Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I30N בארצנו


aharondahari
שימו לב! השרשור הזה בן 1944 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מת על רואי חשבון שלוקחים מחיר באנגליה ומתרגמים דרך שער המרה.

מישהו יודע כמה עולה לכלמוביל רכב במפרט ישראלי עם כל מערכות הבטיוחותיות שהרגולטור מחייב? או שאנחנו רוצים אותו עם מוביל איי?

מה זה "מפרט ישראלי"? המערכות הבטיחותיות שנמכרות באירופה דומות מאוד עד כדי זהות לאלה שנמכרות כאן.

 

מישהו יודע מה הן עלויות נוספות שיש לכלמוביל? כמה אחוז ממחיר הרכב אחרי מיסים עולה לו הלוגיסטיקה, מכירות, המלאי, פרסום ומערך שרות כולל חלפים ועל איזה כמות רכבים היא מתחלקת?

כנראה כמו בכל רכב אחר שהם מוכרים. ואם לא, אז למה באנגליה הלוגיסטיקה של רכב ספורטיבי שנמכר במספרים נמוכים אינה משפיעה על המחיר, כמו כאן?

 

מישהו יודע מה אחוזי רווחיות שהם מעמיסים?

בדיוק על זה מדברים כאן. הטענה היא שאם הרכב ימכר במחיר 220 אלף ש"ח זה יעיד על אחוזי רווחיות גבוהים מאוד.

 

צריך להשוות תפוח לתפוח ולא תפוח לתפוז. יש פה מלא דמגוגיה. אומנם אני מאוד מסכים שמחירי רכבים בארץ שערורייתיים וייבוא רכב זאת פרה חולבת ותרנגולת ביצי זהב, אבל עדיין יש הרבה מאוד משתנים בתוך המספרים שאינם ברי השוואה לחו"ל.

"בר" היא מילה שמקורה בארמית וצורת הרבים שלה היא "בני". למשל: בר מצווה -> בני מצווה. בר השוואה -> בני השוואה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

השרשור הזה מעניין לא רק בתחום הצר של מחירי רכבים בארץ, אלא ברמה הסוציולוגית...

איך הנתינים (קוני הרכב) מצדיקים את המחירים שמטילים עליהם השליטים )יבואני הרכב).

מישהו הזכיר צפון קוריאה?:cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל בין יבוא רשמי למקביל הוא בכך שרכבים ביבוא רשמי מיוצרים לפי מפרט שהיבואן מגדיר ולא מהמלאים שאיזה דילר בחוף מערבי נתקע איתם. זאת הכוונה במפרט. אני ממש לא בטוח שבאירופה מעניין את כולם כל המערכות שהן חובה בארץ בזכות לוביסטים ישראליים. למרות שמערכות זהות, כמובן. לכן אני בספק רב אם יש עוד מקום בעולם שעבורו מייצרים מכוניות שנמכרות בכבישי ארצנו. יצא לי לשבת עם איזה מנהל מותג או שניים ואני לא אומר סתם. כל רכב יש לו מרפט יבואן וזה עולה כסף וכמויות של התצורה הנרכשת משפיעות מאוד על המחיר. אלא עם כן אחנו מדברים על יוקרה ששם אתה יכול להזמין מה שבא לך. אתה יכול לקנות מדלק מוטורס במוו עם קרני שור על מכסה מנוע. נסה אותו דבר במאזדה או בפורד.

אני גם בטוח שבמדינות כמו אנגליה, כמויות של רכבים בכלל וספורטיביים בפרט מאפשרות אחוזי העמסת עלויות עקיפות יותר נמוכים מאשר בארץ. ואני בטוח שההבדל הוא בעשרות אחוזים. לכן אין לנו שום דרך להסיק אם המחיר של 220 אלף שקל משקף 30% רווח או 15%. כמו כן אין לנו שום דרך לדעת איזה אחוז נחשב לסביר והוגן ומה נחשב לחזירות. מה שאני כן יודע שחשבונאות שמובאת כאן בתור מספרים עובדתיים והשוואה למחיר של מוצר דומה אבל ממש לא זהה בחו"ל היא ילדותית ומצחיקה כל מי שהתעסק בייבוא או מסחר או מבין איך זה עובד. אבל לא ניתן לעובדות לבלבל אותנו. אין שום סיבה שI30N תעלה מעל 160 אלף שקל. 165 מקסימום. זאת עובדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה מעניין לא רק בתחום הצר של מחירי רכבים בארץ, אלא ברמה הסוציולוגית...

איך הנתינים (קוני הרכב) מצדיקים את המחירים שמטילים עליהם השליטים )יבואני הרכב).

מישהו הזכיר צפון קוריאה?:cry:

לדעתי אתה נוסע בהונדה סיוויק. מכונית שבהחלט מתומחרת בארץ גבוה מהמתחרות ושם באמת אחוזי רווחיות חזיריים. איך אתה מסביר את זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתה נוסע בהונדה סיוויק. מכונית שבהחלט מתומחרת בארץ גבוה מהמתחרות ושם באמת אחוזי רווחיות חזיריים. איך אתה מסביר את זה?

כרגע לא נוסע ברכב הזה.

בהחלט אוהב את היצרן, לא כל כך את היבואן.

מה שאמרת, היה בהחלט נכון לדגמים קודמים יותר , הרבה פחות לנוכחים.

לא אמרתי שאני מושלם וקונה רק לפי מספרים, אבל בהחלט יכול להבטיח לך כשקניתי את הרכבים האילו הם היו בהנחה משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה מעניין לא רק בתחום הצר של מחירי רכבים בארץ, אלא ברמה הסוציולוגית...

איך הנתינים (קוני הרכב) מצדיקים את המחירים שמטילים עליהם השליטים )יבואני הרכב).

מישהו הזכיר צפון קוריאה?:cry:

או, לחלופין, בית ספר לטרולינג.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההנחה היא בדיוק אינדיקציה של אחוזי שומן. עובדה שברכבי יונדאי וקיה אין הנחות משמעותיות עד בכלל מצביע על מדיניות התמחור של יבואנים בקשר לאחוזי רווחיות.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההודעה שלך בדיוק מתארת את הבעיה, אתה שבוי בסיפורים ואגדות שמוכרים לך.

העולם היום הוא גלובאלי, ואין שום בעיה עם מפרט וכמויות.בגלל חשיבה כמו שלך אנחנו משלמים המון על מכוניות ומילקי.

ההשוואות שלך הן לא יותר מסתם פופוליסטיות ואף טיפשיות.

RK הסביר לך את המספרים ואתה ממשיך לזרוק סיסמאות.

היצרנים מוכרים ליבואנים בישראל בזול, עקב הרגולוציה שיותר ממכפילה את מחיר הרכב.

זו הסיבה שהם (היצרנים) לא מאפשרים לקסטם מכונית.

תבוא בטענות לכחלון/ביבי/ וואטאבר

יודע מה? תקים אוהל בשדרות רוטשילד זה עבד יופי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או, לחלופין, בית ספר לטרולינג.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

למה, כי אני חושב שונה ממך?

כי אני רוצה לגרום לאנשים לחשוב בנושא רכבים בכיוונים שונים מעובי הפלסטיק של לוח המכוונים או מכמה ההגה מתקשר.

עזוב, אין לך שום טיעונים רציניים למה שאני מביא כעובדות, וככתב האתר אתה מטעה את החברים בפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואות שלך הן לא יותר מסתם פופוליסטיות ואף טיפשיות.

RK הסביר לך את המספרים ואתה ממשיך לזרוק סיסמאות.

היצרנים מוכרים ליבואנים בישראל בזול, עקב הרגולוציה שיותר ממכפילה את מחיר הרכב.

זו הסיבה שהם (היצרנים) לא מאפשרים לקסטם מכונית.

תבוא בטענות לכחלון/ביבי/ וואטאבר

יודע מה? תקים אוהל בשדרות רוטשילד זה עבד יופי.

מה הוא בדיוק הסביר?

סיפר את אותם סיפורים שסיפרו לו מנהלי המכירות של היבואנים.

בוא אגלה לך סוד קטן ול rk, כדי שתבינו את הרקע שלי.

יש לי הרבה ניסיון ברכישת ושכירת רכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההנחה היא בדיוק אינדיקציה של אחוזי שומן. עובדה שברכבי יונדאי וקיה אין הנחות משמעותיות עד בכלל מצביע על מדיניות התמחור של יבואנים בקשר לאחוזי רווחיות.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

נכון מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה מעניין לא רק בתחום הצר של מחירי רכבים בארץ, אלא ברמה הסוציולוגית...

איך הנתינים (קוני הרכב) מצדיקים את המחירים שמטילים עליהם השליטים )יבואני הרכב).

מישהו הזכיר צפון קוריאה?:cry:

או איך אלו שפצחו את השיטה קונים רק ב"הנחות גדולות".

אל תדאג, סחבק. לא יעבדו עלינו. לא נצא פראיירים. אח שלו לא נולד אתמול.

 

רד מהעץ. אתה טועה במתמטיקה שלך ומכפר על זה בתהנשאות, ירידות אישיות על מגיבים כאן, הסברים סוציולוגים מצוצים מהאצבע. אתה לא מכיר אף אחד מהמגיבים כאן והדיבורים על "צפון קוריאה" הם ברמה של הטרלה.

 

זה נורא בינארי, באמת. אותה שאתה מבין שבמתמטיקה אתה נכשל ומביא הוכחה רלוונטית על אחד היבואנים. או ש..לא. ואז מציע לך לקרוא את זה כמה פעמים, לאט לאט:

אין לנו שום דרך להסיק אם המחיר של 220 אלף שקל משקף 30% רווח או 15%. כמו כן אין לנו שום דרך לדעת איזה אחוז נחשב לסביר והוגן ומה נחשב לחזירות. מה שאני כן יודע שחשבונאות שמובאת כאן בתור מספרים עובדתיים והשוואה למחיר של מוצר דומה אבל ממש לא זהה בחו"ל היא ילדותית ומצחיקה כל מי שהתעסק בייבוא או מסחר או מבין איך זה עובד. אבל לא ניתן לעובדות לבלבל אותנו. אין שום סיבה שI30N תעלה מעל 160 אלף שקל. 165 מקסימום. זאת עובדה.

אין לנו מושג != יבואן חזיר או יבואן מלאך.

זה הכל. ואף אחד כאן לא מהלל את היבואנים, אם אתה לא שם לב. לא חושב שלמישהו מאיתנו איכפת מהם באיזה שהוא אופן, ואם מחר תפתח את איצו מכונית בעמ, ותמכור לי ברז ב-150 אלף שקל - מבטיח לקנות אצלך.

 

שאני מביא כעובדות,

העובדה היחידה שהבאת היא שרכב שעולה איקס פאונד באנגליה, לא עולה בארץ איקס כפול שער ההמרה.

את זה כולנו יודעים.

בוא אגלה לך סוד קטן ול rk, כדי שתבינו את הרקע שלי.

אתה ממשיך להשאר ברמה של "סמכו עלי, אני אחד שמבין".

אתה באמת לא מבין שזה לא עובד מאחורי האנונימיות היחסית של הפורום?

תן דוגמאות קונקרטיות. מה יכול להיות יותר קל?!

מבטיח לך שלא תשבור לנו את הלב.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה, כי אני חושב שונה ממך?

כי אני רוצה לגרום לאנשים לחשוב בנושא רכבים בכיוונים שונים מעובי הפלסטיק של לוח המכוונים או מכמה ההגה מתקשר.

עזוב, אין לך שום טיעונים רציניים למה שאני מביא כעובדות, וככתב האתר אתה מטעה את החברים בפורום.

 

 

לא, כי אתה פועל לפי Trollguide 101:

 

א. בחר נושא שנוי במחלוקת (תמחור רכבים - צ'ק);

ב. פרסם תגובות בהן תיראה מבין, לרבות חישוב פסאודו-מדעי (צ'ק);

ג. תוציא את שאר המגיבים מטומטמים (במקרה הזה פאנבוייז/טיפשים - צ'ק);

ד. תמשיך בקו בלי לפרט, לנמק ומבלי לענות לשאלות יתר המשתמשים - צ'ק;

ה. תאשים את האחרים שהם אוכלי שקרים, שוב מבלי לספק טיעונים נגדיים - צ'ק;

 

אין לי מושג מה דעתך הבסיסית, כי לא בטוח שיש לך.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, כי אתה פועל לפי Trollguide 101:

 

א. בחר נושא שנוי במחלוקת (תמחור רכבים - צ'ק);

ב. פרסם תגובות בהן תיראה מבין, לרבות חישוב פסאודו-מדעי (צ'ק);

ג. תוציא את שאר המגיבים מטומטמים (במקרה הזה פאנבוייז/טיפשים - צ'ק);

ד. תמשיך בקו בלי לפרט, לנמק ומבלי לענות לשאלות יתר המשתמשים - צ'ק;

ה. תאשים את האחרים שהם אוכלי שקרים, שוב מבלי לספק טיעונים נגדיים - צ'ק;

 

אין לי מושג מה דעתך הבסיסית, כי לא בטוח שיש לך.

דעתי הבסיסית, שעובדים עלינו בהרבה תחומים, החל ממחיר המילקי, עבור לרכבים וסיים במחיר הדיור

למה, כי השוק פה מתואם בעיקרו וללא תחרות אמיתית, והצרכנים (אני בתוכם) פסיווים ותמימים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1944 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...