענוג, הגה קטן ומהיר , שלדה קשיחה ומרוסנת , והבלמים ,עד כמה שאני שונא את מילת התיאור הזו במבחני רכב, פשוט מדהימים, השענות קלה על דוושת הבלם והאוטו "מעלים" את הקמשים שצבר ללא מאמץ.

המנוע , על אף נפחו הקטן ביחס לממוצע בקטגוריה, מספק את הסחורה והכוח תמיד זמין. ידית ההילוכים קליקית ומדויקת יחסית , שיפור ביחס ל208 GTI שנהגתי בה לפני שנתיים שסבלה מידית מעורפלת בהשוואה. קצת מאכזב לשמוע שהסאונד לא מגיע מהאגזוז אלא מהרמקולים , אבל לפחות הוא נשמע טוב, ואם חופר לכם מדיי תמיד אפשר לכבות אותו (ע"ע אבארט' קומפי, חפירות אגזוז בכל מצב).

בהחלט הייתי רוצה אחת כזו , מסמנת V על רוב מה שאני מחפש במכונית רגילה ומכונת חיוכים בכבישים מפותלים.

* רכב המבחן מצויד במובילאיי, למרות ששמעתי מחבר שבירר, שהדגמים החדשים מגיעים ללא.

* לצערי רק בהשוואה סטטית , תא הנוסעים של ה308 GTI עדיף על זה שבI30N ובסיוויק טייפ R מבחינת איכות חומרים , היונדאי עדיפה מבחינת הנדסת אנוש וההונדה עדיפה מבחינת תנוחת נהיגה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שמבחינת התנהגות היא יותר פרועה, אבל בעיקר מבחינת פנים הרכב, היא כבר מיושנת מידי, מספיק שתראה את המסך המרכזי, הוא כבר מרגיש בן 5.של הגולף מרגיש ונראה הרבה יותר טוב

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

המסך של המולטימדיה הוחלף בזה שנמצא ב3008 ו5008,בכל מקרה סביבת הנהג לא פחות איכותית מזאת של הגולף,ונראית מודרנית יותר,ועוד לא הגעתי לדבר על הריפוד פיג'מה העיראקית של הגולף בGTI.

 

בכל מקרה לדבר על מסך מולטימדיה ו/או סאונד מהרמקולים ברכב עם יכולות ספורטיביות כלכך גבוהות ומענגות נראה כלכך לא שייך,לדבר על הטורסן האמיתי{לא גרסת חיקוי אלקטרונית} נראה לי הרבה יותר שייך לסוג רכב שכזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, לא הייתי פה יומיים והייתי צריך לדפדף לעמוד הרביעי בשביל להתעדכן ולכתוב את הדעה שלי, מרשים!

 

הצטרפתי למני באחד הערבים למבחן על הפיג'ו 308 GTI. מבחינתי, כחובב צרפתיות ספורטיביות הרכב היה סוג של נעלם. מאוד עניין אותי אך לא בסדר גודל של רכישה ולכן לא היה לי נעים לקבוע נסיעת מבחן מול היבואן. את המבחן של לפני מתיחת הפנים פספסתי גם כאן בקארספורום וגם במקום נוסף שכתבתי בו.

 

בסופו של דבר סופסוף בחנתי אותה, כן גם מאוד נהנתי.

הטקסט של מני פשוט מעולה, יש מעט מאוד דברים שאני יכול להוסיף. אתחיל מההשוואה לאחות הקטנה, ה-208 GTI. ההגה הקטן ולוח המכוונים שמעליו פשוט לא התאימו לי ב-208. עם הגובה שלי, 1.65 לא הצלחתי למצוא תנוחת נהיגה נכונה ונוחה בו"ז. או שההגה הסתיר את המכוונים או שישבתי גבוה מידי (אחת מ-3 הסיבות לפסילתה לפני 5 שנים). ב-308 לשמחתי המצב שונה. הצלחתי להתמקם נכון די מהר ולהתחיל להנות.

במהלך המבחן שלי, היו לי 3 מכוניות בראש שהשוותי אליהן:

סיאט לאון קופרה

רנו מגאן RS (דור רביעי, לא נהגתי אבל מכיר מעט את היחידה שיש בארץ)

פולקסואגן גולף GTI

ההכרות השטחית מאוד עם המגאן לא באמת רלוונטית, תא הנוסעים ברנו סטנדרטי יותר ומרגיש מוצלח יותר. גם המושבים היו יותר לטעמי. מאחר ולא נהגתי בה אלא רק עקבתי אחריה ביום מסלול איני יכול להשוות אותן דינאמית. זה גם לא רלוונטי כרגע.

הגולף ירדה מידית מההשואה, פשוט כי את האחות "הספרדייה" אהבתי הרבה יותר. פשוט הרבה יותר נוחות והרבה יותר כיף. קופרה לעומת ה-308 מרגישה בוגרת יותר. יש מספר מצבים, כיול עצמי ומנוע שמרגיש חי ובשרני יותר. היתרון של הצרפתייה הוא שהיא פשוט מהנה יותר. אין לי אינדיקציה (ואף לא מעניינת אותי בכלל) מי יותר מהירה מהשתיים בפועל אבל במדד ה-FUN 308 שם ונותנת בראש! משהו קטן נוסף, לצערי הרב, יש לי ניסיון מועט עם נהיגה טכנית וגיר ידני אבל הדבר בהחלט מוסיף להנאה. ל-308 יש גם מספיק כוח והיא לא מענישה אם אני מפספס את ההעברה של ההילוך (עקב מיעוט ניסיון).

 

נושא הסאונד מהרמקולים מעט מבאס, בעיקר את חובבי הנוכחות כלפי חוץ. לי הוא הרגיש טבעי יחסית ולא השקעתי בו מחשבה.

אם פיג'ו 308 GTI הייתה נמכרת במאי 2014, היא הייתה עושה לי כאב ראש רציני. המחיר שלה עדיף על פני המתחרות, היא יכולה לשמש כמשפחתית והיא מאוד מהנה. ב-2 מתוך 3 הדרישות שלי במעמד קניית הרכב שאחותה הקטנה הפסידה בהן - ה-308 מצליחה יפה (תנוחת נהיגה ושימושיות, את הדרישה של אישתי לגיר אוטומטי אולי הייתי מצליח לבטל).

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1790 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...