Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I30N בארצנו


aharondahari
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני אומר לך שוב, תשווה תפוזים לתפוזים, יש את עניין 0 ק"מ, סבבה.

עכשיו שכח ממנו לרגע, בקניית רכב חדש מהיבואן, חלק מהיבואנים פתוחים למו"מ וחלק ממש לא.

 

נסה להכנס לאולם טויוטה עם מזוודת מזומן ביד ולקבל הנחה על לנד קרוזר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני אומר לך שוב, תשווה תפוזים לתפוזים, יש את עניין 0 ק"מ, סבבה.

עכשיו שכח ממנו לרגע, בקניית רכב חדש מהיבואן, חלק מהיבואנים פתוחים למו"מ וחלק ממש לא.

 

נסה להכנס לאולם טויוטה עם מזוודת מזומן ביד ולקבל הנחה על לנד קרוזר.

 

אתה צודק בחלק מהמקרים.

מזמין אותך לעשות את העבודה במקומי (המזוודה שלי תהיה ריקה לצערי) ותגלה שגם בלנד קרוזר יש הנחה (מצחיקה אמנם, אבל עדיין הנחה).

פורסם

מאוד מאוכזב לחזור לשרשור אחרי כמה ימים, לראות שהוא טפח אבל באפס מידע.

 

קצת בשוק שאף אחד לא דיבר על זה אם כבר מדברים על תמחור רכב:

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001222060

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3709850

 

ובהזדמנות זאת אצטרף לתפילה על יונדאי בן אלברט שיעלה בשלום לארץ במחיר מתחת ל190K.

פורסם

איזה 190..כתבו שהונדה TYPE-R עולה 250 נכון? בטח זה יהיה בסכום הזה או מסביב...

 

כלמוביל לא פראיירים :roll:,ידפקו מחיר גבוה בשביל למכור כמה שפחות (יח' בודדות לרבעון),ואז כשלא ייקנו,יאשימו אותנו ש"הנה הבאנו,אתם לא בסדר שלא קניתם.."

 

מקווה להתבדות.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...