Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I30N בארצנו


aharondahari
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה נכון-

בארץ:

308gti תאלץ אותנו להפרד מ 210,000 שקלים

I30N Performance תאלץ אותנו להפרד מ250,000 שקלים.

לעומת זאת, גרמניה לדוגמא:

308gti בעלות של 36,200€

I30N בעלות 33,000€

אם היחס היה זהה בארץ הi30N הייתה נמכרת ב192,500₪.

אז לאן נעלמו 57,500₪?

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מת לראות מישהו שמוכן להוסיף 25 אלף שקל עבור יונדאי על פני גולף pp. מתתתתת. אלא אם ב חיר הזה מקבלים פיקנטו במתנה עבור אישה.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
מחיר הזוי. כמעט כל ביקורת משווים אותה ראש בראש עם ה 308 [וברוב המבחנים שאני אישית ראיתי ה 308 גם ניצחה].

בשלושת הביקורות האחרונות שקראתי (מאנגליה) שכללו את ה308, היונדאי יצאה מנצחת. אבל כן, המחיר מוגזם לחלוטין במיוחד כאשר שם היונדאי זולה מה308, קופרה, וגולף GTi.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

כנראה הסיפור של GT86 חוזר על עצמו עם ינדאי - יבואן לא באמת רוצה למכור. לגבי 308GTI - לפני עצירת יצור ושיווק אפשר היה לרכוש אותה ב 180000 בקלות. הבעיה עם פז'ו שהמחיר שלה כיד שניה לא יורד - הוא מתרסק. אני מכיר מישהו שקנה 308GTI 2017 עם 35000 ק"ם ב 125000 ש"ח. ביד 2 הייתה זמן ארוך למדי אחת מ 2017 ב 131000 ש"ח מחיר התחלתי. זה ממש מציאה למי שרוצה רכב כזה, אבל מכה קשה לזה שהיה יד ראשונה. Megane RS לא מגיעה לרמה של הדגם הקודם לפי הביקורות. כנראה שקופרה תישאר מלכה של הקטגוריה.

פורסם
כנראה שקופרה תישאר מלכה של הקטגוריה.

 

* הסיוויק, לפי כל מבחן שאני זוכר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
איפה ראית ביקורות כאלה על המגאן? זה לא מה שאני קראתי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

עוד לא ראיתי מבחן שבו היא גברה על ההונדה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

הבעיה של הרנו ובכלל של הקטגוריה זו הטייפ R שלפי מבחנים עולה הרושם שמדובר במכונת מסלול מושחזת שהרימה רף מאוד גבוה.

הרנו בעבר הייתה המלכה. בדגם הנוכחי לקחו הימור עם היגוי אחורי שכנראה קשה לבלוע אותו או שלא הגיע לבשלות.

המכונית יפה, מהירה מתנהגת יפה אבל שונה. הטרופי לא נותנת את האקסטרא המצופה מעל ה CUP ולכן הביקורות לא משתפכות.

מהיונדאי יש התלהבות עצומה בעיקר כי התוצאה עבור הניסיון הראשון בקטגוריה מאוד מרשימה והמכונית מצויינת, אבל הR מתעלה עליה במסלול, הגולף בתחושת האיכות והרנו איפשהו במקום טוב.

 

בסוף בסוף, יש פה המון עניין של טעם אישי והגיון למחיר.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם

סליחה, אתם צודקים, כשאמרתי שקופרה מלכת הקטגוריה - התכוונתי לגבי המכירות בארץ, כמובן שהיא לא ההוט חטצ הכי טוב (אבל טוב מאוד). טייפ R כמובן חזקה ומעולה על המסלול וגם טובה ביום-יום אבל המחיר והעיצוב...

מה שטוב - שיש מבחר וכל אחד יכול למצוא מה שהוא מעדיף.

פורסם
הבעיה עם פז'ו שהמחיר שלה כיד שניה לא יורד - הוא מתרסק. אני מכיר מישהו שקנה 308GTI 2017 עם 35000 ק"ם ב 125000 ש"ח. ביד 2 הייתה זמן ארוך למדי אחת מ 2017 ב 131000 ש"ח מחיר התחלתי.

אני לא בשוק הזה ולא באמת יודע אבל יש לי נטיה להאמין שמכוניות מהסוג הזה עוברת ידיים במחירים יפים ללא מודעות אלא לאנשים שמכירים ומחכים להזדמנות.

למודעות מגיעות מכוניות עם בעיה כמו ליסיניג, תאונה, משופרות וכד' ולכן נוצר רושם כפי שציינת.

פורסם
יש כבר מחיר?

 

נצפתה רנו מגאן RS כתומה באיזור המרכז!!!

 

מתחמם...

כן ראיתי אותה שבוע שעבר ליד האוניברסיטה

פורסם
אם זה נכון-

בארץ:

308gti תאלץ אותנו להפרד מ 210,000 שקלים

I30N Performance תאלץ אותנו להפרד מ250,000 שקלים.

לעומת זאת, גרמניה לדוגמא:

308gti בעלות של 36,200€

I30N בעלות 33,000€

אם היחס היה זהה בארץ הi30N הייתה נמכרת ב192,500₪.

אז לאן נעלמו 57,500₪?

 

לובינסקי רוצים למכור ספורטיביות, כלמוביל? כנראה שמעדיפים להתמקד בספורטיביות של מרצדס.

 

גם אם היונדאי ניצחה במחירים באירופה, כדי למשוך אנשים לקנות את הרכב שלך שאתה חדש בקטגוריה אתה צריך להחדיר אותו במחיר אטרקטיבי, לא במחיר גבוה מכל המתחרות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...