Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I30N בארצנו


aharondahari
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואתה ממשיך בססמאות. צפוי.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ובמה מה שאתה כותב שונה מסיסמאות וסיפורים.

שכנעת את כולנו שמחירי הרכבים בישראל זה משהו שיכול להיות מובן רק למדען חלל, וכמות המשתנים המשפיעים על המחיר של דגם כזה או אחר

הוא בלתי מוגבל...

ככמות הסיפורים והאגדות שסיפרו לך, ואתה וכמה חברים פה ממשיכים לצטט ולמחזר ללא הרף.

כמות הרכש של רכבים,ועוד כמה דברים כאילו ואחרים, שאני עשיתי עד היום היא כנראה בסביבות הפי מאות ואלפי מיליונים (בכסף) יותר ממך.

אם לא הבנת, אז אני לא עוד מתלהב או טרול כפי שאתה מכנה אותי.

כנראה שלמדתי וראיתי משהו שאתה לא, וכנראה לא תלמד ולא תחווה.

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא שכנעתי אף אחד בכלום, ואתה ממשיך להגיד הרבה בלי לומר כלום. כל הפוסט האחרון שלך הוא כמו שיר הלל עצמי של ראפרים, לא יותר מזה.

 

תכבד את שאר באי הפורום, לא כולם מטומטמים.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא שכנעתי אף אחד בכלום, ואתה ממשיך להגיד הרבה בלי לומר כלום. כל הפוסט האחרון שלך הוא כמו שיר הלל עצמי של ראפרים, לא יותר מזה.

 

תכבד את שאר באי הפורום, לא כולם מטומטמים.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

סבבאבה,

מפנה לך את המקום כדי שתוכל להמשיך לספר את האגדות ולשכנע את כולם שמחירי המכוניות אניגמטיים לחלוטין, שאף אחד לעולם לא יוכל להבין.

וכולנו נשתחווה ליבואנים, שעושים רק טוב ודואגים לנו יום ולילה

פורסם

לא מאסטר, אל תלך! איך אתה עושה לנו את זה?

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא מאסטר, אל תלך! איך אתה עושה לנו את זה?

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

אין לך את זה ביותר נמוך?

למה אתה כל כך כועס, הרי אני סתם ראפר טמבל..

פורסם
ההנחה היא בדיוק אינדיקציה של אחוזי שומן. עובדה שברכבי יונדאי וקיה אין הנחות משמעותיות עד בכלל מצביע על מדיניות התמחור של יבואנים בקשר לאחוזי רווחיות.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

תבדוק בבקשה בכמה אתה יכול לקנות חלק מדגמי יונדאי/ קיה 0 ק״מ ותבין שמה שרשמת לא נתמך במציאות.

פורסם
אין לך את זה ביותר נמוך?

למה אתה כל כך כועס, הרי אני סתם ראפר טמבל..

יש לא מעט ראפרים טובים עם השם מאסטר - Master P, Funkmaster Flex, לא חסר.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
תבדוק בבקשה בכמה אתה יכול לקנות חלק מדגמי יונדאי/ קיה 0 ק״מ ותבין שמה שרשמת לא נתמך במציאות.

אתה צודק בהחלט. אבל גבולות הגזרה של הדיון לא כוללים דגמי ליסינג או כאלה שמיועדים לציים, אלא רכבים שמיועדים ללקוח פרטי. לא נראה לי שנראה I30N ברשימות של ניו קופל או אלבר בניגוד לI30 רגילה.

פורסם
סבבאבה,

מפנה לך את המקום כדי שתוכל להמשיך לספר את האגדות ולשכנע את כולם שמחירי המכוניות אניגמטיים לחלוטין, שאף אחד לעולם לא יוכל להבין.

וכולנו נשתחווה ליבואנים, שעושים רק טוב ודואגים לנו יום ולילה

אניגמטיים ומסתוריים כאחד. מוחבאים אל הכלים ונשגבים מבינתו. עובדתית חוץ מתחשיב פשוט שהסבירו לך מדוע הוא לא נכון לא הבאת שום תימוכין. משפטים מסוג

כנראה שלמדתי וראיתי משהו שאתה לא, וכנראה לא תלמד ולא תחווה

לא משמשים כתימוכין. באמת שטיפסת על עץ גבוהה מדי וברוב יהירות אתה ממשיך להמטיר ממנו דברים חסרי תוכן.

פורסם

אף אחד לא טען שהם אניגמטיים, או בלתי ניתנים לחישוב. טענו שאתה לא מציג הסברים משכנעים.

אם לא הבנת, אז אני לא עוד מתלהב או טרול כפי שאתה מכנה אותי.

אם לא הבנת ב-16 שנים שאתה רשום בפורום, אז כשאתה כותב תחת כינוי אנונימי והגיבוי שלך לדבריך הוא בעיקר ברמה של "אני איצו האנונימי לחלוטין בפורום, אבל ואללה, אני אומר לך שאני אחד שמבין", זה לא באמת משכנע. ולא ביקשו ממך קורות חיים, או סמכותנות של אחד שמבין. אנחנו לא בפרסומת של שרביט (למרות שעכשיו אני סוף סוף מבין מי קהל היעד שלה).

 

ואם לא הבנת, אף אחד כאן לא משוחד. היבואנים לא מעניינים אותי. וגם לא טרה או תנובה או יצרניות מילקי אחרות. על הבעיות והמגבלות של חיינו כצרכנים בישראל אפשר לדבר עד מחר, ואכן יקר לחיות פה. זה לא אומר אוטומטית שכל יבואן בכל תחום הוא האויב. ושוב, בפעם החמישים, כל מה שנדרש ממך כדי לשכנע אחרת, זה בסך הכל להביא דוגמא. אחת. לא סיפורי "מה שאני ראיתי בחיים שלי".

 

יש לא מעט ראפרים טובים עם השם מאסטר - Master P, Funkmaster Flex, לא חסר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
אניגמטיים ומסתוריים כאחד. מוחבאים אל הכלים ונשגבים מבינתו. עובדתית חוץ מתחשיב פשוט שהסבירו לך מדוע הוא לא נכון לא הבאת שום תימוכין. משפטים מסוג

כנראה שלמדתי וראיתי משהו שאתה לא, וכנראה לא תלמד ולא תחווה

לא משמשים כתימוכין. באמת שטיפסת על עץ גבוהה מדי וברוב יהירות אתה ממשיך להמטיר ממנו דברים חסרי תוכן.

היכן הסבירו מדוע רכב שעולה באנגליה 28 אלף פאונד צריך לעלות יותר מ 165 אלף שקל בארץ, בשעה שרוב רובם של הרכבים המתומחרים

בכ 25 אלף פאונד מתומחרים בארץ בסביבות הפלוס מינוס 140 אלף שקל?

אני לא ראיתי הסברים, רק סיפורים ואגדות

פורסם
אף אחד לא טען שהם אניגמטיים, או בלתי ניתנים לחישוב. טענו שאתה לא מציג הסברים משכנעים.

 

אם לא הבנת ב-16 שנים שאתה רשום בפורום, אז כשאתה כותב תחת כינוי אנונימי והגיבוי שלך לדבריך הוא בעיקר ברמה של "אני איצו האנונימי לחלוטין בפורום, אבל ואללה, אני אומר לך שאני אחד שמבין", זה לא באמת משכנע. ולא ביקשו ממך קורות חיים, או סמכותנות של אחד שמבין. אנחנו לא בפרסומת של שרביט (למרות שעכשיו אני סוף סוף מבין מי קהל היעד שלה).

 

ואם לא הבנת, אף אחד כאן לא משוחד. היבואנים לא מעניינים אותי. וגם לא טרה או תנובה או יצרניות מילקי אחרות. על הבעיות והמגבלות של חיינו כצרכנים בישראל אפשר לדבר עד מחר, ואכן יקר לחיות פה. זה לא אומר אוטומטית שכל יבואן בכל תחום הוא האויב. ושוב, בפעם החמישים, כל מה שנדרש ממך כדי לשכנע אחרת, זה בסך הכל להביא דוגמא. אחת. לא סיפורי "מה שאני ראיתי בחיים שלי".

 

 

מה לעשות שאני מנוע מלהביא דוגמאות....

הם לא כאילו שחוויתי אותם בתור צרכן פרטי

פורסם

אתה לא מנוע, אתה מונע במקרה הטוב, ואין לך מה לומר בסבירות יותר גבוהה.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אתה לא מנוע, אתה מונע במקרה הטוב, ואין לך מה לומר בסבירות יותר גבוהה.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

כל אחד מונע, ההבדל בנינו הוא מה המניע.

לי אין שום אג׳נדה של טובה אישית או כלכלית בנושא זה.


×
×
  • תוכן חדש...