Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I30N בארצנו


aharondahari
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוט האץ', לפחות במובן שבו פירשה אותו ה-I30N, הוא ממש לא רק פוזה, אלא יכולת אמיתית. אבל היי, זה מסתדר עם המשפט שלך על פנבוייז. מעניין על מה אתה נוסע, ומה לדעתך מתומחר כראוי שהניח את דעתך כדי רכישה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הוט האץ', לפחות במובן שבו פירשה אותו ה-I30N, הוא ממש לא רק פוזה, אלא יכולת אמיתית. אבל היי, זה מסתדר עם המשפט שלך על פנבוייז. מעניין על מה אתה נוסע, ומה לדעתך מתומחר כראוי שהניח את דעתך כדי רכישה.

 

אני לא מבין לאן אתה מוביל.

בכלל לא התייחסתי בדברי ליכולות או ביצועים.

דברתי על מספרים נטו.

אחרי שהבנת שהמספרים שלך מופרכים, עברת לדיון על מה אני נוסע.

אל תדאג, אני מסודר (כנראה לא פחות טוב ממך)

פורסם

לא זוכר היכן טענתי שאני מסודר.

 

תמחור ומספרים יחסיים, לא מוחלטים. הוט האץ' סגמנט С הכי זולה שנמכרה בארץ עלתה 190 אלף, הפיג'ו 308. עניין שנוסע, כנראה,גם מהתחייבויות מול היצרן לכמויות ולשוק הייחודי בישראל. לדעתי טוב יעשו יונדאי אם יכוונו לשם, אבל בגדול כל מחיר של עד 210 יהיה הגיוני לה, לדעתי.

לא רואה איך דגם שאינו ולא יכול להיות מיובא לארץ בכמויות גדולות יתומחר במחירים שאתה מדבר עליהם.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא זוכר היכן טענתי שאני מסודר.

 

תמחור ומספרים יחסיים, לא מוחלטים. הוט האץ' סגמנט С הכי זולה שנמכרה בארץ עלתה 190 אלף, הפיג'ו 308. עניין שנוסע, כנראה,גם מהתחייבויות מול היצרן לכמויות ולשוק הייחודי בישראל. לדעתי טוב יעשו יונדאי אם יכוונו לשם, אבל בגדול כל מחיר של עד 210 יהיה הגיוני לה, לדעתי.

לא רואה איך דגם שאינו ולא יכול להיות מיובא לארץ בכמויות גדולות יתומחר במחירים שאתה מדבר עליהם.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

אני רק מביא את המספרים.

את הסיפורים והאגדות אני משאיר לסוכני המכירות והיבואנים שבחלקם די חמדנים ומוניפוליסטים.

שכל אחד יחליט למי הוא רוצה להאמין , למספרים או לסיפורים.

בצרפת זה לא היה עובד, ולא בכל מדינה מתוקנת אחרת עם שוק תחרותי אמיתי ובעיקר עם צרכנים נבונים שלא קונים רק לפי אגדוות סיפורים ופוזה.

פורסם

אנחנו לא חיים באנגליה. ההשוואות לא עובדות וגם לא מעניינות, כי אין מה לעשות איתן (שוב, שוק שונה, יכולת שונה של יבואנים להגיע למחיר ומפרט מול היצרן, וכו' וכו').

ואני מגיע פעם בחודש חודשיים למסלול. נתקבלתי בהרבה נהגים עם קופרות שמחזיקים אותם חודש ופעם ראשונה עולים על מסלול ועושים זמנים של נהגים מיומנים וטובים מאוד. אבל אז אתה שואל אותו היית עם בקרות או בלי? אומר לך בטח עם בקרות..



אז מה קרה פה בעצם? הנהג קיבל אגו בוסט שהוא נהג תותח עם מעט שומכאר,בפועל זה רחוק מהמציאות. ושוב אני לא מכליל אבל יש הרבה מאוד נהגים כאלה.

פצאל ספציפית זה מסלול מאוד קטן יחסית. יש גם הבדל בין רכבים, אני מניח.

ועם זאת, מי שלא יודע לנהוג בכלל, לא יגיע שם לזמנים טובים עם שום בקרה שבעולם.

אפילו בסימולטורים רואים את זה. ההפרש בין מי שרק יודע ללחוץ על הגז, ולא יודע לבחור קווים או לנהוג באופן כללי, יכול להיות אפילו 5-6 שנ' ויותר למסלול קצרצר מהסוג של פצאל.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
אנחנו לא חיים באנגליה. ההשוואות לא עובדות וגם לא מעניינות, כי אין מה לעשות איתן (שוב, שוק שונה, יכולת שונה של יבואנים להגיע למחיר ומפרט מול היצרן, וכו' וכו').

 

.

ההודעה שלך בדיוק מתארת את הבעיה, אתה שבוי בסיפורים ואגדות שמוכרים לך.

העולם היום הוא גלובאלי, ואין שום בעיה עם מפרט וכמויות.בגלל חשיבה כמו שלך אנחנו משלמים המון על מכוניות ומילקי.

פורסם

אני רואה פה מספרים שזרקו אנשים ונדהם.

לפי הסכומים שזרקו פה, ב 180 אלף שקל המכונית הזאת היא אחלה מציאה:roll:

תתחילו לחשוב כיצד מתומחר שוק המכוניות הישראלי.

כיצד נקבע ערך יד שנייה.

אילו מכוניות מביאים לכאן ואילו נעלמות במפתיע, ותחשבו למה זה קורה.

יש פה הרבה תמימות, שלא מתאימה לפורום עם אנשים שאמורים להבין בתחום.

פורסם

האר את עינינו, הרי ממרומי ההבנה והמסודרות, זה לא צריך להוות עבורך כל בעיה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ההודעה שלך בדיוק מתארת את הבעיה, אתה שבוי בסיפורים ואגדות שמוכרים לך.

העולם היום הוא גלובאלי, ואין שום בעיה עם מפרט וכמויות.בגלל חשיבה כמו שלך אנחנו משלמים המון על מכוניות ומילקי.

לא.

העולם יותר מורכב מהפעלת מחשבון ותרגום מספרים יבשים. סורי. זה פשוט לא עובד.

אני לא "שבוי" בשום סיפור, וrk פה יכול להעיד שאני מתמרמר על מחירי המילקי ודברים אחרים לפחות כמו כל אחד אחר, ואף יותר.

ישנם גם רכבים שהייתי מת לקנות ואני לא אקנה כי הם יקרים לי מדי, אבל מתוך משוואה עם מספר נעלמים, אני לא רץ לייחס אלטרואיזם לאלו בצרפת ורדיפת בצע יוצאת דופן לאלו כאן. בין היתר, גם כי יותר מפעם אחת יצא לשמוע אנשים מהתחום מספרים על בעיות במו"מ עם יצרניות.

 

אבל תמיד יכול להיות שגם הם לא סיפרו את כל הסיפור, וכמובן שאם יש לך הוכחה חותכת חד משמעית שיבואנים בישראל מרוויחים דווקא מהאספקט הזה, ובפרט בנישת הספורטיביות, וזה מה שמסביר את ההבדלים במחירים היחסיים - אשמח לקרוא.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
האר את עינינו, הרי ממרומי ההבנה והמסודרות, זה לא צריך להוות עבורך כל בעיה.

זהו, שיש בעייה עבורי להביא את כל העובדות והנתונים.

אני מניח מהדוגמאות שהבאתי, שיש לאנשים אינטליגנטיים לפחות את המוטיבציה לחשב מסלול מחדש ולא להישאר שבויים בסיפורים ואגדות.

אני בהחלט מעריך איכות, אבל המחיר צריך להיות תואם את העלות של הרכב בשער היצרן, ולא בהתאם לאגדות שמאכילים אותנו.

אילו לא מכוניות וינטאג שאין להם מחיר ברור.

פורסם
זהו, שיש בעייה עבורי להביא את כל העובדות והנתונים.

אני מניח מהדוגמאות שהבאתי, שיש לאנשים אינטליגנטיים לפחות את המוטיבציה לחשב מסלול מחדש ולא להישאר שבויים בסיפורים ואגדות.

אני בהחלט מעריך איכות, אבל המחיר צריך להיות תואם את העלות של הרכב בשער היצרן, ולא בהתאם לאגדות שמאכילים אותנו.

אילו לא מכוניות וינטאג שאין להם מחיר ברור.

המון מלל ואפס תוכן. חבל, באמת חשבתי להשכיל.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

צודק, מיסוי בכלל לא קשור למחיר הרכב לצרכן.

 

תן לי לנחש, כבודו יוצר קבוצת הפייסבוק "אל תהיו פראיירים, אל תקנו נדל"ן, עוד שניה הבועה מתפוצצת"? :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא.

העולם יותר מורכב מהפעלת מחשבון ותרגום מספרים יבשים. סורי. זה פשוט לא עובד.

אני לא "שבוי" בשום סיפור, וrk פה יכול להעיד שאני מתמרמר על מחירי המילקי ודברים אחרים לפחות כמו כל אחד אחר, ואף יותר.

ישנם גם רכבים שהייתי מת לקנות ואני לא אקנה כי הם יקרים לי מדי, אבל מתוך משוואה עם מספר נעלמים, אני לא רץ לייחס אלטרואיזם לאלו בצרפת ורדיפת בצע יוצאת דופן לאלו כאן. בין היתר, גם כי יותר מפעם אחת יצא לשמוע אנשים מהתחום מספרים על בעיות במו"מ עם יצרניות.

 

אבל תמיד יכול להיות שגם הם לא סיפרו את כל הסיפור, וכמובן שאם יש לך הוכחה חותכת חד משמעית שיבואנים בישראל מרוויחים דווקא מהאספקט הזה, ובפרט בנישת הספורטיביות, וזה מה שמסביר את ההבדלים במחירים היחסיים - אשמח לקרוא.

 

 

יש לי לא מעט, אבל לא אביא אותם כאן.

אני חושב שציינתי מספרים מאוד ברורים, ואיתם אי אפשר להתווכח, חוץ מתירוצים וסיפורי אגדות.

אתה עדיין ממשיך לצטט סוכני מכירות (שברובם מצטטים את הסיפורים של המנהלים שלהם)


×
×
  • תוכן חדש...